Clio 4 Sport Tourer DCI EDC mi,Fluence DCI EDC mi?Yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ouzh34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ouzh34

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eki 2017
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Merhaba herkese tekrar,
Foruma önceden üye olmuştum ancak taşınma vs sebeplerle vakit ayırma şansım olmadı.
Şimdi ise bir Renault almayı düşünüyorum.Hiç ama hiç acelem yok.
1 oğlum var 1 yaşında.Bu sebepten bagaj mühim.
Ancak iki model arasında kaldım.
Clio 4 sport tourer tasarımı şahane olan bir araç,bagaj için sport tourer ı tercih edebilirim sadece.Ancak fluence de aile için ideal.Öte yandan clio B sınıfı iken fluence C sınıfı bir araç.Fluence daha çok filo aracı olarak kullanılmakta diye biliyorum.Ayrıca clio 90 fluence 110 hp diye biliyorum.yol sesi,motor sesi anlamında fluence ın daha iyi olduğunu tahmin ediyorum.Ancak clio nun daha az yaktığını ve şehiriçinde sanırım az da olsa kullanım kolaylığı olacağını tahmin ediyorum.fluence ın alt takım anlamında daha iyi olduğunu tecrübe ettim.2.elde fluence ın daha hızlı gideceğine şüphem yok.şanzıman türünün aynı olduğunu biliyorum.

Ancak bilmediğim konular olduğunu da çok iyi biliyorum.Siz değerli forum üyelerinden yardım bekliyorum.
Bu iki araçtan sizce hangisi daha avantajlı olur.Kronik sorunları var mıdır,dikkat etmemiz gereken püf noktaları nelerdir?
ikisi arasındaki avantaj dezavantaj farkları tecrübelerinize dayanarak nelerdir?
 
Uzun sureli kyllanacaksaniz Scenic 3 grantour tavsiye ederim .
 
fluence tavsiye ederim , kalite ve sinif farki olarak.ikinci el satisi da iyi
 
satış ve tutulması açısından ben fluence derim. ama 2015 2016 olursa daha ii olur.
 
Ebat olarak yaklasik ikisi de ayni. İc hacim kullanim kolayligi bagaj muhtemelen yine aynidir. Fluence bagaji da kucumsenecek gibi degil oldukca buyuk. Benim fluence bagajinda bas olmasina ragmen bir bebege yetecek her seyi rahatlikla aliyor. Bebek arabasi vs. Kullanim olarak fluence beygir konusunda daha avantajli. İki senedir fluence kullaniyorum ve kronik diyebilecegim tek arizasi trim sesleri ve otomatik sanzimani. Bir de enjeksiyon arisazini siklikla veriyor bu araclar. Yolsesi ruzgar sesi gibi konularda clio ve fluence hicbir farki yok ikiside cok kotu. Yakit tarafinda clio bir tik daha iyi olabilir ama sport tourer modelide fluence ile ayni yakar. Yani ben iki senede ne yaz ne kis dizel aracimda 6.5 litrenin uzerine cikamadim. Yazin 5.5 kadar dusuyor. Sehir disi 3.9 a kadar dustu. Yakit tarafinda her iki aracta oldukca tatmin eder sizi. Sport torer ikinci elde ne eder ne kadar hizli gider bilemem ama ben 2014 aracimi 50.000 e aldim 56.000 veriyorlar ve oldukca hizli bir sekilde elden cikiyor. Sanziman konusunda manuel dusunuyorsaniz sozum yok sorun cikartmaz ama otomatik alacaksaniz mutlaka ama mutlaka bildiginiz bir araci alin. Yani sanziman arizalari cok ciddi maliyetleri buluyor basiniza is alirsiniz. Mutlak suretle yetkili servis bakimli araclari ve sahis araclarini almaya calisin. Filo araclari malum nasil kullanildigi. Beni rahatsiz eden bir durum olmadi simdiye kadar ama tek sikinti trim sesleri ve inanin oldukca fazla her iki aractada.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Ebat olarak yaklasik ikisi de ayni. İc hacim kullanim kolayligi bagaj muhtemelen yine aynidir. Fluence bagaji da kucumsenecek gibi degil oldukca buyuk. Benim fluence bagajinda bas olmasina ragmen bir bebege yetecek her seyi rahatlikla aliyor. Bebek arabasi vs. Kullanim olarak fluence beygir konusunda daha avantajli. İki senedir fluence kullaniyorum ve kronik diyebilecegim tek arizasi trim sesleri ve otomatik sanzimani. Bir de enjeksiyon arisazini siklikla veriyor bu araclar. Yolsesi ruzgar sesi gibi konularda clio ve fluence hicbir farki yok ikiside cok kotu. Yakit tarafinda clio bir tik daha iyi olabilir ama sport tourer modelide fluence ile ayni yakar. Yani ben iki senede ne yaz ne kis dizel aracimda 6.5 litrenin uzerine cikamadim. Yazin 5.5 kadar dusuyor. Sehir disi 3.9 a kadar dustu. Yakit tarafinda her iki aracta oldukca tatmin eder sizi. Sport torer ikinci elde ne eder ne kadar hizli gider bilemem ama ben 2014 aracimi 50.000 e aldim 56.000 veriyorlar ve oldukca hizli bir sekilde elden cikiyor. Sanziman konusunda manuel dusunuyorsaniz sozum yok sorun cikartmaz ama otomatik alacaksaniz mutlaka ama mutlaka bildiginiz bir araci alin. Yani sanziman arizalari cok ciddi maliyetleri buluyor basiniza is alirsiniz. Mutlak suretle yetkili servis bakimli araclari ve sahis araclarini almaya calisin. Filo araclari malum nasil kullanildigi. Beni rahatsiz eden bir durum olmadi simdiye kadar ama tek sikinti trim sesleri ve inanin oldukca fazla her iki aractada.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sanzimanda kronik olarak ne arıza çıkabilir.Bir de olası sıkıntıları özellikle sanziman ve enjektör ile ilgili problemleri en iyi nerede tespit edebilirim.reno yetkili servisin expertizi çıkarabilir mi acaba bu problemleri ortaya
 
