Direksiyon altından gelen su hışırtı sesi


Şöyle sorayım o zaman off konumda su dolaşmıyor on da su dolaşmaya başlıyor doğrumu?Eğer havada var ise hatta yoksada bir genleşme kabı kadar daha su ister anlamına gelirmi hacimsel olarak ?

Abi kalorifer radyatörüne giden hortumu üzerinde musluk tarzında mekanizma var OF konumana getirdiğimiz zaman araç göğüs içindeki kalorifer radyatörü devreden çıkar yani içinde su dolaşmaz. Sadece Motor blogunda ve Ön Radyatörde dolaşır. ( Aklında olsun araba yazın hararet yapınca kaloriferi ve fanı aç, su buradada dolaşacağı için bi nebze olsun harareti düşürür. ) Hacimsel olarak bilemiyorum kalorifer radyatörü ne kadar su alır. Tahminimce yarım litreyi geçmez.
 
Abi kalorifer radyatörüne giden hortumu üzerinde musluk tarzında mekanizma var OF konumana getirdiğimiz zaman araç göğüs içindeki kalorifer radyatörü devreden çıkar yani içinde su dolaşmaz. Sadece Motor blogunda ve Ön Radyatörde dolaşır. ( Aklında olsun araba yazın hararet yapınca kaloriferi ve fanı aç, su buradada dolaşacağı için bi nebze olsun harareti düşürür. ) Hacimsel olarak bilemiyorum kalorifer radyatörü ne kadar su alır. Tahminimce yarım litreyi geçmez.

Muhterem dostum bana bu hortumun neresinde off yada mekanizma bir tarif ediver ve beni büyük bir dertten kurtar :)
 
Evet lpg yok. Sıcak konumdayken derken kırmızıya getiriyorum ama kaloriferi çalıştırmıyorum değil mi.
 
Su eksiltmiyorsa sistemde hava var dediğim gibi kalorifer sıcak konumdayken genleşme kabı kapağını aç aracı durduğu yerde 10 dakika kadar çalıştır sistem termostatı açtığında havayı genleşme kabından atacaktır. Araçta Lpg yok değilmi ?
Evet lpg yok. Sıcak konumdayken derken kırmızıya getiriyorum ama kaloriferi çalıştırmıyorum değil mi.
 
Evet lpg yok. Sıcak konumdayken derken kırmızıya getiriyorum ama kaloriferi çalıştırmıyorum değil mi.

evet kırmızı konuma getirin fanı açmanıza gerek yok amaç kalorifer radyatöründe suyu dolaştırmak.
 
Geri
Üst