- Katılım
- 3 Ara 2012
- Mesajlar
- 6,190
- Tepkime puanı
- 517
- Puanları
- 0
yolu açık olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Ufak hacimli motorlara bu kadar yüksek basınçla çalışan sistem koymaları beni heyecanlandırmıyor, aksine olumsuz yönde düşündürüyor. Renault'da benzer hataya GT LINE serisinde düştü.
Sistem istediği kadar kaliteli olsun. Ancak, insanları o sistemleri "standartlar dahili" nde kullanmadığı takdirde ciddi anlamda ömür ve bakım sorunu ortaya çıkacaktır ve çıktı bile.
300nmTORK sunan yüksek basınçlı bir dizeli ölümüne devirsiz kullanan bir kullanıcı, 100 bin km yapmadan ağır mekanik arızalara sebep olacaktır. Ben, dizelin amacı doğrultusunda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Otomobil, farklı bir kavramdır. Ev değildir. Otomobil, ayrılacaktır, bu yüzden keyiflidir. Ama ayrıcalık, maliyetlidir, ayrıcalığı kadar para eder. Hem konforu olsun, hem şekli olsun, hem basınca gitsin, hem az yaksın, servise de girmesin diye doyumsuz bir istek otomotiv sektöründe yoktur.
sonunda beklenen haber..hep bunu dusunuyodum honda neden dizel civic satmıyo diye.. benzınlısı cok cok yakmasına ragmen bayagı satıyo , dizeli bence rakıplerını cok zorlar ..
tam satıs tarıhı bellı mı acaba.. ıyı kı sıfır arac ıcın 2013 u beklemısız civic 1. tercih olcak benım ıcın
ıns dogrudur..gercı civic eco muhabbetını yapmaya basladı , fabrıkadan lpgye uyumlu hazır cıkarıyolar araclarını 600lira farkla.. dizel getiricekse bunu nıye yaptılar dıye de dusundurdu sımdı benı ama umarım gelir dizel , süper olurSanal medyanın yalancısıyım, tarihi meçhul ama yakındır.