Clio 4 ile kaza yapayım demeyin

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cafer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Geçmiş olsun.
Aracın parçalarının etrafa saçılmasına takılmayın. Tek önemli faktör vardır, o -da, yaşam kafesinin sağlam kalması. Renault sadece kendini düşünmüyor, yaya'yıda düşünüyor. Reno yaya'ya çarptığında daha az hasar verirken Diğer çoğu marka ölüme varan hasarlar veriyor. Bunları unutmayalım.
 
hangi araç olursa olsun kafa kafaya durumları dışında ön tampona yandan çarptığın zaman hafif bile çarpsan ne var ne yok tüm aksamı götürür.ayrıca renault servisleri artık bu işin ustası.güvendiğiniz servislerde gösterin ve yaptırın aracınızı.hiç sorun çıkarmazlar toplaması sıkıntı değil.
 
Bu kaza kaç km hız ile gerçekleşti geçmiş olsun ?
 
Oncelikle gecmis olsun. Ayrica foruma da desteklerinden dolayi tesekkur. Demek ki renault turkiye uzerinde bir etkinlik var. Ancak icerikte bir arkadas daha yazmis, once parca yok deyip sonra ortalik karisinca parca cikmis. Yani iki ornek var.

Genelleme yapmak istemem, ama servislerde bir otorite problemi mi var, normal konusunca baska mais uzerinden gidildi mi baska oluyor
 
Clio dan sogudum inanki bu ne hal ya resmen bostaymis malzemeler hepsi dokulmus gibi. ww neden pahali bir kez daha anlasildi aga.
 
hocam sadece caddy e mi çarptın ?
 
Clio dan sogudum inanki bu ne hal ya resmen bostaymis malzemeler hepsi dokulmus gibi. ww neden pahali bir kez daha anlasildi aga.

haklısınız wv daha sağlam yapıya sahip, alman arabalarının şasi kasa sağlamlığı bilindik konu. ama bu kazada clio aleyhine aşırı orantısız hasar olması sadece malzemeyle ilgili durmuyor. caddy daha ağır olduğundan ve ana darbeyi lastiğe yani janta almış sonuçta biraz sola kayarak darbeyi azaltmış.
 
Oncelikle gecmis olsun. Ayrica foruma da desteklerinden dolayi tesekkur. Demek ki renault turkiye uzerinde bir etkinlik var. Ancak icerikte bir arkadas daha yazmis, once parca yok deyip sonra ortalik karisinca parca cikmis. Yani iki ornek var.

Genelleme yapmak istemem, ama servislerde bir otorite problemi mi var, normal konusunca baska mais uzerinden gidildi mi baska oluyor

tek yapmaları gereken müşteriyi memnun etmek için ;
parça temin edilemiyorsa sıfır bir aractan sökücen, işte bu yapıldı .ama ağzımızı açmassak parça temin edilene kadar bekliyoruz.
 
Euro Ncap çarpışma testlerini izlerseniz eğer kaza aynı testlerdeki gibi olmuş. Soldan vurmuş araba. Aracın ön tarafının dağılması önemli degil. Önemli olan kazanın etkisini kabine minimum sekilde yansıtması. Güvenliği ile ünlü Volvo'larin crash test'lerini izleyin, araç nasıl dağılıyor görün. Ön kaput darbe şiddetini emmez ise, darbe şiddeti direkt kabine yansıyor. Eger fabrika hatası yok ise bu araçta en az bahsettiginiz araçlar kadar güvenli.

Volvo s80
http://m.youtube.com/watch?v=Q6H0UctkKSc

VW golf
http://m.youtube.com/watch?v=WolwBFR2eKA

Renault Clio 4
http://m.youtube.com/watch?v=EFyNDskYUSE

Mercedes cla class
http://m.youtube.com/watch?v=o8qEY2c2yO4
 
Geri
Üst