Sanzimanda kronik olarak ne arıza çıkabilir.Bir de olası sıkıntıları özellikle sanziman ve enjektör ile ilgili problemleri en iyi nerede tespit edebilirim.reno yetkili servisin expertizi çıkarabilir mi acaba bu problemleri ortaya
Merhaba
3 yıla yakın Fluence kullandım, şu an clio var. Edc dizel ikisi de.
Açık söylemem gerekirse Fluence biraz daha konforlu. Yol tutuş gidiş hele uzun yol tam ona gore.
Clio daha az yakmıyor. Fluence de kışın bile 6 lt leri geçmeyen ben clio da 6.4 u gördüm bu hafta.
Ayrıca Fluence de 3000 devirde 110-120 atari giderken clio da 90-100 arası.
Clio da uzun yol pek yapmadım ama Fluence ile 1650 km yi 3.9 ortalama ile 110-130km hızlarla gördüm.

Diger taraftan Clio daha kolay satılıyor hele ki sw ise. Fluence ne kadar güzel bir araç olsa da artık üretilmiyor. 2. eli biraz değer kaybedebilir yada primi düşer.
B segment clio aynı model c segment flunece den daha pahalı yada aynı fiyatta.

Keyfinize gore seçin gitsin. Ikisi de işinizi görecektir.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Sanzimanda kronik olarak ne arıza çıkabilir.Bir de olası sıkıntıları özellikle sanziman ve enjektör ile ilgili problemleri en iyi nerede tespit edebilirim.reno yetkili servisin expertizi çıkarabilir mi acaba bu problemleri ortaya

Sanzimanin kronik sorunlari 1-2 gevislerini sert ve sarsintili yapmasi bir donem sonra. Bu basladiginda yakin zamanda enjektor arizasi meydana geliyor akabinde sanziman beyin vs gibi arizalar. Bir cok arkadas sorun olmadigini soylebilir ama yetkili servise her hafta en az 30 aracin edc sorunu ile geldigini soyleyebilirim. 1-2 gecislerindeki sorun ne baski balata ile ne de yazilim ile duzelmiyor. Diger yandan enjektorun ne durumda oldugunu gorup soyleyebilirler mi bilemiyorum ama servisten ziyade expertiz yapan kurumsal firmalarda yaptirirsaniz aracin durumu net olarak ortaya cikar. Her zaman soyluyorum edc arac ikinci el alacaksaniz nasil kullanildigini bilmediginiz araci almayin veya kurumsal 2. Firmalarindan alim yapin mutlaka. Bu sanzimanlarin eger aracin garantisi yoksa arizalari 5.000 ila 20.000 lira arasi degisiyor az para degil.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
seçeneği 2 ye indirmek karar verme aşaması için iyi bir şey. şahsen iki segment arası tercih yapmam gerekirse üst segment alırım. clio, fluence'den güzel albenili duruyor ama diz ve omuz genişliğini tercih ederim
 
Geri
Üst