cok sıkıntılı bı durumdayım :(

Geçmiş olsun üzücü bir durum, Allah beterinden korusun :eyv
 
Geçmiş olsun,
Araba stop ettikden sonra trigerin koptuğunu fark etmeyip marşa çok bastıysan zararı büyütür. Piston kafalarında izler oluşur.
Umarım minimum masrafla atlatırsın.
 
Sade sübaplar ise çözülür. Triger+sübaplar ve iticileri vs+sanırım kapak sökülünce conta vs de değişir kapak taşlanır hepsi 1000-2000 tl arası değişir. İşçilik ve parçaları kaça bulursunuz hangi kalite kullanırsınız bunlar hep fiyatı etkileyen şeyler.
 
1000 lira bedava çok ucuz atlatmışsın
4bin garanti demiştim ben...
 
Geçmiş olsun,
Araba stop ettikden sonra trigerin koptuğunu fark etmeyip marşa çok bastıysan zararı büyütür. Piston kafalarında izler oluşur.
Umarım minimum masrafla atlatırsın.

Sade sübaplar ise çözülür. Triger+sübaplar ve iticileri vs+sanırım kapak sökülünce conta vs de değişir kapak taşlanır hepsi 1000-2000 tl arası değişir. İşçilik ve parçaları kaça bulursunuz hangi kalite kullanırsınız bunlar hep fiyatı etkileyen şeyler.

Yukarıda yazmışlar benden erkence.

Denildiği gibi triger kopunca hemen subapları vs eğmez motora hemen ağır hasar vermez.
ama marşa basarsın. aracı bi vurdurayım dersin felan olursa o zaman masraf büyür.

geçmiş olsun
 
Geçmiş olsun..
 
Hocam Renonun kendi servisine gidersen sana baya bir fiyat verirler onu diyim,ama sanayidekiler taş çatlasa 700 milyon alırlar..
 
​gecmıs olsun
 
pazar günü aynı olay başıma geldi , bi audi A3ile yürürken 215km hızda motordan patlama gibi bi ses geldi we stop etti bi daha çalışmadı , sanayiye çektik arabayı benimde triger kayışım kopmuş , sübablar , sübab lastikleri , kayıtlar , conta , triger seti , yağ , filtreler , antifreeze ws işçiliklerle dahil 1350 TL tuttu parçaların hepsini orjinal kullandım , yan sanayi toplarsak daha ucuz olur dediler ama orjinal olsun istedim fiyat dahada düşerdi yoksa
 
Geri
Üst