Fluence 1.5 dci 90 HP

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Flue
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Teşekkürler.

Touch paketlerde arka park sensörü standart diye biliyordum ama benim aracımda yok malesef. Servise soracam, takabiliyorlarsa taktıracam bir ara. Aracı almadan önce birkaç Fluence'e bakmıştım, direksiyona oturduğumda çok daha farklıydı o araçlar, Allahallah niye onlar daha güzeldi de benim aldığım araçta aynı his yok diye düşünürken, koltuk yükseklik ayarını gördüm :o en dibe indirdim, hah işte buydu o güzellik dedim :D
 
Teşekkürler.

Touch paketlerde arka park sensörü standart diye biliyordum ama benim aracımda yok malesef. Servise soracam, takabiliyorlarsa taktıracam bir ara. Aracı almadan önce birkaç Fluence'e bakmıştım, direksiyona oturduğumda çok daha farklıydı o araçlar, Allahallah niye onlar daha güzeldi de benim aldığım araçta aynı his yok diye düşünürken, koltuk yükseklik ayarını gördüm :o en dibe indirdim, hah işte buydu o güzellik dedim :D

En dipte bile bence biraz yuksek kaliyor bence iki cm kadar daha asagida olsaydi daha guzel olurdu.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
90'lık ve 110'luk arasında ki farkı oluşturan nedir? acaba.
Turbo mu farklı,Motor mu farklı,yazılım mı farklı acaba??
90'lığın 110'luğa artısı nedir?
bizde 80'lik dCİ meganeII var oradan biliyorum sonradan çıkan daha üst beygir gücündeki meganeII'ler ve III'ler 80'lik meganeII'nin yakıt tüketimindeki verimi vermemişlerdi...

Gerçektende 80'lik dCi MeganeII Clio ve symbolün bazılarını saymaz isek çok başarı idi...
 
En dipte bile bence biraz yuksek kaliyor bence iki cm kadar daha asagida olsaydi daha guzel olurdu.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sizin boyunuz baya uzun o zaman, ben bir iki tık yukarı almayı düşünüyorum, boynum ağrıdı yolu görecem diye :D

90'lık ve 110'luk arasında ki farkı oluşturan nedir? acaba.
Turbo mu farklı,Motor mu farklı,yazılım mı farklı acaba??
90'lığın 110'luğa artısı nedir?
bizde 80'lik dCİ meganeII var oradan biliyorum sonradan çıkan daha üst beygir gücündeki meganeII'ler ve III'ler 80'lik meganeII'nin yakıt tüketimindeki verimi vermemişlerdi...

Gerçektende 80'lik dCi MeganeII Clio ve symbolün bazılarını saymaz isek çok başarı idi...

Bildiğim okuduğum kadarıyla 110'luklarda değişken geometrili turbo diye birşey varmış, 90'lıklarda ise düz turbo. Değişken geometrili turbonun ne olduğunu açıp okumadım ama adından yola çıkarak muhtemelen normal bir turbonun belirli devir aralıklarında verdiği turbo basıncını, durumuna göre bazı fiziksel değişiklikler yoluyla daha geniş bir devir aralığında veriyordur.
 
Arkadaşlar bu anti-patinaj sistemini nasıl tamamen kapatabiliyoruz ? Soldaki tuşa basıp kapatıyorum ama hareket ettikten bir süre sonra tekrar devreye giriyor kendiliğinden. Basılı mı tutmak gerekiyor acaba diye baktım, öyle de olmuyor, umarım bir yolu vardır kapatmanın çünkü hiç sevmediğim bir özellik, sürüşüme müdahele ediyor, vites geçişlerinde ya da kalkışlarda teklemeye sebep oluyor.
 
90'lık ve 110'luk arasında ki farkı oluşturan nedir? acaba.
Turbo mu farklı,Motor mu farklı,yazılım mı farklı acaba??
90'lığın 110'luğa artısı nedir?
bizde 80'lik dCİ meganeII var oradan biliyorum sonradan çıkan daha üst beygir gücündeki meganeII'ler ve III'ler 80'lik meganeII'nin yakıt tüketimindeki verimi vermemişlerdi...

Gerçektende 80'lik dCi MeganeII Clio ve symbolün bazılarını saymaz isek çok başarı idi...
Aralarındaki fark 110 hp de turbo büyük ayrıca mazot pompası ve enjektörler de farklı servise sormuştım...
 
Arkadaşlar araca yeni lastik alacam, şuan üstünde kış lastikleri var. Başka bir üye daha bahsetmiş, 55 yanak ile 60 yanak arasında baya fiyat farkı var. Ama 55 yanak alırsam lastik çapı küçülecek ve bence şuan çok hoş lastik boyutları, küçülmesini istemiyorum, bir yerden 200 liraya Pirelli buldum ama Pirelli tavsiye etmiyor çevremdekiler, Michelin diyorlar hep ama o da çok pahalı. Siz ne dersiniz ?

İkinci bir konu da benim debriyaj çok yukarda kavrıyor sanki, balatası bitmiş olabilir diye şüpheleniyorum, servise götürecem.

Üçüncü bir konuda yakıt tüketimim şuan 5.5 lt, ortalama hız tam hatırlamıyorum ama 25 km civarı birşey. Bizim araçlarda ECO mod diye birşey var mı ? Olsa görürdüm herhalde ama yinede sorayım. (Touch 90 hp)
 
Arkadaşlar araca yeni lastik alacam, şuan üstünde kış lastikleri var. Başka bir üye daha bahsetmiş, 55 yanak ile 60 yanak arasında baya fiyat farkı var. Ama 55 yanak alırsam lastik çapı küçülecek ve bence şuan çok hoş lastik boyutları, küçülmesini istemiyorum, bir yerden 200 liraya Pirelli buldum ama Pirelli tavsiye etmiyor çevremdekiler, Michelin diyorlar hep ama o da çok pahalı. Siz ne dersiniz ?

İkinci bir konu da benim debriyaj çok yukarda kavrıyor sanki, balatası bitmiş olabilir diye şüpheleniyorum, servise götürecem.

Üçüncü bir konuda yakıt tüketimim şuan 5.5 lt, ortalama hız tam hatırlamıyorum ama 25 km civarı birşey. Bizim araçlarda ECO mod diye birşey var mı ? Olsa görürdüm herhalde ama yinede sorayım. (Touch 90 hp)

Patlasın yaz lastiğini deneyin mutlaka. Fiyat performans ideal karışım. Kıs lastiklerini kullandım petlasin ve İnan'ın michelin yazlık lastiklerden daha sessizdi. Yazlık petlas kullanan arkadaşlarım hatta performans lastiğini de kullananlar var ama ilk donem kullanımları oldukça memnunlar. Henüz ikinci yaz döneminde kullanmadılar. Belki bir sene sonra sertleşme olabilir onu da kullanan arkadaşlar bir dahaki sene yorumlayacaktır.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst