bilalrx
Bilgi Girilmemiş
DUSTER-ŞASE- BAZI ÖZELLİKLER İÇİN muhtelif FORUMLARDA BELİRTİLENLER::
Günümüz binek otomobillerinde ''birleşik şase karoser'' denilen "monokok şase" yapı kullanılmaktadır.Bu yapı oldukça rijit ama aynı zamanda kazalarda katlanma bölgeleri vasıtası ile (darbe şokunu emerek katlanan noktalar) son derece de güvenlidir. Bu yapıda eski tip merdiven-tam şase bulunmaz, yükü karoser taşır.
Ağır yük taşıyan vasıtalar veya arazi araçları gibi gövdelerine yüksek yükler binen taşıtlarda ise esnek ve mukavemeti yüksek olması sebebi ile klasik merdiven-tam şase tercih edilir. Günümüzde ticari kaygılar ve ya ihtiyacın kalmaması sebebi ile bazı arazi araçlarında da birleşik şase karoser gövde kullanılmaya başlanmıştır.
Sonuçta kimse BMW x6'sıyla camel trophy yapmaz
Toyota LC, Nissan Patrol,Mercedes G serisi gibi araçlar günümüzde de merdiven şaseli üretilmektedir. Merdiven şase bazı kaynaklarda kutu yada dikdörtgen şase diye de isimlendirilmektedir.
-Dustre şasesi için, Omurgasız denmez Monokok şaşi denir..
Duster diğer birçok araçta(Jeep XJ, Niva,Yeni Suzuki Grand Vitara, Disco III, Yeni Range Rover vs... ) olduğu gibi sabit-tam şasesi yoktur, monokok(yarım-2/3.şase) vardır.. Aracın bütün mekanik aksamı aracın kupasına ve monoşasesye dolaylı bağlıdır.
5- Avrupa'da yılın en iyi otomobillerinden biri olmakla birlikte Auto Best 2011 ödülünü aldı, ayrıca Avrupada yılın en iyi 4x4 aracı seçildi. ESP'nin standart olmayışı yüzünden NCAP testinden 3 Yıldız aldı. Aksi halde yolcu ve yaya güvenliği iyi sayılır.
Maksat bilgileri tazelemek..... ıslık
Konuyla ilgili net-ayrıntı bilgileri olanların eklentilerini de görelim.... cenker
Günümüz binek otomobillerinde ''birleşik şase karoser'' denilen "monokok şase" yapı kullanılmaktadır.Bu yapı oldukça rijit ama aynı zamanda kazalarda katlanma bölgeleri vasıtası ile (darbe şokunu emerek katlanan noktalar) son derece de güvenlidir. Bu yapıda eski tip merdiven-tam şase bulunmaz, yükü karoser taşır.
Ağır yük taşıyan vasıtalar veya arazi araçları gibi gövdelerine yüksek yükler binen taşıtlarda ise esnek ve mukavemeti yüksek olması sebebi ile klasik merdiven-tam şase tercih edilir. Günümüzde ticari kaygılar ve ya ihtiyacın kalmaması sebebi ile bazı arazi araçlarında da birleşik şase karoser gövde kullanılmaya başlanmıştır.
Sonuçta kimse BMW x6'sıyla camel trophy yapmaz

-Dustre şasesi için, Omurgasız denmez Monokok şaşi denir..
Duster diğer birçok araçta(Jeep XJ, Niva,Yeni Suzuki Grand Vitara, Disco III, Yeni Range Rover vs... ) olduğu gibi sabit-tam şasesi yoktur, monokok(yarım-2/3.şase) vardır.. Aracın bütün mekanik aksamı aracın kupasına ve monoşasesye dolaylı bağlıdır.
5- Avrupa'da yılın en iyi otomobillerinden biri olmakla birlikte Auto Best 2011 ödülünü aldı, ayrıca Avrupada yılın en iyi 4x4 aracı seçildi. ESP'nin standart olmayışı yüzünden NCAP testinden 3 Yıldız aldı. Aksi halde yolcu ve yaya güvenliği iyi sayılır.
Maksat bilgileri tazelemek..... ıslık
Konuyla ilgili net-ayrıntı bilgileri olanların eklentilerini de görelim.... cenker