Clio 4 kaza ve nedenleri

öncelikle geçmiş olsun.burada sorunun takip mesafesindem kaynaklandığını sanıyorum.40 km. hız için 20 m.olması gereken mesafe sizde 6-7 m.miş .siz reaksiyon gösterene kadar araç bu mesafeyi katetmiş olmalı.biliyorsunuzdur mutlaka ama hızın yarısı kadar mesafe bırakılmalı 100 km.e 50m.gibi.tekrar geçmiş olsun.mala gelmiş cana gelmesin. her nekadar mal canın yongası olsada.
 
Geçmiş olsun kardeşim. Benimde öyle şüphelerim vardı ama geçen ay muayene olurken fren ölçümlerine baktım gayet iyi görünüyordu. Yinede sordum muayene yapan arkadaşa, fren durumu nasıl diye? Frenlerin güzel abi dedi. Şu an içim rahat.
 
Geçmiş olsun kardeşim. Benimde öyle şüphelerim vardı ama geçen ay muayene olurken fren ölçümlerine baktım gayet iyi görünüyordu. Yinede sordum muayene yapan arkadaşa, fren durumu nasıl diye? Frenlerin güzel abi dedi. Şu an içim rahat.
saolun acaba arcınız clio 4 mü?
 
Fren balatası bitmesi kişiden kişiye değişir adam arabayı yeni almıştır acemidir herşeye fren yapar yokuş aşağı vitesde inmez frenle iner balataları çabuk bitirir.. Usta şöförün balatası 10 bin 20 binde bitmez..büyükşehir trafiği dur kalklar fren ve baskı balata katilidir
 
Çok Çok Geçmiş Olsun Aynı Durumdan Bende Muzdaribim Benimde 14 Binde Fren Balataları Bitdi Bu Yeni Tip Balatalar Fazla Gitmiyo Kısa Sürede Bitiyo Servisteki Ustada Öle Dedi.Tabi Kimi Zamanda Sürüş Biçiminede Bağlı Aracım Basık Oldugu İçin Heryerde Fren Yapıyorum Benım Nedenim Belli Onunda Etkisi Var Kim Ne Derse Desin Bu Aracın Frenleri Bana Güven Vermiyor... Belkide Bende Sorun Var...
 
Benim de basıma geldi geçenlerde önümde iki araç çarpıştı ve ben de önümde ki aracın hemen dibindeydim frene öyle bi bastım ki bas devreye girdi ve aracım hemen kısa bir sürede durdu yani performansı iyi gibi geldi bana
 
Geçmiş olsun
Fren balataları ben o kadar boşa atıp frenle gitmeme rağman 20binde bir değişir bitsede bitmesede
Yerler ıslakmıydı acaba ?
 
aynı olay benimde başıma geldi bizzat.Milim kaldı duramıyordum az kalsın.Abs sisteminden çok lastiklerle alakalı bir durum bu bana göre.Araç yüksek hızda giderken frene sonuna kadar asılmassanız gayet güzel durabiliyor.Yani ani fren dışında aracın frenleri bence kaliteli.Ama tabi 40 ve 50 ile giderken frene asılın kayarsınız.Bu sistemi bende çözemedim açıkcası..
Fren balatalarına gelince bu biraz arkadaşında dediği gibi kullanıma bağlı olan birşey.zaten öyle durduk yere bitmez.Siz aracı kullanırken freni kullandığınızda biteceğini zaten anlarsınız.Kimileri 20 binde kimileri 15 binde zor dayanıyor.Ama sık sık trafiğe bağlı fren yapmak balataların ömrünü kısaltıyor.
 
benim aracım 11500km de acemi olduğumuda düşünmüyorum yokuş aşağı bende motor fireni kullanırım izmirdeyim haliyle sabah akşam trafiğe takılıyorum ama şundan eminimki artık bir dahaki arabam 4 disk fren olucak ve frenlerinin iyi olduğundan emin olucam ne yazıkki clio 4 frenleri banada güven vermiyor. clio 4 ten önce yeni kasa honda civic için niyetlenmiştim ama o arabanın frenlerinide beğenmemiştim bazı kişisel nedenlerden dolayı vazgeçmiştim, bi arkadaşımda hunydai i20 var onuda kullandım clio 4 kesinlikle bence i20 den üstün bir araç ama i20 nin frenleri clionunkinden daha iyi kesinlikle bu hemen farkediliyor (i20 4 disk fren) bakalım frenlerin durumunu kontrol ettiricem ama duyduğum kadarıyla yeni fren balataları eskilerine göre daha çabuk bitiyormuş yaşayıp görmek lazım.
 
Geri
Üst