Direksiyon altı plastik kaplama sökülmesi hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tanseler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
BMW nin yedek parçaları çok pahalıdır altından kalkamazsınız eğer çok iyi bir maddi geliriniz yoksa! 11 aydır EDC kulanıyorum. Motor frenine göre gayet vites atma başarası çok iyi. Tıkırtı sesi geçme problemi kaynaklıdır. Fluence de ses ve rüzgar yalıtımından şikayet edenler çoktu fitil yalıtımı yapabilirler ben yaptım araç çok sessiz!

Demek istediğim 2003 model bir araba nerde 2013 model bir araba nerde ikiside otomatik yani şunu söylemek isterim vites geçişleri olsun yola çıktığınızdaki verdiği guven olsun gerçekten çok fark var ve EDC dediğimiz şanzıman çift karama yeni nesil bir şanzıman bmw ne şanzıman kullandı bilmiyorum ama bmw 2003 modelde bile vites geçişleri ve kavrama konusunda 2013 model bir EDC' den gayet iyi, Şöylede birşey var yeni model dusuk kilometre renolarda böyle bir sorun yaşanmazken ortalama 100bin civarı kilometredeki renolarda vites geçiş sorunları başlıyor. Kalıcı bir çözum bulunmadıkca arabayı satana kadar en buyuk problemlerden biriside bu bence...
 
Demek istediğim 2003 model bir araba nerde 2013 model bir araba nerde ikiside otomatik yani şunu söylemek isterim vites geçişleri olsun yola çıktığınızdaki verdiği guven olsun gerçekten çok fark var ve EDC dediğimiz şanzıman çift karama yeni nesil bir şanzıman bmw ne şanzıman kullandı bilmiyorum ama bmw 2003 modelde bile vites geçişleri ve kavrama konusunda 2013 model bir EDC' den gayet iyi, Şöylede birşey var yeni model dusuk kilometre renolarda böyle bir sorun yaşanmazken ortalama 100bin civarı kilometredeki renolarda vites geçiş sorunları başlıyor. Kalıcı bir çözum bulunmadıkca arabayı satana kadar en buyuk problemlerden biriside bu bence...

Sizi anlıyorum. İşte bu tarz sorunlara bulaşmamak için şanzıman yağını 40.000 km de bir değiştirin.
 
Geri
Üst