Eksantrik ve Triger :(

geçmiş olsun :( .işi bilmeyen kişilerin eseri bu bence,benimde krank kasnağı dağılmıştı tek civata tutuyodu allahtan kayış çıkmadı yada kopmadı o şekil eve kadar gelmiştim.
bu işin ince bi iş ve işçilik gerektirdiğini bildiğim için 1hafta garajda beklettim arabamı,malzeme toplama ve iyi bir usta bulana kadar.kank kasnağı,gergi rulmanı,kayış set olarak değiştirdim 137.00km de.şuan aracım 146.000km herhangi bir sıkıntım yok allaha şükür haftaya bi yağ değiştircem yola devam.
umarım en asgari masrafla atlatırsın

Çok sağolun, bugün bıraktım aracımı, bugğn tekrar uğrayacağım ne kullanacaklar, ne takacaklar... vs. konuşacağım, kullandığınız parçaları markası neydi?
 
Offff büyük geçmiş olsun :( kesiciye kadar zorlanan araçlarda bu tür arızalar yaşanabiliyormuş.. :( çook yüksek devirde mi kullanıyorsun aracı ? sen yüksek devirde kullanıyorsan onlarda azıcık gevşek taktılarsa triger kenara çıkmıştır zorlayıncada parçalamıştır :( üst kapakta umarım bi şey çıkmaz :(
 
geçmiş olsun üzüldüm.
ben de hani dedim garantili olsun, hani dedim iyi olsun. verdim 1000tl yi renault servisine.
arkadaşım da gidek gel diyordu, aa bak çekiçle ne yapıyor o diyordu hatta.
keşke o ara fotoğrafını çekseydim.
2 gün sonra bir baktım yağ akıtıyor. meğerse çekiçle vururken çıkarırken egzantrik kasnağını zedelemişler.
reno ya gttim, aralarında fısıldaştılar, sonra bizden dehil kardeş dediler yolladılar.
700tl ver tekrar yapalım dediler. başka yerde 200tl ye tekrar yaptırdım. ustam dediki çekiçlemi vurdular dedi, evet dedim
ama kanıtlayamam ki dedim.
yani garanti falanda hikaye. bizden değil sıyrılıyorlar.
senin olaya gelirsek: 100 de 100 senin ustanın hatası büyük ihtimal sente atmıştır.
ama tabiki başka birşeye suç atar.
geçmiş olsun. mecruben kendi paranla yaptıracan. öbür tarafta ödeşirsin.
 
Kardeşim teşekkür ederim yorumun için, peki bu olayın 20bin km sonra ortaya çıkması normal mi?
yani ilk takıldıgı günden itibaren yavaş yavaş zarar vermeye başlamıştır 20bindede artık gitmiştir, zaten aracı ilk çalıştırmak o marş basma süreci aracın motor aksamınn en çok zarar gördüğü süreçtir en son çalıştıramaman bundan olabilr kardeşim
 
Offff büyük geçmiş olsun :( kesiciye kadar zorlanan araçlarda bu tür arızalar yaşanabiliyormuş.. :( çook yüksek devirde mi kullanıyorsun aracı ? sen yüksek devirde kullanıyorsan onlarda azıcık gevşek taktılarsa triger kenara çıkmıştır zorlayıncada parçalamıştır :( üst kapakta umarım bi şey çıkmaz :(

Bizim motorlar yani k4m motorlar otomatik gergi.gevşek takma ihtimali olamaz
 
Bizim motorlar yani k4m motorlar otomatik gergi.gevşek takma ihtimali olamaz
o zaman servis zan altında bırakmaz kendini :( 20.000 gitmiş araç der sığrılır..
 
Nasıl yapan ustadan kaynaklı değil anlamadım .

Bu araba 205.000 kmye kadar kasnak kırmıyorduda şimdi mi kırdı .
Yetkili servis ise hakkınızı arayın .
 
Offff büyük geçmiş olsun :( kesiciye kadar zorlanan araçlarda bu tür arızalar yaşanabiliyormuş.. :( çook yüksek devirde mi kullanıyorsun aracı ? sen yüksek devirde kullanıyorsan onlarda azıcık gevşek taktılarsa triger kenara çıkmıştır zorlayıncada parçalamıştır :( üst kapakta umarım bi şey çıkmaz :(
Yok kardeşim çok nadiren yüksek devirlere çıkardım.
 
Nasıl yapan ustadan kaynaklı değil anlamadım .

Bu araba 205.000 kmye kadar kasnak kırmıyorduda şimdi mi kırdı .
Yetkili servis ise hakkınızı arayın .

Malesef kardeşim Özel servis. Haramidere Speedy
 
Arkadaşlar bugün başlanıyor aracımın yapımına, bu sefer güvendiğim bildiğim bir yer, Evrenkent Sanayi Sitesinde Nihat Usta,

Malzemelerin alımını ustama bırakıyorum, orijinal parçaları kullanacaklarını söylediler, ben de zaten sürekli kontrole gideceğim,

Ustaya göre sorun, eksantrik kasnağının değişmemesi.

Üst kapağı açtılar bugün oradaki duruma bakacaklar, daha sonra rektefiyeye gidecek dedi.

Tahmini 1.500-2.000 TL Neyse... Cana geleceğine mala gelsin... diyebiliyorum ancak.
 
Geri
Üst