Dizel motor bakım içerikler / fiyatları?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan UrTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Servislerde araç bulmak zor olur hocam. Galericilere bakın. Son kanunlarla birlikte galericilerin kötü araç satma gibi bir durumları kalmadı. Tespitinde çok büyük cezalar yediklerinden yapamıyorlar artık. Eğer servis raporları yoksa aracın komputeste soktuktan sonra herhangi bir Renault servisine gidip aracın en son ne zaman ne gibi bakımları yapılmış diye öğrenin ve o şekilde aracın devrini alın. Kafanızda hiçbir sorun kalmadan rahatça binersiniz o zaman. Ben bu şekilde yaptım ve kafam rahatladı.

Dün kendimi garantiye almak için izmir de belki 20 tane yetkili servis/satıcı gezdim. Boyasız kazasız araç denk geliyor fakat onunda km si yüksek. Km düşük araç denk geliyor o da kazalı. Kafayı yedim 1 günde...
 
Dün kendimi garantiye almak için izmir de belki 20 tane yetkili servis/satıcı gezdim. Boyasız kazasız araç denk geliyor fakat onunda km si yüksek. Km düşük araç denk geliyor o da kazalı. Kafayı yedim 1 günde...

Boya veya değişen olması önemli değil. Arac nerede işlem görmüş. Ve hasari hangi bölgeden. Bunları kontrol edin. Yanicyrlukta boya varmış kapıya lokal boya varmış kapı değişmiş vs vs. Böyle şeylere çok takılmamak gerek. Yoksa araba alıp binemezsiniz. Yada sıfır alacaksınız. Bir Arac kaza yaptıktan sonra yetkili Serviste işlem görmüş ve orijinal malzeme kullanılmış ise benim icin en ufak bir sorun yoktur. Ülkemiz insanı oldukça takıntılı bu konuya. Avrupa'da ikinci el araç alırken kazalı aracın nereden kaza yaptığı işlemin nereden yapıldığı aracı kimin toparladınız sorulmuyor bile. Bazı seyler gerçekten Türk milletine has, anlamak zor. Arac alınacaksa alın arabayı götürün servise baktırın be varsa çıkar zaten. Km düşürme gibi bir olay var ise zaten onu da görüyorlar. Servis size onay verirse alın arabanızı kafanız rahat olsun. Ama bence boyasız ve km si fusuk bir arac bulmanız çok zor.

Ben aracı almadan önce uzun dönem kiralama yapmayı düşündüm. Ve yılda 35.000 km yaparım diye hesap yapmıştım. Velhasıl kiralamaktan vazgeçip satın aldım. Arac 37.000 de idi. Su an 56.000 de. 7 ayda 20.000 yapmışım. Kiralasaydım muhtemelen km yi geçecektim. Yanı diyeceğim o ki km e boya değişen olayı sizi korkutmasın aldığınız firma kurumsal olsun yeter.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Yani diyorsunuz km yi pek takma bakımları zamanında yapıldıysa sıkıntı olmaz. En azından sayarken bşraz zorlanırız o kadar 🙃
 
Servislerde araç bulmak zor olur hocam. Galericilere bakın. Son kanunlarla birlikte galericilerin kötü araç satma gibi
bir durumları kalmadı. Tespitinde çok büyük cezalar yediklerinden yapamıyorlar artık. Eğer servis raporları yoksa aracın komputeste soktuktan sonra herhangi bir Renault servisine gidip aracın en son ne zaman ne gibi bakımları yapılmış diye öğrenin ve o şekilde aracın devrini alın. Kafanızda hiçbir sorun kalmadan rahatça binersiniz o zaman. Ben bu şekilde yaptım ve kafam rahatladı.

Galericilerle uğraşmam gider yetkili servislerden alırım daha iyi. Clio4 aracını izmir mais ten aldım 2014 model 14850km de nokta hata yoktu. Aldıktan sonra herhangi bir yerde baktırmadım bşle arabaya. Şimdide kafamın öyle rahat olmasını istiyorum. O yüzden yine mais ten alırım büyk ihtimalle, diğer yerleri dolaşmamın nedeni ne alabilirim diye fikir oluşsun hemde belki daha ucuza bulurum umuduydu.
 
