Clio 4 kaput amortisörü

oguzhan91

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2021
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Merhabalar 2015 model clio 4 ile aranıza katıldım fakat bir sorunum var kaput kapatıldığı zaman kaputun amortisör bulunan tarafı diğer tarafa göre havada kalıyor birkaç yere gösterdim fakat amortisör kasma yaptığı için normal dediler ve bu konu hakkında birşey yapmak istemediler. Tamam haklı olabilirler ama açıkçası çok gözüme batıyor. Bu diğer clio modellerde görünen bir sorun mu ve bu duruma nasıl bir çözüm bulabilirim.
 
muhtemelen kaputunuz işlem görmüş,kaput amortisör orjinal takılmadığı için kasma yapar
 
Aracı alırken detaylı bir ekspere soktum araçta herşeyin orjinal olduğunu söyledi hiçbir işlem yokmuş. Sonra bu olay kafama takılınca birkaç yere daha sordum onlarda hiçbir işlem olmadığını söyledi oyüzden anlam veremedim.
 
Hiçkimse de böyle bir problem yok mu acaba.
 
Hiçkimse de böyle bir problem yok mu acaba.
Aynı sorun bende vardı. Aracı aldıktan 1 sene sonra gözüme takıldı. Sonra merak edip gaz pistona yakından baktım ve maalesef şunu gördüm. Yan sanayi bir ürün kullanılmış. Orjinal piston 540N (yanlış hatırlamıyorsam) yan sanayi takılan 750N :( ilk etapta pistonu söktüm bir süre öyle kullandım. Sonra sanayiden 540N piston aldım ve işimi yine görmedi. Muhtemelen yılların verdiği kasma ile yine de açık kalıyordu. Aldığım pistonu iade ederek farklı bir renault araç için olan 300N luk piston aldım. Kaputu zor kaldırıyordu ama iki tarafta en azından eşit duruyordu. (Elimde hala mevcut bu piston, haydar niyetiyle tutuyorum :D) Aradan 5 ay kadar geçtikten sonra bir arkadaşım cliosunu satacaktı ondan rica ettim ve aldım orjinal pistonu. Şuam bir sorun yok çok şükür.

Bu esnada kaportacıya gittim, araç kazalı dediler, takozları keseriz ayarlarız abi dediler :D:D:D
 
Baya zorlu bir süreçten geçmişsin gördüğüm kadarıyla açıkçası biraz gözüm korkmadı değil 😂 Farklı bir piston bulup denerim diyordum ama orjinal olmadığı sürece sıkıntı olacak ozaman dediğine göre bende ozaman orjinal bir piston bulana kadar bu şekilde idare edeyim. Orjinal pistonu bulma şansım var mı acaba yoksa bende senin gibi cliosunu satan birinin peşine mi takılmalıyım😂
 
Baya zorlu bir süreçten geçmişsin gördüğüm kadarıyla açıkçası biraz gözüm korkmadı değil 😂 Farklı bir piston bulup denerim diyordum ama orjinal olmadığı sürece sıkıntı olacak ozaman dediğine göre bende ozaman orjinal bir piston bulana kadar bu şekilde idare edeyim. Orjinal pistonu bulma şansım var mı acaba yoksa bende senin gibi cliosunu satan birinin peşine mi takılmalıyım😂
Yan sanayi pistonlar 35-40 lira civarında orjinali 500 lira civarında ve bulması da zor. Bence sanayiden 540N altında olan bir piston alıp deneyin. Adamlar değiştiriyor da sorun etmiyorlar. Öyle kullanın bir gün fırsat bulursanız orjinali ile değiştirirsiniz. Çirkin görünmesin yeterli.
 
Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim 540N altı bir piston taktırayım ozaman geçici olarak sonrasına bakıcaz artık bir şekilde 😊
 
Geri
Üst