Clio 4 triger değiştikten sonra sente ayarı olmazsa dip gaz yapmaz demişti biri.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan argon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

argon

Kayıtlı Üye
21-Diyarbakır
Katılım
22 Tem 2024
Mesajlar
10
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Selamlar. Clio 4 aracım var. Çok memnunum 90 bin de trigerleri değiştim. 2 3 gün sonra deneyeyim dedim dip gaz yaptım rölantide önce 3 ü geçmedi sonra bi iki defa daha deneyince geçti. Çok bi çekiş düşüklüğü olduğunu zannetmiyorum ama takıntı galiba az bişey düştüğünü düşünüyorum
 
Sente ayarı olmazsa düzgün çalışamaz zaten, boşta gaza basınca araç kendini korumaya alıyor...
 
Hiç tekleme devir oynaması başka bişey yok sadece 3 devirde önce takılıp sonraki denemelerde olmasına takıldım
 
Normalde bu olay turboyu korumak için diye biliyorum. Evet; önce korumaya geçip sonra yapmaması enteresan haklısınız. Ama belki de motor sıcaklığı vb. etkenlerle hesaplayıp bunu yapıyor/yapmıyor olabilir. Motorunuz düzgün çalışıyorsa kafanıza takmayın, aracınızı kazasız belasız güle güle kullanın.
 
Çok sağolun hocam. Önceki Corsa aracımda triger i değiştirdikten sonra uzun yolda motor indirmiştim ondan dolayı hep bi travma. Eski model yüksek km di belki zorladım arabayı onunla alakası da olmayabilir o yüzden biraz kurcaladım.
 
Evet haklısınız, yanlış sente/sente atlaması hemen anlaşılmayabilir. Hatta motora ve sente farkına göre sadece belli devirlerde bunu hissedersiniz. Bunu denemenin yolu araç boşta iken değil, örneğin 1. viteste düz yolda gazı çok yavaş yavaş vererek yüksek devirlere çıkartmak olabilir. Eğer tekleme, silkeleme vb. hissederseniz o zaman kontrol edilmesinde fayda olacaktır.
 
Teşekkürler hocam
 
  • Beğen
Tepkiler: mcgc
Geri
Üst