Clio III ü basık yapmak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan reis64
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
piyasada yeni değil fiyat pahalı geldiğinden kimse kullanmıyor. Ayrıca yol tutuş ve sürüş güvenliği konusunda sana katılmıyorum. Böyle olsa piyasada olmaz ve tavsiye edilmez kısacası bize kolay ve ucuz geldiğinden kesik yay taktırıp 3-5 ay sonra ön takım yaptırıyoruz (Türk kafası işte) sonrası malum ön takım vs.Sonra muayene sorunu gibi bi takım sorunlar vs. vs. ''aslan besliyorsan yemine katlanıcan'' derler. Bu da aynen o söze denk geliyor.
yaydan soğudum:D
 
:eyvtakdir sizin gençler ama tecrübeler bu yönde
söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız ama air ride türkiyede fazla yaygın değil ve çok pahalı..yaydan başka çare kalmıyor.birde coilover var ama arabayı lifte kaldırdıktan sonra hiçbir gereği yok bence ayarlamanın..
 
söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız ama air ride türkiyede fazla yaygın değil ve çok pahalı..yaydan başka çare kalmıyor.birde coilover var ama arabayı lifte kaldırdıktan sonra hiçbir gereği yok bence ayarlamanın..
​hocam arkadaşın söylediği doğru mu peki ön takıma zarar verdi mi sende?
 
​hocam arkadaşın söylediği doğru mu peki ön takıma zarar verdi mi sende?
hocam çok şükür bende bir sorun yok şimdilik.umarım olmaz.konfor biraz düşmüştü daha kalın yanaklı michelin energy saver lastik aldım konforda düzeldi.
 
söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız ama air ride türkiyede fazla yaygın değil ve çok pahalı..yaydan başka çare kalmıyor.birde coilover var ama arabayı lifte kaldırdıktan sonra hiçbir gereği yok bence ayarlamanın..
Coilover da kesik yayın ayarlama yapılmış hali değişen bir şey yok. Bu alçaltma işinde bir çok marka var normalde sadece yayla yapılan alçaltma işlemi kesinlikle sağlıklı olmayacaktır. Aracın duruma göre yumuşak yada sert amörtisör ve yay takımı seçilmelidir. İş sadece o kadar basit olmamakla birlikte yay almakla bitmiyor bunu amörtisör tamamlıyor ve aracın sağlıklı esnemesini sağlıyor mantık olarak sadece yay takılarak yapılan alçaltma saağlıklı değildir çünkü araca esneme sağlamaz kasis ve viyadüklere vuruntu yapar bu konu tecrübe ile sabitlenmiştir. Madem 2 yayla sorun halledilseydi fabrika bunu sağlıyamazmıydı? Aracın belli bir ağırlığa sahip oluşundan dolayı belli bir esneme yapması gerekmez mi? Araç esnemeyince ön takım vs. çabuk yıpranır ileride farklı arızalara sebep olur. Madem bimbir emekle bir çok para harcadığınız ve gözünüz gibi baktığınız aracınıza sırf görüntü olsun diye sizce bu zarar verilebilirmi? Bunca spor amörtisör takımı markaları var bir çok yarışlara sponsor olmuş ve ciddi yatırımlar yapılmış durup bir düşünmek lazım Amacım sizi bu zevkinizden soğutmak değil; sadece yaşanmış tecrübelere ışık tutmak internetten araştırın aracı sadece yay ile alçaltmak sağlıklımı diye? yoksa ben ne amörtisör satan biriyim? nede menfatime olan bir şey söz konusu? tercih sizin denemek bedava :eyv
 
piyasada yeni değil fiyat pahalı geldiğinden kimse kullanmıyor. Ayrıca yol tutuş ve sürüş güvenliği konusunda sana katılmıyorum. Böyle olsa piyasada olmaz ve tavsiye edilmez kısacası bize kolay ve ucuz geldiğinden kesik yay taktırıp 3-5 ay sonra ön takım yaptırıyoruz (Türk kafası işte) sonrası malum ön takım vs.Sonra muayene sorunu gibi bi takım sorunlar vs. vs. ''aslan besliyorsan yemine katlanıcan'' derler. Bu da aynen o söze denk geliyor.

