- Katılım
- 28 Eki 2011
- Mesajlar
- 636
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 0
Bugün park halindeki aracımı çalıştıramadım, ustamı çağırdım triger dedi. Aracımı çekiciyle 20.000 km önce triger i değiştirdiğim yere götürdüm açtılar baktılar, sorun bizden kaynaklı değil dediler, zaten trigerin kopması gibi bir durum yoktu. Eksantrik bozulmuş, kasnak döndüğü zaman yalpalanıyor. Bu sebeple kasnağın kenarlarındaki çemberi koparmış ve trigeri delik deşik etmiş
Ayrıca motorun iç kısmı, subaplar falan da gitti muhtemelen.
Sizce bu durum triger değiştirilirken yapılmış bir hatadan kaynaklanır mı? Ve bu 20.000 km sonra ortaya çıkar mı?
Aracım yapılıyor, dün baktım bir süre başında durdum, pazartesiye bitecek inşallah.
Rektefiye yapılan üst kısım...
İşte motorumu mahveden, kasnağın etrafını saran ama kopan çember...
Dün yeni bir şeyi fark ettik, bu kasnak aracın orijinal kasnağı,
Aslında kronik bir sorunmuş, bu yüzden Renault bu kasnağın yerine kendinden korumalı yani çemberi sonradan eklenme olmayan kasnak sistemine geçmiş, ama benim aracımınki malesef hiçbir triger değişminde değiştirilmemiş.
Ben yaptırdığım yerde hakkımı arayacağım.
1. Değiştirmeleri gerekiyordu.
2. Kasnakta fabrikasyon kaynağından hariç, puntolama çıktı arkadaşlar, ama benim 185 bin bakımında mı yaptılar ya da daha önce mi burası belli değil, ama ustamın dediğine göre %90 son trigerde yapıldı. Sonuç olarak adamları önceden de yapılsa, kendileri de yapsa bu şekilde takılır mı?
Gördüğünüz gibi önce kaynak sonra taşlamayla sıfırlamışlar, sorunun en büyük kaynağı olarak bunu görüyoruz şu an, sizce arkadaşlar ???
Bu arada çok az bi rolantide yükselme dalgalanma vardı, boğaz kelebeği de açıldı zaten, umarım temizlenince bu sorun da geçer..
Tavsiyeme gelince; etrafında bu şekilde çember olan kasnaklarınızı, muhakkak triger değişiminde değiştiriniz...
Arkadaşlar aracım bugün toplandı, performansı fazla deneyemedim ama gayet iyi duruyor, buraya güveniyorum, umarım güvenim boşa çıkmaz...
Toplamda karttan 1800 TL ödedim. Bana pahalıya mal oldu ama buna da şükür diyorum artık, ama eski trigeri değiştiren yerin peşini bırakmayacağım, sağlam delillerle gitmeye hazırlanıyorum.
Fiyat sizce nasıl arkadaşlar?
Ayrıca motorun iç kısmı, subaplar falan da gitti muhtemelen.
Sizce bu durum triger değiştirilirken yapılmış bir hatadan kaynaklanır mı? Ve bu 20.000 km sonra ortaya çıkar mı?
Aracım yapılıyor, dün baktım bir süre başında durdum, pazartesiye bitecek inşallah.
Rektefiye yapılan üst kısım...
İşte motorumu mahveden, kasnağın etrafını saran ama kopan çember...
Dün yeni bir şeyi fark ettik, bu kasnak aracın orijinal kasnağı,
Aslında kronik bir sorunmuş, bu yüzden Renault bu kasnağın yerine kendinden korumalı yani çemberi sonradan eklenme olmayan kasnak sistemine geçmiş, ama benim aracımınki malesef hiçbir triger değişminde değiştirilmemiş.
Ben yaptırdığım yerde hakkımı arayacağım.
1. Değiştirmeleri gerekiyordu.
2. Kasnakta fabrikasyon kaynağından hariç, puntolama çıktı arkadaşlar, ama benim 185 bin bakımında mı yaptılar ya da daha önce mi burası belli değil, ama ustamın dediğine göre %90 son trigerde yapıldı. Sonuç olarak adamları önceden de yapılsa, kendileri de yapsa bu şekilde takılır mı?
Gördüğünüz gibi önce kaynak sonra taşlamayla sıfırlamışlar, sorunun en büyük kaynağı olarak bunu görüyoruz şu an, sizce arkadaşlar ???
Bu arada çok az bi rolantide yükselme dalgalanma vardı, boğaz kelebeği de açıldı zaten, umarım temizlenince bu sorun da geçer..
Tavsiyeme gelince; etrafında bu şekilde çember olan kasnaklarınızı, muhakkak triger değişiminde değiştiriniz...
Arkadaşlar aracım bugün toplandı, performansı fazla deneyemedim ama gayet iyi duruyor, buraya güveniyorum, umarım güvenim boşa çıkmaz...
Toplamda karttan 1800 TL ödedim. Bana pahalıya mal oldu ama buna da şükür diyorum artık, ama eski trigeri değiştiren yerin peşini bırakmayacağım, sağlam delillerle gitmeye hazırlanıyorum.
Fiyat sizce nasıl arkadaşlar?