Servislerde araç bulmak zor olur hocam. Galericilere bakın. Son kanunlarla birlikte galericilerin kötü araç satma gibi
bir durumları kalmadı. Tespitinde çok büyük cezalar yediklerinden yapamıyorlar artık. Eğer servis raporları yoksa aracın komputeste soktuktan sonra herhangi bir Renault servisine gidip aracın en son ne zaman ne gibi bakımları yapılmış diye öğrenin ve o şekilde aracın devrini alın. Kafanızda hiçbir sorun kalmadan rahatça binersiniz o zaman. Ben bu şekilde yaptım ve kafam rahatladı.

Boya veya değişen olması önemli değil. Arac nerede işlem görmüş. Ve hasari hangi bölgeden. Bunları kontrol edin. Yanicyrlukta boya varmış kapıya lokal boya varmış kapı değişmiş vs vs. Böyle şeylere çok takılmamak gerek. Yoksa araba alıp binemezsiniz. Yada sıfır alacaksınız. Bir Arac kaza yaptıktan sonra yetkili Serviste işlem görmüş ve orijinal malzeme kullanılmış ise benim icin en ufak bir sorun yoktur. Ülkemiz insanı oldukça takıntılı bu konuya. Avrupa'da ikinci el araç alırken kazalı aracın nereden kaza yaptığı işlemin nereden yapıldığı aracı kimin toparladınız sorulmuyor bile. Bazı seyler gerçekten Türk milletine has, anlamak zor. Arac alınacaksa alın arabayı götürün servise baktırın be varsa çıkar zaten. Km düşürme gibi bir olay var ise zaten onu da görüyorlar. Servis size onay verirse alın arabanızı kafanız rahat olsun. Ama bence boyasız ve km si fusuk bir arac bulmanız çok zor.

Ben aracı almadan önce uzun dönem kiralama yapmayı düşündüm. Ve yılda 35.000 km yaparım diye hesap yapmıştım. Velhasıl kiralamaktan vazgeçip satın aldım. Arac 37.000 de idi. Su an 56.000 de. 7 ayda 20.000 yapmışım. Kiralasaydım muhtemelen km yi geçecektim. Yanı diyeceğim o ki km e boya değişen olayı sizi korkutmasın aldığınız firma kurumsal olsun yeter.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com

Benim için boyasız ve kazasız olması çok önemli çünkü örnek vermek gerekirse sağ önden darbe aldı çamurluk ve kaput değişti belki şaseden hasarlı bunu bilemem. Satanlar direk çıtır hasarlı diyorlar ama neye göre kime göre çıtır hasarlı?

Ben işimi sağlama almak için kazasız boyasız araba bakıyorum. Sattığım clio4 boyasız kazasız orjinal araçtı 2016 şubatta izmir mais ten aldım ve gözüm arkada kalmadan bindim çünkü kafam rahattı. Yine aynısını istiyorum. Araç var temiz ama fiyatlar geçen seneye göre aşırı şekilde artmış. Ben benim benzinliyi alırken hemen yanında 2015 icon vardı dizel 8 bin km de ve 45 bin tl demişti. Pazarlıkla 44 bin e alınırdı. Şimdi joy paket 2015 33 bin km deki araç olmuş 46500tl. Kafayı yememek mümkün değil.

Yani anlatmak istediğim kusursuz araba çok var ama fiyatları çok yüksek hemde km olarak istediğim seviyenin üstündeler. Hoş km olayını kadana pek takma diyorlar ama hadi hayırlısı...
 
