Enjeksiyon kontrol ettiriniz,egzoz emisyon kontrol ettiriniz,motor hasar risk var!

carbon clean öneren var. bosch car serviste. faydasi var diyende var yok diyende. denemek lazım aslında. en azından zararı yok. sizin araç yakıt verisi çok iyiymiş. bu değeri trafikte mi alıyorsunuz yoksa boş yolda mı. ben sabah akşam 8 km + 8 km yi üçüncü vitesi hiç görmeden alıyorum. sürekli 1 ve 2. yakıt verisi 8 lt
 
carbon clean öneren var. bosch car serviste. faydasi var diyende var yok diyende. denemek lazım aslında. en azından zararı yok. sizin araç yakıt verisi çok iyiymiş. bu değeri trafikte mi alıyorsunuz yoksa boş yolda mı. ben sabah akşam 8 km + 8 km yi üçüncü vitesi hiç görmeden alıyorum. sürekli 1 ve 2. yakıt verisi 8 lt
ankara'da şehir içi değer bu, sabahlaarı trafik oluyor fakat akşam geç çkıyorum işten pek trafik görmüyorum, dediğim gibi arabamda ne yakıt porblemi, ne performans problemi, ne siyah beyaz duman atma problemi, ne geç çalışma nede hırıltılı rölanti bozuklu vs. vs. yani hiç bir sorun yok saz gibi diyebilirim, fakat gel gelelim ki hata veriyor, 600-700 km gidince egzoz emisyon kontrol ettiriniz diyor, şehir içindede agresif kullanımda yada trafiğin yoğun olduğu zaman enjeksiyon kontrol ettiriniz diyor, arabamı stop ediyorum çalıştırıyorum hiç bir problem yok kaç tane ustaya götürdüm bir sonuç alamadım ve 1.100 tl gibi bir meblağ param gitti. en son bir tane beyinciye gittim oda dedi partikül filtresinin üstünde sensör var ondan yapardır dedi onuda temizlettim baktım fakat ondada hiç bir problem yok, dpf tıkanıklığı dediler ondada bir sıkıntı yok, bu problemi nasıl çözeceğim gerçekten merak ediyorum çok sinir bozucu...
 
map sensörünü hiç temizlettiniz mi, yada temizlediniz mi ?

ankara'da şehir içi değer bu, sabahlaarı trafik oluyor fakat akşam geç çkıyorum işten pek trafik görmüyorum, dediğim gibi arabamda ne yakıt porblemi, ne performans problemi, ne siyah beyaz duman atma problemi, ne geç çalışma nede hırıltılı rölanti bozuklu vs. vs. yani hiç bir sorun yok saz gibi diyebilirim, fakat gel gelelim ki hata veriyor, 600-700 km gidince egzoz emisyon kontrol ettiriniz diyor, şehir içindede agresif kullanımda yada trafiğin yoğun olduğu zaman enjeksiyon kontrol ettiriniz diyor, arabamı stop ediyorum çalıştırıyorum hiç bir problem yok kaç tane ustaya götürdüm bir sonuç alamadım ve 1.100 tl gibi bir meblağ param gitti. en son bir tane beyinciye gittim oda dedi partikül filtresinin üstünde sensör var ondan yapardır dedi onuda temizlettim baktım fakat ondada hiç bir problem yok, dpf tıkanıklığı dediler ondada bir sıkıntı yok, bu problemi nasıl çözeceğim gerçekten merak ediyorum çok sinir bozucu...
 
map sensörünü hiç temizlettiniz mi, yada temizlediniz mi ?
yok hiç ellemedim
 
sorunu çözdünüz mü?
Merhaba benim araçtada dediğiniz arıza uyarılarını verdi ustaya gittim yağına suyuna baktık değiştik sildi arızayı yine yazdı servise gittim sildi arızayı oksijen sensörü olabilir dendi arıza tespiti 300 tl sonra gel diyince kaçtım ama araçta gaz bazan tepki vermiyo basıyom tepki vermiyor sonra vites düşürdüm nooluyo diye sonra düzeldi tam bakıma sokacam ama bekliyombakalım