Türkiye piyasasında Airride yenidir. Bursa ve Adana'da yapılmaktadır. Otobüs körükleri kullanılmaktadır. Yaptıranlar memnun değillerdir. 7.000tl verip marka airride alırsanız o zaman sorun yok. Custom olan airride da muayeneden geçmemektedir, yol tutuş vs yoktur sadece görüntü içindir. Kendim için araştırdım soruşturdum kullananlardan bilgim aldım kafama göre yazmıyorum.
 
Coilover da kesik yayın ayarlama yapılmış hali değişen bir şey yok. Bu alçaltma işinde bir çok marka var normalde sadece yayla yapılan alçaltma işlemi kesinlikle sağlıklı olmayacaktır. Aracın duruma göre yumuşak yada sert amörtisör ve yay takımı seçilmelidir. İş sadece o kadar basit olmamakla birlikte yay almakla bitmiyor bunu amörtisör tamamlıyor ve aracın sağlıklı esnemesini sağlıyor mantık olarak sadece yay takılarak yapılan alçaltma saağlıklı değildir çünkü araca esneme sağlamaz kasis ve viyadüklere vuruntu yapar bu konu tecrübe ile sabitlenmiştir. Madem 2 yayla sorun halledilseydi fabrika bunu sağlıyamazmıydı? Aracın belli bir ağırlığa sahip oluşundan dolayı belli bir esneme yapması gerekmez mi? Araç esnemeyince ön takım vs. çabuk yıpranır ileride farklı arızalara sebep olur. Madem bimbir emekle bir çok para harcadığınız ve gözünüz gibi baktığınız aracınıza sırf görüntü olsun diye sizce bu zarar verilebilirmi? Bunca spor amörtisör takımı markaları var bir çok yarışlara sponsor olmuş ve ciddi yatırımlar yapılmış durup bir düşünmek lazım Amacım sizi bu zevkinizden soğutmak değil; sadece yaşanmış tecrübelere ışık tutmak internetten araştırın aracı sadece yay ile alçaltmak sağlıklımı diye? yoksa ben ne amörtisör satan biriyim? nede menfatime olan bir şey söz konusu? tercih sizin denemek bedava :eyv


Coiloverda custom olarak yapılanlarda kesik yay kullanılmıyor özel yayları var onlar kullanılıyor. Orjinal amortisörün üzerine dişli bir aparat yapılarak yay bu aparata oturtuluyor, yukarıya veya aşağıya doğru çevrilerek aracın basıklığı ve yüksekliği sağlanıyor. Coiloverda dip limitlerde basarsanız konfor olmaz. Bu tamamen sizin tercihinize kalmış. Benim aracımda ilk halinde 10cm basıktı orjinal jantlarıyla gram sekme yoktu konfor harikaydı. 16 jant ve -3cm daha yapınca sekmeye başladı şuan limitlerinde çünkü. Herşey böyledir, birşeyin dibini çıkartırsanız illaki rahatsızlık verecektir size. Ama bu size kalmış ben aracı yükseltip knoforluda kullanabilirim ben konfor aramadığım için böyle kullanabiliyorum.
 
Coiloverda custom olarak yapılanlarda kesik yay kullanılmıyor özel yayları var onlar kullanılıyor. Orjinal amortisörün üzerine dişli bir aparat yapılarak yay bu aparata oturtuluyor, yukarıya veya aşağıya doğru çevrilerek aracın basıklığı ve yüksekliği sağlanıyor. Coiloverda dip limitlerde basarsanız konfor olmaz. Bu tamamen sizin tercihinize kalmış. Benim aracımda ilk halinde 10cm basıktı orjinal jantlarıyla gram sekme yoktu konfor harikaydı. 16 jant ve -3cm daha yapınca sekmeye başladı şuan limitlerinde çünkü. Herşey böyledir, birşeyin dibini çıkartırsanız illaki rahatsızlık verecektir size. Ama bu size kalmış ben aracı yükseltip knoforluda kullanabilirim ben konfor aramadığım için böyle kullanabiliyorum.[/QUOTE
Bende zaten kesik yay demedim coilover a bu sistemin çalışma prensibini, biliyorum Melih. genelde air suspansiyon sisteminin rahatlığını vermez.
 
Geri
Üst