Dizel Honda Civic Geliyor

yolu açık olsun :)
 
Ufak hacimli motorlara bu kadar yüksek basınçla çalışan sistem koymaları beni heyecanlandırmıyor, aksine olumsuz yönde düşündürüyor. Renault'da benzer hataya GT LINE serisinde düştü.
Sistem istediği kadar kaliteli olsun. Ancak, insanları o sistemleri "standartlar dahili" nde kullanmadığı takdirde ciddi anlamda ömür ve bakım sorunu ortaya çıkacaktır ve çıktı bile.

300nmTORK sunan yüksek basınçlı bir dizeli ölümüne devirsiz kullanan bir kullanıcı, 100 bin km yapmadan ağır mekanik arızalara sebep olacaktır. Ben, dizelin amacı doğrultusunda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Otomobil, farklı bir kavramdır. Ev değildir. Otomobil, ayrılacaktır, bu yüzden keyiflidir. Ama ayrıcalık, maliyetlidir, ayrıcalığı kadar para eder. Hem konforu olsun, hem şekli olsun, hem basınca gitsin, hem az yaksın, servise de girmesin diye doyumsuz bir istek otomotiv sektöründe yoktur.

sana katılıyorum bazı insanlar var aracı alır binmezler garajlarda bekletirler kimileri alır demen gibi devirsiz kullanırlar...
bana göre bu tip araç alıyorsan aracın hakkını vereceksin gaz pedalına korkak basmıyacaksın o yüzden aradabir otoyola çıkarmak şart.aracın ciğerlerini açacaksın kendine gelsin...
insan bile öyledir ; nekadar yürür koşarsan ciğerler açılır...
 
sonunda beklenen haber..hep bunu dusunuyodum honda neden dizel civic satmıyo diye.. benzınlısı cok cok yakmasına ragmen bayagı satıyo , dizeli bence rakıplerını cok zorlar ..
tam satıs tarıhı bellı mı acaba.. ıyı kı sıfır arac ıcın 2013 u beklemısız :) civic 1. tercih olcak benım ıcın :)
 
sonunda beklenen haber..hep bunu dusunuyodum honda neden dizel civic satmıyo diye.. benzınlısı cok cok yakmasına ragmen bayagı satıyo , dizeli bence rakıplerını cok zorlar ..
tam satıs tarıhı bellı mı acaba.. ıyı kı sıfır arac ıcın 2013 u beklemısız :) civic 1. tercih olcak benım ıcın :)

Sanal medyanın yalancısıyım, tarihi meçhul ama yakındır. :D
 
Sanal medyanın yalancısıyım, tarihi meçhul ama yakındır. :D
ıns dogrudur..gercı civic eco muhabbetını yapmaya basladı , fabrıkadan lpgye uyumlu hazır cıkarıyolar araclarını 600lira farkla.. dizel getiricekse bunu nıye yaptılar dıye de dusundurdu sımdı benı ama umarım gelir dizel , süper olur
 
Honda'nın Senelerdir Büyük Eksiği Dizel Motor, Fiyatlar Abartılmaz İse Piyasayı Süpürür :eyv
 
honda almak isteyenlerin bir çoğu dizel motor yok diye almıyolardı, şimdi dizel piyasasına sağlam bir ortak geliyor desenize :eyv
 
biraz araştırdım , sadece hb modelı ıcın gelıcekmıs dizel motor.. sedan ıcın 2013de yokmus dizel yine.. Türkiye üretim degıl ingiltere üretimmiş bunlar.. fiyatta 60bin cıvarı olur buyuk ıhtımal.

tip olarak da şöyle :

2012-Honda-Civic-Hatchback-01.webp

2013-Honda-Civic-HB-1.6-i-DTEC-2.jpg


Honda-Civic-hb-2013-2.jpg


Honda-Civic-hb-2013-3.jpg


Honda-Civic-hb-2013-4.jpg



yeni-kasa-honda-civic-hatchback-11.jpg

Teknik Veriler:

Dünyanın en hafif dizel motoru:170 kg
tork : 300 nm
güç: 120 hp
karma tüketim: 3,6 litre
ş.dışı tüketim :3,3
ş. içi tüketim: 4,00
CO2 emisyonu 94 g/km
0-100: 10,5 s.


Emisyonlar
CO2 (g / km) 94
HC N
NOx 0.014
Gürültü Seviyesi dB (A) 72
Parçacıklar 0.002
Standart Euro Emisyonlar EURO 5
yakıt Tüketimi
AK Kombine (mpg) 78.5
EC Direktifi 1999/100/EC Uygulanır Evet
AK Ekstra Urban (mpg) 85.6
AK Urban (mpg) 70.6

Performans

0-62 mph (saniye) 10.5
Motor Gücü - BHP 120
Motor Gücü - KW 88
Motor Gücü - PS Evet
Motor Gücü - RPM 4000
Tork - LBS.FT 221
Tork - MKG 31
Tork - NM 300
Tork - Devir 2000
Sürat 129 (mile)

Genel

Rozet Motor CC 1.6
Rozet Güç 120
Kimliği Dayalı N
Coin Açıklama i-DTEC
Korozyon Perforasyon Garanti - Yıl 12
Üreticiler Boya Garantisi - Yıl 3
NCAP yetişkin yolcu koruması% 94
NCAP Çocuk Yolcu Koruma% 83
NCAP Genel Derecelendirme - Şubat 09 Etkili 5
NCAP Yaya Koruma% 69
NCAP Güvenlik% Assist 86
Standart üretici garantisi - Km 90000
Standart üretici garantisi - Yıl 3
Taşıt Homologasyon Sınıf M1
Motor ve Aktarma Elemanları
CC 1597
Eksantrik Mili DOHC
Katalitik Konvertör Evet
Sıkıştırma Oranı 16.0:1
Silindir Düzeni IN-LINE
Silindirler 4
Silindir - Silindir çapı (mm) 76
Silindir - Strok (mm) 88
Motor Düzeni ÖN ÇAPRAZ
Yakıt COMMON RAIL
Dişliler 6 HIZ
Subap Sayısı 16
Transmisyon MANUEL
Lastikler
Alaşımlar? Evet
Lastik Boyut Ön 205/55 R16
Lastik Boyutu Arka 205/55 R16
Yedek Lastik Boyutu LASTİK TAMİR TAKIMI
Tekerlek Stil N
Tekerlek Tipi 16 "ALAŞIM
Araç Boyutları
Yükseklik 1470
Yükseklik (tavan rayları dahil) N
Uzunluk 4300
Dingil açıklığı 2595
Genişlik 1770
Genişlik (aynalar dahil) 2065
Ağırlık ve Kapasiteler
Yakıt Tankı Kapasitesi (Litre) 50
 
Buda benim fuarda çekmiş olduğum dizel motor
 
Ben Japon Sedan Sevmiim CRV Guzel Ama 2.2 Diesel Var Onda Diye Biliyorum Ama Bize Getiriyorlarmi Bilmiyorum Accord Da Guzel Gorunsede Almanlara Binenler İcin Zayif Bana Gore
 
Geri
Üst