Fluence geç çalışma sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mtnklcc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mtnklcc

Kayıtlı Üye
25-Erzurum
Katılım
25 Şub 2024
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Araç 2012 1.5 110 lük ısıtma bujisi borg Wagner akü varta enjektör miclein hepsi sıfır sabahları çok zor çalışıyor sebebi ne olabilir
 
sorun hala devam ediyor kabul ederek yazıyorum,yakıt sisteminde bulunan elcik(sanayide vakvak derler) ve ona bağlı hortumları kontrol etmeni öneririm hava kaçırabilir mazot geri gidebilir,ilk marşa basmadan elciği pompala biraz sertleşince bırak ve çalıştır bakalım yine devam edecekmi sorun.olumlu veya olumsuz bizlerle paylaşırsan doğru veya yanlış yolda olduğumuzu anlarız.tşk.
 
bende de 2016 1,5 edc 110 otomatik touch var,
çünkü sabah veya sonrası ilk marşta aynı sorunu bende yaşadım ve sorunu yine ben kendi çabalarımla buldum,sanayide ki ustalar bu tip kıl diye tabir ettikleri sorunlarla ilgilenmiyorlar.nasılmı buldum önce kızdırma bujilerini değiştirdim bu vesile ile 1 tanesi bozuk çıkmıştı fakat sorun yine devam etti.içimden bir ses elciği yerinden çıkarmamı söyledi ve nitekim elçiği çektiğimde bir tarafı nerdeyse 3cm yarıktı tabi yerinde takılı iken görmek mümkün değil daha da ilginci ortada akan mazot yok aktığına dair belirti bile yok.neyse sanayiden sadece elcik alıp yeni de hortum alıp aynısını yapıp taktım,fakat gel gelelim yine ilk marş bi tık uzun basıyor,yakıt kaçağı sızdırma da söz konusu değil,işin esprisi elciğin içindeki aparatta yakıtı tek yön geçirmesi gerekiyorya ama ürün yan sanayi olduğu için kontağı kapatıp elektriği kesince geri vermemesi gerekiyor.fakat bu elcikler yan sanayi olduğundan geri kaçırıyorlar.bende kalıcı çözüm olarak son çare tek yön geçiren çekvalf takarak sorunu giderdim.10mm lik çekvalf alınması gerekiyor bu arada,umarım böyle sorun yaşayanlara biraz da olsa yardımım olmuştur.
Not:bu işlemden sonra ortalama yakıt testi yaptım şehir dışında 90km yi geçmezsem 3,8 lt ,şehir içinde 5,1 lt gibi bir değer yakaladım.Bilginize!!!
 
bende de 2016 1,5 edc 110 otomatik touch var,
çünkü sabah veya sonrası ilk marşta aynı sorunu bende yaşadım ve sorunu yine ben kendi çabalarımla buldum,sanayide ki ustalar bu tip kıl diye tabir ettikleri sorunlarla ilgilenmiyorlar.nasılmı buldum önce kızdırma bujilerini değiştirdim bu vesile ile 1 tanesi bozuk çıkmıştı fakat sorun yine devam etti.içimden bir ses elciği yerinden çıkarmamı söyledi ve nitekim elçiği çektiğimde bir tarafı nerdeyse 3cm yarıktı tabi yerinde takılı iken görmek mümkün değil daha da ilginci ortada akan mazot yok aktığına dair belirti bile yok.neyse sanayiden sadece elcik alıp yeni de hortum alıp aynısını yapıp taktım,fakat gel gelelim yine ilk marş bi tık uzun basıyor,yakıt kaçağı sızdırma da söz konusu değil,işin esprisi elciğin içindeki aparatta yakıtı tek yön geçirmesi gerekiyorya ama ürün yan sanayi olduğu için kontağı kapatıp elektriği kesince geri vermemesi gerekiyor.fakat bu elcikler yan sanayi olduğundan geri kaçırıyorlar.bende kalıcı çözüm olarak son çare tek yön geçiren çekvalf takarak sorunu giderdim.10mm lik çekvalf alınması gerekiyor bu arada,umarım böyle sorun yaşayanlara biraz da olsa yardımım olmuştur.
Not:bu işlemden sonra ortalama yakıt testi yaptım şehir dışında 90km yi geçmezsem 3,8 lt ,şehir içinde 5,1 lt gibi bir değer yakaladım.Bilginize!!!
teşekkürler
 
SORUNU ÇÖZDÜM KRANK DİŞLİSİ KIRIKMIŞ ZAMANLAMA BOZUYORMUŞ DEĞİŞTİK DÜZELDİ
 
Geri
Üst