Europa 19 2000 hb rte 1,6 e hakkında değerli görüşleriniz

özkan yayla 61

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2018
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Merhaba,sayın renocular :) 4 gün önce bir europa 2000 hb 1.6 rte aldım araba hoşuma gitti ama ustaların bir kısmı idare eder derken bir kısmı da nerden aldın bu sıkıntıyı dediler tabi benim kafa hallaç pamuğu bu araç hakkında aynı özellikte kullanan varsa o da bana fikirlerini söyleyebilir mi
1-kalkışlarda boğulma,çözümü varmıdır,çekişi falan iyi motor kükrüyo sanki :)
2-hafifde olsa 1- defa patlatma yaptı (patlatmadan dolayı hava filtresine kapak yapılmış)
3-kalorifer düğmesi klima düğmesine bağlanmış sanırım bir parçası yanmış rezistan galiba ayrı ayrı klima ve kalorifer düğmesini kullanamıyorum
4-orjina kapı anahtarı var bende ama okuyucusuna müdahele edilmiş çalışmıyo yenisi varmıdır alınsa masrafı çokmudur
5-arka silecek koldan basılı tutunca çalışıyo fakat su olduğu halde su atmıyo ?
6-biraz sürat yapınca140 km de falan savrulcak hissiyatı veriyo direksiyon da yumuşuyo sanki:berbat bilgilerinizi beklerim
 
Öncelikle hayırlı olsun. Hararet yada işlem görmemiş bir 1.6 e Europa motor olarak on numaradır.
araçtaki LPG varsa sıralı sistem mi?
 
Son düzenleme:
Teşekkür ederim sağolun.hayır değil tofaş sistemine çevirmişler sıralı sistemi almışlar,ama daha önce bi conta yakma olayı olmuş heralde üst kapğın etrafı sıvı conta dolu :)
 
Teşekkür ederim sağolun.hayır değil tofaş sistemine çevirmişler sıralı sistemi almışlar,ama daha önce bi conta yakma olayı olmuş heralde üst kapğın etrafı sıvı conta dolu :)
Enjeksiyonlu araçlarda düz sistem LPG de sıkıntı yaşamamak için çok çok usta birinin olması lazım hatta o bile zorlanır.
Mutlaka 1500TL civarına Atiker Sıralı Sisteme geçin.
Ve hararete çok dikkat edin hem dayanıksız hararetehemde bu motorlarda Blok çatlatmaya kadar gidiyor.
 
hmm desene aldık ihaleyi başımıza :( sıralı sistemden niye düz sisteme geçiş yapmışlar anlamadım orjinalinden kullan devam et işte :( abi bu enjeksiyonun tam düzgün çalışması için napmak lazım yani tekleme yapmadan rölanti sorunu olmadan ?
 
hmm desene aldık ihaleyi başımıza :( sıralı sistemden niye düz sisteme geçiş yapmışlar anlamadım orjinalinden kullan devam et işte :( abi bu enjeksiyonun tam düzgün çalışması için napmak lazım yani tekleme yapmadan rölanti sorunu olmadan ?
Aracı tam kondüsyonda ve sorunsuz kullanmak istiyorsanız 1500TL civarına atiker sıralı sistem taktırın başka türlü eski sistemden verim alma ihtimaliniz çok düşük.
Kaloriferi Klimaya bağlamışlar klima kuvvetli soğutuyor mu?
 
şimdilik sıralı sisteme geçiş imkanı biraz zor beklicem biraz, evet aynen klima baya bi soğutuyo onda sıkıntı yok ama kalorifer için de sıcak bölüme çeviripte kullanıyorum hafta sonu bi ustaya baktırıcam bakalım
 
Aynı araçtan kullandım düz sistem lpg takılı idi çok stop etme sorunu yaşadım bilhassa fan devreye girdiğinde yada klimayı açınca rolantide stop ederdi. K7 eski megane 1 motoru 8 valf olan sıcağı çok sevmez az zorlayın kışın bile fan açar.Bir kere conta yakıp motoru yaptırdım silindir kapağını taşlatmaktan eritmiş eski sahipleri ben de sıfır kapak almıştım. Ön sağ cam motoru kafasına göre çalışır yada çalışmazdı. Subapları çok hassas ayarı hemen kayabiliyor.El fanı yaptırdılarsa sebebi çok çabuk ısınan motordur.Bunlar bu aracın kronik sorunlarıdır alışılmayacak şeyler değildir hiç yolda kalmadım hep gitti bi şekilde çok çok az yakar dizelle kafa kafaya nerdeyse. 2 yıl kullanıp değerinde 1 haftada sattım piyasası olan bir araçtır.
 
Aynı araçtan kullandım düz sistem lpg takılı idi çok stop etme sorunu yaşadım bilhassa fan devreye girdiğinde yada klimayı açınca rolantide stop ederdi. K7 eski megane 1 motoru 8 valf olan sıcağı çok sevmez az zorlayın kışın bile fan açar.Bir kere conta yakıp motoru yaptırdım silindir kapağını taşlatmaktan eritmiş eski sahipleri ben de sıfır kapak almıştım. Ön sağ cam motoru kafasına göre çalışır yada çalışmazdı. Subapları çok hassas ayarı hemen kayabiliyor.El fanı yaptırdılarsa sebebi çok çabuk ısınan motordur.Bunlar bu aracın kronik sorunlarıdır alışılmayacak şeyler değildir hiç yolda kalmadım hep gitti bi şekilde çok çok az yakar dizelle kafa kafaya nerdeyse. 2 yıl kullanıp değerinde 1 haftada sattım piyasası olan bir araçtır.
eyvallah aga böle güzel haber veren ilk sen oldun :) peki bu rölanti sorununu en kolay nasıl düzeltebiliriz bir bilgin var mı ?
 
Aynı araçtan kullandım düz sistem lpg takılı idi çok stop etme sorunu yaşadım bilhassa fan devreye girdiğinde yada klimayı açınca rolantide stop ederdi. K7 eski megane 1 motoru 8 valf olan sıcağı çok sevmez az zorlayın kışın bile fan açar.Bir kere conta yakıp motoru yaptırdım silindir kapağını taşlatmaktan eritmiş eski sahipleri ben de sıfır kapak almıştım. Ön sağ cam motoru kafasına göre çalışır yada çalışmazdı. Subapları çok hassas ayarı hemen kayabiliyor.El fanı yaptırdılarsa sebebi çok çabuk ısınan motordur.Bunlar bu aracın kronik sorunlarıdır alışılmayacak şeyler değildir hiç yolda kalmadım hep gitti bi şekilde çok çok az yakar dizelle kafa kafaya nerdeyse. 2 yıl kullanıp değerinde 1 haftada sattım piyasası olan bir araçtır.
Gerçekten 19 lar kolay satılıyor bende aracımı ilana koyduktan sonra çeyrek iş gününde istediğim fiyata satmıştım.
 
Geri
Üst