Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kusura bakmayın ve yanlış anlamayın ama herkes ezberlemiş bir 51 lik boru ama teknik açıdan düşünen pek yok.
Ayrıca bu motorda DPF var sesi tutanda bu zaten. Egzoz borusu direk DPF den geliyor bizim araçlarda.
Ben aracı aldığımda kaldırıp birçok yerini söküp inceledim bunlara dayanarak söylüyorum.
Ayrıca tekrar söylüyorum Stock motorda DPF yada Kat iptali yapılıp üstüne egzoz çapı büyütüldüğünde performans düşmesi yaşanır, alt devirler ölür üst devir belli belirsiz iyileşir.
Desenizki yazılım ile yüklenilecek basınç artacak alt devirler yüklenmiş olacak ozaman farklı ama stock motorda böyle değildir.
Kusura bakmayın ve yanlış anlamayın ama herkes ezberlemiş bir 51 lik boru ama teknik açıdan düşünen pek yok.
Ayrıca bu motorda DPF var sesi tutanda bu zaten. Egzoz borusu direk DPF den geliyor bizim araçlarda.
Ben aracı aldığımda kaldırıp birçok yerini söküp inceledim bunlara dayanarak söylüyorum.
Ayrıca tekrar söylüyorum Stock motorda DPF yada Kat iptali yapılıp üstüne egzoz çapı büyütüldüğünde performans düşmesi yaşanır, alt devirler ölür üst devir belli belirsiz iyileşir.
Desenizki yazılım ile yüklenilecek basınç artacak alt devirler yüklenmiş olacak ozaman farklı ama stock motorda böyle değildir.
tamamda dizelde ses alınmak isteniyorsa başka çare yok ila ses alıcam denirse yoksa zaten bende biliyorum dizellerde adam akıllı ses alınamaz benzinli gibi