- Katılım
- 19 Eki 2010
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 312
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Vallahi öyle abi kesinlikle öylee
.
Beni yanlis anlamadigin icin tesekkurler biliyorsunki bu forummda oyle acik ara saygisizlik yapamam bn herzaman buyugumu kucugumu cok iyi bilirim eyvallah
arac konusunda kaderlerimiz ayni abi seninde derdin var sayilir benimde
.
Beni yanlis anlamadigin icin tesekkurler biliyorsunki bu forummda oyle acik ara saygisizlik yapamam bn herzaman buyugumu kucugumu cok iyi bilirim eyvallah
arac konusunda kaderlerimiz ayni abi seninde derdin var sayilir benimde
Benim sözüm sana değil zaten Kubilay genel anlamda bu görüşü savunan arkadaşlarımıza sebebiyle anlattım kendi düşüncelerimi. Benim 456000 km de ticari kangoo kullanan bir abim vardı. Adam öyle pekte sakin kullanmazdı. Ortalama deviri 2500 ün altına hiç düşürmez, 3000 devire yakın vites atardı hep yani benim gözlemlediğim. O aracın yağ değişimi 10.000 di ama hep 7500 gibi servise gider karter tapasına kadar yağı değiştirirdi. Her işlem serviste yapılırdı. Ona da çok söylerlermiş yağ değişimine daha var diye ama parasıyla değilmi der değiştirtirmiş. Birde arıza olunca önce sanayiye gider birkaç ustaya arabayı gösterir sonra serviste araç yapılırkende başında beklermiş. Anlardı az buçuk. Ben bana akıl veren servis çalışanı tanıdıklarım yada arkadaşlarımdan hiç birinin aracının (çoğu dizel reno kullanmazdı) o km leri gördüğüne rastlamadım. Kendileri diyordu 100-150 binden sonra elden çıkarmak lazım diye. En güzel yol kendi bildiğimiz yol ata sözünden devam