CSZ TAMIR EDILDI... Sorun şase

Sorun çözülmüş sevindim bu megane 1'lerin aküden çıkan besleme ve eksi kabloları çok ince onları kalınlaştırmak gerek yaz gelince bi operasyon yapıcam
 
1.6 larda yok sadece 2.0 larda var diye biliyorum RXT farkı :o

Bu arada geçmiş olsun fazla masraf çıkarmaması sevindirici :eyv
peki taktırsam nasıl olur faydası varmıdır varsa nedir ıslık
 
Geçmiş olsun :)
 
yanlışınız var 1.6 altılardada var :)

Muhtemelen sonradan takılmıştır. Gördüğüm 1.6 megane sedanların hiç birinde yoktu :)

peki taktırsam nasıl olur faydası varmıdır varsa nedir ıslık

Kısaca virajlarda esnemeyi azaltarak yol tutuşu artırır. Faydalı bir parça imkanınız var hemen alıp takın :eyv

Alıntı: Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.
 
Muhtemelen sonradan takılmıştır. Gördüğüm 1.6 megane sedanların hiç birinde yoktu :)



Kısaca virajlarda esnemeyi azaltarak yol tutuşu artırır. Faydalı bir parça imkanınız var hemen alıp takın :eyv

Alıntı: Kule gergilerinin amacı, özellikle sert girilen virajlarda amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri minimize etmektir. Viraj alınırken amortisör kuleleri normalde esnerler, ve bu da bir miktar çekiş kaybına (ya da yol tutuşta bir miktar zaafiyete) yol açar. Kule gergileri amortisör kulelerinde meydana gelen esnemeleri önlemek üzere dizayn edildiklerinden, viraj alımı sırasında enerjiyi gücün yüklendiği tek bir kuleden alıp diğer kuleye de iletmek suretiyle paylaştırırlar. Bu, jantları yere paralel tutmaya, o da lastiklerin yere daha iyi temas etmesine yardımcı olur. Sonuçta, viraj sırasındaki çekiş ve yol tutuş iyileşir.



:eyv

Bilgi faydalı Tesekkurler
 
Geri
Üst