Coupe 98 tüpte rölanti sorunu(1.6e)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hæydut
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bana göre sırası ile kontrol etmen gerekenler
1 rolanti ayar valfi tanıdığın bir coupeci varsa 98-99 mod değiştirip dene

Uyarı: Bilgisayara hata düştüyse, sağlam rölanti ayar valfini taksanız bile hatayı bilgisayardan sildirmeden düzgün çalışmaz yeni taktığınız.
 
sorun gaz ayarı + rolantı valfı cabrıoda basıma gelmıstı
 
Rolanti motoru değişebilir büyük bi ihtimal Coupelerin genel sorunlarından biri.....
 
Bugün bobinlerden biri iflas etti, onu değiştirdim ve rölanti azda olsa düzeldi , şuanda sırayla yapacağım diğer bobini ve rölanti valfini değiştirmek...Sonuçlarını paylaşacağım.(Sınav dönemim olduğu için sanayiye gidemiyorum, parça değişimi biraz uzunsürebilir)...
 
zaten benzinde de varmış sorun, tüp takınca daha da artmış anladığım kadarıyla. tüp taktırmadan önce aracın mutlaka benzinde saat gibi çalışması lazım ki LPG takılınca sorun oluşmasın. LPG de Ne kadar ayar yaptırırsan yaptır benzinde sorunlu çalışan motor lpg de dikiş tutmaz. mutlaka özellikle rölanti sorunu yapar. (tabi bu bahsettiğim enjeksiyonlu araçlar için geçerli)

Araç benzinde ilk çalıştığında haraket ederken tekliyor, yani sorun ilk çalışmada benzindede var
 
Uyarı: Bilgisayara hata düştüyse, sağlam rölanti ayar valfini taksanız bile hatayı bilgisayardan sildirmeden düzgün çalışmaz yeni taktığınız.

ah bu bilgisayarlar...
 
Senin sıkıntını bende yaşıyorum. Hatta LPG ye birazda geç giriyodur ve durmaya yakın boşa altığında yada debriyaja bastığında stop ediyosun. Ben LPG filresini değiştirdim birde yazılımla oynandı adam ısısını arttırdım flan dedi ama yok gene aynı. Vakit bulpta bi sanayiyede gidemiyoz çözdüysen sorunu paylaşırsan çok sevinicem.
 
Araç benzinde ilk çalıştığında haraket ederken tekliyor, yani sorun ilk çalışmada benzindede var

Benzer sorun bende de var. LPGyi manifolda girdikleri delikleri kontrol ettirin, delikler içeri giren parçaya göre birazcık bile bolsa, hava alır oradan manifolda ve bahsedilen sorunların hepsinin sebebi olur kendisi...bir baktırın derim...
 
Peki sen o problemi yaşarken yakıt durumun ne alemdeydi ben şu an 0.23 kr. 0.24 oluyo sanırsın tüp delik :D havalara bağladım ilk başta fakat bi 8 saat soğusun 10 derce hvada bile aynı.
 
Peki sen o problemi yaşarken yakıt durumun ne alemdeydi ben şu an 0.23 kr. 0.24 oluyo sanırsın tüp delik :D havalara bağladım ilk başta fakat bi 8 saat soğusun 10 derce hvada bile aynı.

O problem bende yakıtı pek etkilemedi...Şu son zamlardan sonra 20kr yakıyor...Senin de pek fazla değilmiş aslında, 23krş çok abartı değil. Bu arada yakıt özellikle kullanımla alakalı tabi, basarsan 30'da yakar. Bujilerin, hava filtren lastiklerin vsvs...hepsi etkili onlara da dikkat etmek lazım...
 
Geri
Üst