- Katılım
- 10 Haz 2013
- Mesajlar
- 151
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
Megane 4 te camlar tek dokunusta acilip kapanabiliyor ve camlar sanroof acikken kapilari kitleme tusuna 2 kere bastinizmi otomatik hepsini kapatiyor ayrica camlarda ve sanroofta sikisma onleyici mekanizma var camlar kapanirken ters yonde baski uyguladiginizda camlar geri aciliyor bende de megane 3 vardi privilage full du yeni megane ile karsilastirma yaparsak bence daglar kadar fark var malzeme kalitesi ses yalitimi tokluk hissi 18 jantlarla kasisten geciyorum pek bir sarsinti hissetmiyorum ayrica stabilitesi daha iyi bircok ozelligin ustune koymuslar megane 3 ve fluence teki gibi arac ozelliklerinden calma yok ufak tefek birkac eksiklik var ama megane 3 teki gibi avrupa modellerle sadece kapilardaki parcalardaki farkliliklar ve fan kapaklarindaki parca calinmasi gibi bariz bir eksiklik gormedim ayrica ses sistemi megane 3 tede arkamiys ses sistemiydi megane 4 tede aynisi ama sanki megane 4 te daha akustik ses veriyor bunu kapilardaki kolonlari daha buyuk capli koymalari saglamis ama bence bose ses sistemi olmaliydi birde kulakcik vites olmaliydi ayrica megane 4 te kaput ve bagaj kapaklari amortisorlu megane 3 te kaput kapagi cubukla duruyordu megane 3 te muhendislik hatasida vardi silecekler kaputun altinda kaliyordu direk kaldirilamiyordu silecek koluna mudahale ile acisi ayarlanip oyle silecekleri kaldiriyorduk megane 4 te saklama gozleri bariz artmis ama torpidodaki sogutma mekanizmasi megane 4 te yok bu bir eksiklik megane 4 te sessizligi saglamak icin kaputtaki izolasyon sungeri megane 3 teki gibi calinmamis megane 4 te akustik cam teknolojisi kullanilmis camlar kalin ve dis ortamdan soyutlanmayi daha kolay sagliyor bunlarda benim eskiyle yeni megane arasindaki gordugum arti ve eksi degerlendirmeler
Son düzenleme: