Coupe motor elektirik arızası

F7R dandik araba, şekli açmıyor beni..Ayrıca niye satacakmışım? Yoksa senin merhumun motorunu da mı satışa çıkardın :P

Merak etme ide acacak seni bu yakit meselesi ile:D Efsaneler olmez sekil degistirir sanada Selcuk'a dedigimin aynisi i diyorum. "1 Hazirani bekle" :)

Bu arada swap isine basladigimda 250 tl veririm demistin hatirlatayim:)
 
Merak etme ide acacak seni bu yakit meselesi ile:D Efsaneler olmez sekil degistirir sanada Selcuk'a dedigimin aynisi i diyorum. "1 Hazirani bekle" :)

Bu arada swap isine basladigimda 250 tl veririm demistin hatirlatayim:)
Ne zaman demişim onu? Bana nasıl söylettin? pis adam :)
 
Ne zaman demişim onu? Bana nasıl söylettin? pis adam :)

Hep beraber Maltepe sahilde otururken Selçuk klima ve direksiyon iptal ile alınan güçten bahsedşyordu.Bende ona F7R+iptallerle fairway fantezi dediğimde sende gaza gelip ulan sen yap sen yap benden sana 250 lira yeterki bu adamı geç dedin:)

Hesap no vereyim mi:D
 
Adaş demiştin bende biliyorum :D şaka bi yana sat al bi fluence 105hp turbo dizel modla bin yakışır sana fluence :D
 
250 lira 10luktan seri nolari farkli olsun lutfen:D
 
Hocam merhaba, ben de megane 2.0 ide kullanıyorum yaklaşık bir yıldır. Ben motoru ilk aldığımda servise götürmüştüm. Sabahları uzun süre marş basmak zorunda kalıyordum, araba 3-4 dakikada aycak çalışıyordu. Servis arıza basınç regülatöründe dedi, değiştirelim dedim: 750 TL'ye mal oldu. Bir iki hafta geçmedi araçta başka bir sıkıntı ortaya çıktı. Yolda giderken araç devirden kendi kendine düşmeye ve bir süre sonra stop etmeye başladı. Araç kaskoluydu, çekici çağırdımı, servise götürdüm. Marşa bastık araç saat gibi çalışmaya başladı. Usta dedi bunun bir sorunu yok. Ben de aracı aldım eve geldim. Yaklaşık 15 km gittim ki, araç yine devirden düştü, marşa basınca çalışıyor, aracı kendi haline bıraktığımda sanki tıkanır gibi tekliyor ve sonra stop ediyordu. Eğer aracı biraz zorlamışsam da hiç çalışmıyordu. Servisi aradım, dedim ben b,raz önce servisten çıktım, araç böyle böyle çalışmıyor. Geldiler baktılar dedile bu defa benzin pompası bozuk dediler: 450 TL ama bende para kalmamıştı. Kalsın çalışmasın dedim. Sonra araç birinci viteste alınca (ışıklara yaklaşırken veya yavaşlamam gerektiğinde ya da ikinci viteste düşük devirlerde giderken falan) sendeki arıza ışığını yaklama başladı. üçüncü vites ve yukarısında devirli kullanırken ışık kendiliğinden sönüyordu. Ben de dedim kablolarda bir sorun olabilir. 10-11 yaşında araba ve elektrik aksamı çok fazla. Bunu kontrol ettirmek için sanayiye gittim. Bir WV servisinde ustanın biri geldi dedi "daha önce de megane II geldi aynı sorunla". İsmini yanlış hatırlamıyorsan -motor kısmında sıcaklık değerlerini ölçen iki adet parça var bunlardan biri volan dişlisi ile ilgilimiymiş neymiş- volan sensörü gibi birşey onu değiştirdik. 50 TL, usta da tanımadığım biri idi tabii 20 TL aldı. Araçta o gün bu gündür bu konu ile sıkıntım olmadı. Bazan gider şamda arasın, evinin bahçesinde bulursun :)
Belki bir yardımı olur, kolay geşsin.
 
Geri
Üst