- Konuyu Başlatan
- #51
- Katılım
- 6 Haz 2011
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
RXT tabi :tony1.6 larda yok sadece 2.0 larda var diye biliyorum RXT farkı
Bu arada geçmiş olsun fazla masraf çıkarmaması sevindirici
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
RXT tabi :tony1.6 larda yok sadece 2.0 larda var diye biliyorum RXT farkı
Bu arada geçmiş olsun fazla masraf çıkarmaması sevindirici
yanlışınız var 1.6 altılardada var1.6 larda yok sadece 2.0 larda var diye biliyorum RXT farkı
Bu arada geçmiş olsun fazla masraf çıkarmaması sevindirici
peki taktırsam nasıl olur faydası varmıdır varsa nedir ıslık1.6 larda yok sadece 2.0 larda var diye biliyorum RXT farkı
Bu arada geçmiş olsun fazla masraf çıkarmaması sevindirici
yanlışınız var 1.6 altılardada var
peki taktırsam nasıl olur faydası varmıdır varsa nedir ıslık
Muhtemelen sonradan takılmıştır. Gördüğüm 1.6 megane sedanların hiç birinde yoktu
Kısaca virajlarda esnemeyi azaltarak yol tutuşu artırır. Faydalı bir parça imkanınız var hemen alıp takın
Alıntı: Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.