Fluence edc gaz tepkimesi

Eski fluencemde benzer bir durum vardı. Gaza bastıktan sonra araç devirleniyor ancak geç ivmeleniyordu. İcon edc alınca aradaki farkı anladım. Daha doğrusu önceki arabamda bir sıkıntı olduğunun farkına vardım. Şimdi aracımın gazına temas ettiğim anda ivmeleniyor. Zannedersem edc ile ilgili.
 
Ayar ile alakası yok. Bir hata var ama nerede ? Sollama yapsak kalırız şeritte. Kullandigim 2 EDC daha var. Ve bunlar böyle değil

Şöyle söyleyeyim;Normal zamanlanlarda gaza ne kadar basarsam fırlar gider.ama arada bir ne oluyorsa o kadar baygın hızlanmıyor ki sanki ufacık dokunuyorsun pedala. 4-5 sn sürüyor. Araba gitsin diye oedala bastığımdan dolayı o anlık arıza gidince araba çok. Ani hızlanıyor. Bu olayı arada bir yapıyordu ve arıza kaydıda düşmuyordu.serviste bulamiyordu.

arada bir yaşanan gecikme, sürekkli yaşanan gecikmeden daha risklidir. tesadüf olan gecikmede hazırlıksız yakalanırsın, diğerinde bildiğin için hamle planlanabilir

Eski fluencemde benzer bir durum vardı. Gaza bastıktan sonra araç devirleniyor ancak geç ivmeleniyordu. İcon edc alınca aradaki farkı anladım. Daha doğrusu önceki arabamda bir sıkıntı olduğunun farkına vardım. Şimdi aracımın gazına temas ettiğim anda ivmeleniyor. Zannedersem edc ile ilgili.

muhtemel edc versiyonu kaynaklı
 
Selamlar. Edc de vites N konumundayken araç gaz pedalına ne kadar basarsan bas 1500 deviri geçmiyor. Yani gaz yemiyor. Bu sanırım edc şanzumanı korumak amaçlı proğramlanmış diye düşünüyorum. Bu bi arıza değildir. Zira aracımda bi sıkıntı yok. Durum böyley ise edc bazı durumlarda vetesi boşta (N) sanıp tepki vermekte gecikebilir mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Selamlar. Edc de vites N konumundayken araç gaz pedalına ne kadar basarsan bas 1500 deviri geçmiyor. Yani gaz yemiyor. Bu sanırım edc şanzumanı korumak amaçlı proğramlanmış diye düşünüyorum. Bu bi arıza değildir. Zira aracımda bi sıkıntı yok. Durum böyley ise edc bazı durumlarda vetesi boşta (N) sanıp tepki vermekte gecikebilir mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Şanzıman koruma amacli olabilir fakat P de iken tam devir yapiyor yani 5.000 i goruyor. Tepkisiz kaldigi zamanlar oluyor ama artik sanzimanin karakteridir diyerek uzerinde durmadim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 
Şanzıman koruma amacli olabilir fakat P de iken tam devir yapiyor yani 5.000 i goruyor. Tepkisiz kaldigi zamanlar oluyor ama artik sanzimanin karakteridir diyerek uzerinde durmadim.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com

Evet p konumunda herşey normal. O yüzden n konumunda gaz yememesi koruma amaçlı diye düşünüyorum. Şanzuman yazılım güncellemesi gerektiren konular da olabilir. Tansel bey birçok konu gerçekte arıza değil. Arıza sandığımız konunun başka bi açıklaması var. Fakat fluence kullanıcısı olarak sistem sesi(araç çalışırken genel bir uğultuvar). Diyorlar. Can sıkıcı. Marşa basınca vuruntulu çalışması sinir bozucu. 90 beygirliklerde vuruntu vok. 10 kadar 110 luk denedim hepsi aynı vuruntulu çalışıyor. Çok dik yokuşta aracın kalkmaması can sıkıcı. Tcs yi kapatman gerekiyor. İyiki düğme koymuşlar. Kadjar 4x2 de tcs kapatma düğmesi yokmuş. En küçük çamurda araç yolda kalıyomuş. Ama iyi araçlar. Bu kadar kusur kadı kızındada olur deyip kullanıyoruz. Sayğılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Evet p konumunda herşey normal. O yüzden n konumunda gaz yememesi koruma amaçlı diye düşünüyorum. Şanzuman yazılım güncellemesi gerektiren konular da olabilir. Tansel bey birçok konu gerçekte arıza değil. Arıza sandığımız konunun başka bi açıklaması var. Fakat fluence kullanıcısı olarak sistem sesi(araç çalışırken genel bir uğultuvar). Diyorlar. Can sıkıcı. Marşa basınca vuruntulu çalışması sinir bozucu. 90 beygirliklerde vuruntu vok. 10 kadar 110 luk denedim hepsi aynı vuruntulu çalışıyor. Çok dik yokuşta aracın kalkmaması can sıkıcı. Tcs yi kapatman gerekiyor. İyiki düğme koymuşlar. Kadjar 4x2 de tcs kapatma düğmesi yokmuş. En küçük çamurda araç yolda kalıyomuş. Ama iyi araçlar. Bu kadar kusur kadı kızındada olur deyip kullanıyoruz. Sayğılar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hocam merhaba. Uğultu ile ilgili şu linki inceleyebilirsiniz:
http://www.renaultfanclub.com/megan...geri-donus-ugultusu-ve-titresimine-cozum.html
 
selamlar.. benim yakıt geri dönüş hortumu değiştirildi. bahsettiğim uğultuya servis sistem sesi diyor. elektronik devrelerin sesi diyor.. elektrik-elektronik mezunuyum böyle sesli devreler görmemiştim. ilginç. bir ara uğraşıp sebebini bulmaya çalışacağım. işlerden vakit olursa.. saygılarımla.
 
selamlar.. benim yakıt geri dönüş hortumu değiştirildi. bahsettiğim uğultuya servis sistem sesi diyor. elektronik devrelerin sesi diyor.. elektrik-elektronik mezunuyum böyle sesli devreler görmemiştim. ilginç. bir ara uğraşıp sebebini bulmaya çalışacağım. işlerden vakit olursa.. saygılarımla.

O ses elektroniklerden sadece kisin mi geliyormus acaba. İyice aptal yerine koymasinlar insani az cok meyin ne oldugunu biliyor insanlar. 10 liralik hortum maliyetinden kac sonrada musteri memnuniyeti diye dolan ortalikta. Yani boyle basit seylerden musteri kaybediyorlar gercekten uzucu.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

iMessage : tanseler@me.com
 
Gaz tepkimesinin geç gelmesinin sebebi tüm üretici firmaların aracınıza koyduğu yazılımla ilgilidir. En kötü sürücü standart olarak kabul edilir bu yüzden emniyet için gaz tepkimesi anında iletilmez. Bu durumu pedal commander kullanarak ben ortadan kaldırdım 2 hafta gibi bir süredir kullanıyorum herkese öneririm ilk kalkışta hep en öndeyim :)
 
Geri
Üst