Yani diyorsunuz km yi pek takma bakımları zamanında yapıldıysa sıkıntı olmaz. En azından sayarken bşraz zorlanırız o kadar [emoji854]

Benim icin önemli olan işlemlerin yetkili serviste yapılmış olması. Yanı atıyorum araba 300.000 dedir ama bakımların tamamı yetkili serviste yapılmıştır. O aracı alırım. Bilirim ki zamanı gelen her parça değişmiştir. Yetkili servisin özelden ayrıldığı nokta da budur. Yanı özel servis gibi yetkili servise gidip abi benim param bu kadar çıkıyor su malzemeleri değiştirmeyelim deme şansınız sıfır. İlgili km de değişmesi gereken parça ne ise o değişir. Ne eksik ne fazla. Kafam rahat olur. Kaporta tarafını ben çok dert etmiyorum açıkcası atıyorum arabanın tavanına tuğla düşmüştür tavan boyalıdır komple. Bu arabaya bakıp tavan boyalı kesin kazalı demek doğru olur mu? Bunun gibi örnekler. Şase ve direklerde sorun yoksa her turlu yetkili servis bakımlı araba alınır gonul rahatlığı ile de binilir. Siz bence hiç galericilerle uğraşmayın. Onlarda ısı öğrenmişler. Araba atıyorum 200.000 de adam arıyor yetkili servisi en son bakım atıyorum 110.000 de yapılmış. Bu da cekiyor hemen km yi 120.000 e veya ona yakın bir yere. Galericiden kesinlikle araba alınmaz her turlu yoruma açıktır. Tavsiyem kurumsal firmalara bakın. Dod, Derindere, intercity vs gibi. Piyasadan 2-3.000,00 tl pahalıya alırsınız ama ne denirse arabada o olduğunu bilirsiniz. Ayrıca garantisi bitmiş olan aracı bile 6 ay~1 yıl gibi surelerde garanti veren firmalar bunlar. Seçim sizin.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com
 
Benim icin önemli olan işlemlerin yetkili serviste yapılmış olması. Yanı atıyorum araba 300.000 dedir ama bakımların tamamı yetkili serviste yapılmıştır. O aracı alırım. Bilirim ki zamanı gelen her parça değişmiştir. Yetkili servisin özelden ayrıldığı nokta da budur. Yanı özel servis gibi yetkili servise gidip abi benim param bu kadar çıkıyor su malzemeleri değiştirmeyelim deme şansınız sıfır. İlgili km de değişmesi gereken parça ne ise o değişir. Ne eksik ne fazla. Kafam rahat olur. Kaporta tarafını ben çok dert etmiyorum açıkcası atıyorum arabanın tavanına tuğla düşmüştür tavan boyalıdır komple. Bu arabaya bakıp tavan boyalı kesin kazalı demek doğru olur mu? Bunun gibi örnekler. Şase ve direklerde sorun yoksa her turlu yetkili servis bakımlı araba alınır gonul rahatlığı ile de binilir. Siz bence hiç galericilerle uğraşmayın. Onlarda ısı öğrenmişler. Araba atıyorum 200.000 de adam arıyor yetkili servisi en son bakım atıyorum 110.000 de yapılmış. Bu da cekiyor hemen km yi 120.000 e veya ona yakın bir yere. Galericiden kesinlikle araba alınmaz her turlu yoruma açıktır. Tavsiyem kurumsal firmalara bakın. Dod, Derindere, intercity vs gibi. Piyasadan 2-3.000,00 tl pahalıya alırsınız ama ne denirse arabada o olduğunu bilirsiniz. Ayrıca garantisi bitmiş olan aracı bile 6 ay~1 yıl gibi surelerde garanti veren firmalar bunlar. Seçim sizin.


Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın

Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com

Bende aırf o mantıkla clio4 aracımı maşsten aldım galşba yenisini de maisten alacağım. Piyasadan 2 bin tl fazlaya falan alıyorsunuz ama garantş oluyor. İntercity in ipop ta var bşr tane megane 3 o araç için istanbula gelebilirim.

Araştırma içerisindeyim inşallah kısa sürede temiz bir araç bulabilirim hayırlısıyla
 
Geri
Üst