Enjeksiyon uyarısı ve geç çalışma

okan2327

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Haz 2020
Mesajlar
29
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Araçım 2014 Edc fluance sabahları ilk marşta alıyor fakat geç alıyor. Birde 4-5 defadan fazladır enjeksiyon kontrol ettiriniz uyarısı veriyor. Araç çalışıyor fakat bir 15-20 sanıye sonra stop ediyor çalışmıyor. Mazot elçigini sıkınca çalışıyor ve uyarı gidiyor sebebi nedir. Maliyeti yüksek bir sorun oluşturabilir mi?
 
Pompada sıkıntı var o zaman.
 
Anldm hocam birde aracım şuan fazla yakıt tüketiyor gibi 6.8-7 litre arası bir çoğu uzun yol fazla mı sizce

Kesinlikle fazla aynı araçtan kullandım uzun yolda bastığım, süratli gittiğim halde 5lt civarlarında yakıt tüketirdi. Siz enjektör ve pompanıza kesin baktırın.
 
Araçım 2014 Edc fluance sabahları ilk marşta alıyor fakat geç alıyor. Birde 4-5 defadan fazladır enjeksiyon kontrol ettiriniz uyarısı veriyor. Araç çalışıyor fakat bir 15-20 sanıye sonra stop ediyor çalışmıyor. Mazot elçigini sıkınca çalışıyor ve uyarı gidiyor sebebi nedir. Maliyeti yüksek bir sorun oluşturabilir mi?
Okan bey enjektörden önce bence pompa basınç müşürüne baktırın. Benim aracımda sabahları tekliyordu salı ankaraya gittim götürdüm enjektörden şüphelendiler ama kızdırma ve enjektörler sağlam çıktı. Forumda kenan beyle görüştüm bunların kronik sayılan arızası 100bin km geçtikten sonra ilk arızaşan parça ankarada kendisi pompa basınç müşüründen dedi kendi aracındada aynı sorun oluşmuş ve arızasinın son safhası sizin saydığınız arızaları söyledi üstelik hatta motor soğukken çalışsa bile dikkat ederseniz mazot kokusu oluyor enjektörler basınç ayarlaması yapamadığı için. Bu ay çok açıldığım için bir aksi durum olmazsa önümüzdeki ay muayne öncesi parçayı değiştiricem bende şimdilik hafiften tekleme yapıyor soğukken ve mazot kokusu
 
Okan bey enjektörden önce bence pompa basınç müşürüne baktırın. Benim aracımda sabahları tekliyordu salı ankaraya gittim götürdüm enjektörden şüphelendiler ama kızdırma ve enjektörler sağlam çıktı. Forumda kenan beyle görüştüm bunların kronik sayılan arızası 100bin km geçtikten sonra ilk arızaşan parça ankarada kendisi pompa basınç müşüründen dedi kendi aracındada aynı sorun oluşmuş ve arızasinın son safhası sizin saydığınız arızaları söyledi üstelik hatta motor soğukken çalışsa bile dikkat ederseniz mazot kokusu oluyor enjektörler basınç ayarlaması yapamadığı için. Bu ay çok açıldığım için bir aksi durum olmazsa önümüzdeki ay muayne öncesi parçayı değiştiricem bende şimdilik hafiften tekleme yapıyor soğukken ve mazot kokusu

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Evet kaputu açınca hafiften mazot kokusu geliyor. Bende bir ustama telefonda tarif ettim hava alabilir bir yerden dedi. Enjektörler olmasında çok maliyetli çünkü beni baya zorlar umarım öyledir. Tekrardan teşekkürler
 
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Evet kaputu açınca hafiften mazot kokusu geliyor. Bende bir ustama telefonda tarif ettim hava alabilir bir yerden dedi. Enjektörler olmasında çok maliyetli çünkü beni baya zorlar umarım öyledir. Tekrardan teşekkürler

Bizim araçlarda delphi marka enjektör mevcutmuş ve kolay kolay arıza yapmıyor bunlar bakımlı ve düzgün kullanırsan dedi. Sizin kilometre 100k üzeriyse basınç müşürüne bak pcye bağlayınca kızdırma bujisi yada rolesi diyor role sağlam aslında basınç düzgün olmadığı için soğukken ecu yanlış algılıyormuş role arızası yazıyor
 
Bizim araçlarda delphi marka enjektör mevcutmuş ve kolay kolay arıza yapmıyor bunlar bakımlı ve düzgün kullanırsan dedi. Sizin kilometre 100k üzeriyse basınç müşürüne bak pcye bağlayınca kızdırma bujisi yada rolesi diyor role sağlam aslında basınç düzgün olmadığı için soğukken ecu yanlış algılıyormuş role arızası yazıyor

Detaylı bilgiler için teşekkürler. 1-2 gün içinde sanayi gideceğim söylediklerinize baktıracağım öncelikle sonucu buraya ileteceğim. İyi günler 👋
 
Bizim araçlarda delphi marka enjektör mevcutmuş ve kolay kolay arıza yapmıyor bunlar bakımlı ve düzgün kullanırsan dedi. Sizin kilometre 100k üzeriyse basınç müşürüne bak pcye bağlayınca kızdırma bujisi yada rolesi diyor role sağlam aslında basınç düzgün olmadığı için soğukken ecu yanlış algılıyormuş role arızası yazıyor

Mert bey dün sanayiye gittim her zamanki ustama fakat araç arza ışığı yakmayı bıraktı stopta etmiyor. Cihaza bağlandı 2 hata gözüktü. 1.Ray basıncı, gerilim tolerans sınırları dışında. 2. Hata Ön ısıtma ünitesi diyagnostik bağlantısı arıza kontrol ünitesi aracılığıyla uyarıldı. Bu iki hata çıktı. Ustam ilk aşamada birşey yapmak istemedi hataları sildi ve biraz bekle tekrar gel öyle kontrol edelim dedi. Sizden de bir yorum almak istedim tekrar dan
 
Selam arkadaşlar,
Şubat ayında 146.000 km de dizel otomatik touch plus Fluence aldım. 151500 de yağ ve filtre bakımlarını yaptırdım. Ancak havaların soğumasıyla beraber araç sabahları geç çalışmaya başladı. Sırasıyla aküyü daha sonra kızdırma bujileri, elektrik rolesi değişti ve son olarak enjektörler revizyon yapıldı. Hatri sayılır bir meblağ harcama yapmama ragmen aracın sabah zor çalışma sorununu çözemedim bu konuda başka tavsiyesiniz nedir
 
Geri
Üst