SM-C7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Selamlar. Öncelikle şu bilgilere ihtiyacım var.
1.Araçta dpf(partikül filtresi) varmı
2.Araç sadece uzun yoldamı yapıyor.
3.Araç rolantide çalışırken rolantide dalgalanma oluyormu
MERHABA DEĞERLİ FORUM ÜYELERİ;
ARACIM 2012 FLUENCE EDC EURO 5 110 HP BUSİNEESS PAKET 130BİN KMDE,
ARACIMDA BELLİ ARALIKLARLA UZUN ZAMANDIR EGZOZ EMİSNYON KONTROL ETTİRİNİZ VE ENJEKSİYON KONTROL ETTİRİNİZ UYARI ALIYORUM, FAKAT BU UYARILARI ALDIĞIMDA ARACIMDA HİÇ BİR PROBLEM OLMUYOR. ARACIMIN GİDİŞİ ÇEKİŞİ YAKIT TÜKETİMİ ÇOK MEMNUNUM. SİYAH DUMAN BEYAZ DUMAN SABAH GEÇ ÇALIŞMA GİBİ BİR PROBLEMLERİDE YOK. AKÜ YENİ VARTA 75LİK.
UZUN YOLDA İSE MOTOR HASAR RİSK UYARISI ALIYORUM ONUDA STOP EDİP ÇALIŞTIRINCA DÜZELİYOR. SANKİ ARACIMDA Bİ TEMASSIZLIK Bİ BEYİN PROBLEMİ GİBİ BİR DURUM VAR ÇÜNKÜ BU HATALARI ALDIĞIM HALDE ARABAMDA HİÇ BİR ŞEKİLDE PROBLEM OLMUYOR 4-5AYDIR BUNU ARAŞTIRMASINI YAPIYORUM YAKIT SİSTEMİ YADA SANKİ Bİ TEMASSIZLIK ARIZASI GİBİ BİR DURUM OLDUĞUNU VARSAYIYORUM USTAYA GİTTİĞİMDE CLİP CİHAZI İLE BAKTIĞIMIZDA BU ARIZA KODLARINI VERİYOR VE BUNUN BİR ÇOK NEDENİ OLABİLDİĞİNİ BANA NE KADAR MASRAF ÇIKARTIR KISMINDA İSE SOMUT BİŞEY SÖYLENMİYOR VE BENDE ÇOK BİR MEBLAĞ ÇIKAR DİYE KİMSEYE GÜVENİYORUM, WÜRTH ENJEKTÖR TEMİZLEYİCİSİDE KULLANDIM FAKAT Bİ FAYDASINI GÖREMEDİM ARIZALAR ARALIKLAR İLE DEVAM EDİYOR. ARAMIZDA ANKARADA BANA BU KONUDA YARDIMCI OLABİLECEK YADA BU HATALARI ALAN FORUM ÜYESİ ARKADAŞLAR VARSA BANA YARDIMCI OLABİLECEK KİŞİLER VARSA SABIRSIZLIKLA CEVAPLARINIZI BEKLİYORUM?
JD1q4Q.jpg
[/URL][/IMG]
 
hangi viteste yada hangi devirde olacağını belirtmemissiniz. En az 3000 3500 4000 devirde olması gerekmiyor mu yani araba bağırmalı.

3000 devir yeterlidir.
 
uzun yolda motor hasar risk var uyarısı veriyor ama canı isterse 1 yada 2 defa, verdiğinde stop ediyorum çalıştırıyorum düzeliyor(3bin km yol yapmıştım bir seferinde uzun yol hiç vermemişti)
dpf araçda var ama %100 eminiz tıkalı değil şöyle ki, clip cihazında doluluk %8 gözüküyor, emin olmamakla birlikte egzozcuya gidipde baktırdık hiç bir sıkıntısı yok
2 hafta aralıklarla egzoz emisyon hatası veriyor ama düzenli olarak kesin veriyor 15-16 gün aralığında bu hatayı verdiğinde clip cihazı ile baktığımızda debi regülasyon hatası veriyor
enjeksiyon hatasınıda araba tamamen ısınınca, ani şehir içi kalkışlarında ve sıkışık trafikde veriyor, bu hatayı verdiğinde clip cihazı ile baktığımızda egr elektrovana konum düzenlemesi hatası veriyor
aracımın egr temizliğini yaptırdım, egr sinde bir problem olduğunu sanmıyorum eğer sorun olsa sürekli yapar uzun yolda da yapar diye düşünüyorum
benim varsayımım sanki bir beyinsel temassızlık yada bir sensör hatası var gibime geliyor, sizinde yorumlarınızı bekliyorum acaba böyle bir sorunla karşılaştınız mı?
Selamlar. Öncelikle şu bilgilere ihtiyacım var.
1.Araçta dpf(partikül filtresi) varmı
2.Araç sadece uzun yoldamı yapıyor.
3.Araç rolantide çalışırken rolantide dalgalanma oluyormu
rolantide hiç bir şekilde dalgalanma yok
 
Tek şüpheli yakıt regülatörü kalıyor. Temizleyip deneyebilirsiniz ama muhtemelen değişmesi gerekecek
uzun yolda motor hasar risk var uyarısı veriyor ama canı isterse 1 yada 2 defa, verdiğinde stop ediyorum çalıştırıyorum düzeliyor(3bin km yol yapmıştım bir seferinde uzun yol hiç vermemişti)
dpf araçda var ama %100 eminiz tıkalı değil şöyle ki, clip cihazında doluluk %8 gözüküyor, emin olmamakla birlikte egzozcuya gidipde baktırdık hiç bir sıkıntısı yok
2 hafta aralıklarla egzoz emisyon hatası veriyor ama düzenli olarak kesin veriyor 15-16 gün aralığında bu hatayı verdiğinde clip cihazı ile baktığımızda debi regülasyon hatası veriyor
enjeksiyon hatasınıda araba tamamen ısınınca, ani şehir içi kalkışlarında ve sıkışık trafikde veriyor, bu hatayı verdiğinde clip cihazı ile baktığımızda egr elektrovana konum düzenlemesi hatası veriyor
aracımın egr temizliğini yaptırdım, egr sinde bir problem olduğunu sanmıyorum eğer sorun olsa sürekli yapar uzun yolda da yapar diye düşünüyorum
benim varsayımım sanki bir beyinsel temassızlık yada bir sensör hatası var gibime geliyor, sizinde yorumlarınızı bekliyorum acaba böyle bir sorunla karşılaştınız mı?
rolantide hiç bir şekilde dalgalanma yok
 
Tek şüpheli yakıt regülatörü kalıyor. Temizleyip deneyebilirsiniz ama muhtemelen değişmesi gerekecek
pompanın yanında olan 2 tane sensör var o mu ? eğer oysa değiştirdim 2 sinide?
 
Geri
Üst