Coiloverda custom olarak yapılanlarda kesik yay kullanılmıyor özel yayları var onlar kullanılıyor. Orjinal amortisörün üzerine dişli bir aparat yapılarak yay bu aparata oturtuluyor, yukarıya veya aşağıya doğru çevrilerek aracın basıklığı ve yüksekliği sağlanıyor. Coiloverda dip limitlerde basarsanız konfor olmaz. Bu tamamen sizin tercihinize kalmış. Benim aracımda ilk halinde 10cm basıktı orjinal jantlarıyla gram sekme yoktu konfor harikaydı. 16 jant ve -3cm daha yapınca sekmeye başladı şuan limitlerinde çünkü. Herşey böyledir, birşeyin dibini çıkartırsanız illaki rahatsızlık verecektir size. Ama bu size kalmış ben aracı yükseltip knoforluda kullanabilirim ben konfor aramadığım için böyle kullanabiliyorum.[/QUOTE
Bende zaten kesik yay demedim coilover a bu sistemin çalışma prensibini, biliyorum Melih. genelde air suspansiyon sisteminin rahatlığını vermez.