- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 25 Ocak 2011
- Mesajlar
- 447
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
dostum eibach kullandım cıkardım 3 cm düşürüyoo 35 30 aynı ürün konfordan cok kayıp yok yay eıbach dır ama cıkarttım ole duruyoo istedıgım gıbı düşürmedigi ıcın orjınallerı kestim arkadasın biri yuksek hızlarda makasdan bahsetmıs bu olay sadece spor yayla olmas bu iş kombıne iş yay artı amortisor ile olur buda cok malıyetlı megane coupe icin cok secenek yok
Hocam ben dediğinden tam olarak bir şey anlayamadım. Hem diyorsun ki bu yol tutuş işi yay ve amörtisörle kombine olmalı. Diğer taraftan da orjinal yayları keserek aracı düşürme yoluna gidiyorsun. Şurda haklısın, yay modifikasyonuna gidilecekse, ya amortisörleri de değştireceksin yada hali hazırdaki amortisörlerde oynama yapıcaksın. Bu doğru! Fakat, biz 1990 larda yayları kesme yoluna giderdik. Çünkü piyasada ne eibach ne de başka yay doğru düzgün yoktu. Bir ara KONİ ler geldi, onlarda çok pahalıydı. Anlayacağın ister amaç aracı indirmek olsun isterse de yol tutuş olsun, orjinal yayları keserek çok verim alınamayacağı kesindir. Gene de yorumun için teşekkürler..
Son düzenleme: