Devir kesici

1.8 Europa bir gün karşıma çıkarsa ilk deneyeceğim kesiciye girmek olacak .
Ben halen 6000 den yukarı gitmeyeceğini söylüyorum .
ECU ile oynanmadığını hangimiz biliyoruz ?

Yada sen nasıl bu kadar eminsin ?
1.4 RNİ de 5500 de girmiş kesiciye vidyoların birinde .

Bende LPG ecusuyla oynayım 6750 de kessin ekleyim başlıkta şöyle ;
Renault Megane 6750 RPM , açıklamada aynı olsun mis .
Ben emin değilim, bunu da diretmiyorum ki senin gibi.Ama ya senin dediğin gibi değilse, mesajlarımı incelersen dikkat edebildiğim kadar kesin konuşmamaya çalışıyorum ama sen zıttını yapıyorsun bazen, bu insanları yanlış yönlendirebilir.Düşük devirde girebilir mesele maks. devir, benim megane'da da gördüm ben 5500de devir kestiğini
 
benım motor Stock oglu Stock 6000 de kesıyor .. hehehhee kadir o ses seninmi Kestik Gordunnu Devir diyen :D

Toy zamanlarım hehe

O zamanlar , Renault 19 ile kesiciye girmenin derdine düşmüştüm , yarı sıralı dedikleri LPG den vardı .
LPG de ne yapsam kesememiştim hehe
Meğerse LPG eculu değilmiş :D , 7000 devir bile gördüm ben 19 la :D

İlk defa kesiciye girmiştim o gün :) Duygulandım şimdi .
 
ben aracı çalıştırdıktan yaklaşık 2 km sonra yüklendim 6000 inde tıkandı ,benim clio da 5binde takılıyordu sorun vardı aklıma direk o an geldi buda mı böyle dedim yoksa ..
 
Olabilir dediğim gibi Kadir, ben iddia etmiyorum ama sen dediğim gibi kesin olarak bilmediğin halde gözlemlerinle elinde net bilgi varmış gibi konuşuyorsun.

Clio RSi 1.8 prueba en ruta - YouTube

alttaki videoda 18.saniye

Renault Clio Symbol 1.4 8v 0-150 - YouTube

Renault 19 1.4 80hp 0-100 km/h - YouTube


Bu aracında devir kesmesi lazım, göstergede redline 6000e kadar alttada 1.4 yazıyor kesin enjeksiyonlu

R19 - YouTube

Ama yine de dediğim gibi emin değilim, olabilir, haklısın.Uzattık zaten yeterince fazlasına gerek yok
 
Bende emin değilim . 1.8 europaya binmedim çünkü.
Benim direttiğim 8V değil . F3.... tip motorların mimarisi aynıdır , hani gidipte motor kırılma devirlerini farklı tutmaz sanırım .

Hani sokakta da 10 tane europa dan 1 tanesi bile 1.8 değil ki gidip bakasın .
 
Bende emin değilim . 1.8 europaya binmedim çünkü.
Benim direttiğim 8V değil . F3.... tip motorların mimarisi aynıdır , hani gidipte motor kırılma devirlerini farklı tutmaz sanırım .

Hani sokakta da 10 tane europa dan 1 tanesi bile 1.8 değil ki gidip bakasın .
Direttiğin 8V değil mi, yapma gözünü seveyim :)

8V motorlar 6000 de keserler .

8 V Renault motorları için genellemem halen aynı :)[/video]

"Sonra bunu eklemişsin ama hala dediklerine göre 1.4 vs'de ekli olayın içinde"

ECU da oynama yoksa , mimarisi aynı olan 2.0 8V ve 1.8 8V de 6000 de keser .

Ben halen 6000 den yukarı gitmeyeceğini söylüyorum .

 

Direttiğin 8V değil mi, yapma gözünü seveyim :)








Yanlış söylemişim Renault 8V Eculu motorları için :)
Gidin Yiğitalpin reno 5 i deneyin :p
Davamdan dönmem .
 
1.6 16v benzinli de motor sogukken 5500 sicakken 6500 de kesiyor deviri
 
Geri
Üst