Clio 4 icon 1.2 16 valf 75 bg lpg için uyumlu mu ? Yardim lütfen..

Hocam benim dediğim eco motorların tümü için yapılan bir genelleme idi. Onuda lpg dönüşümü yapan bir ustanın uyarısında duymuştum.
0.9 lpgli tabiki piyasada çok var. Ama en yüksek kaç km de gördün?
Kesin arıza yapar demek tabiki yanlış olur ama yüksek kmlerde denenmemiş bir motor olduğu için sürpriz yumurta durumu var

doğrudur ben de genellemeyi destekler şekilde opel ve chevroletten örnek verdim.
onu diyen ustalar kaç tane subap uzaması olan, en yüksek kaç km reno görmüşler ki?? sanayideki ustalar böyle gizem katmayı seviyorlar. magnezyum nedir avantajı nedir subapta hiç kullanılmamış bilmez ama magnezyum subap der, çözülemeyen tüm arızalara beyin arızası dedikleri gibi.

bunlar da 100bine yaklaşmış lpg liler
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-clio-09-298778257/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ciddi-alicilara-300425071/detay


farklı forumlarda lpg taktırmış kişiler periyodik olarak paylaşımlarda bulunuyor. 40bin kmdir tek bir problem yaşanmadığından bahsedilmiş. subap uzaması sürtünmenin aksine zamanla meydana gelecek bir şey değil. ısıyı yiyen malzeme uzar. öyle aylarca ısı altında kalmasına gerek yok.
 
doğrudur ben de genellemeyi destekler şekilde opel ve chevroletten örnek verdim.
onu diyen ustalar kaç tane subap uzaması olan, en yüksek kaç km reno görmüşler ki?? sanayideki ustalar böyle gizem katmayı seviyorlar. magnezyum nedir avantajı nedir subapta hiç kullanılmamış bilmez ama magnezyum subap der, çözülemeyen tüm arızalara beyin arızası dedikleri gibi.

bunlar da 100bine yaklaşmış lpg liler
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-clio-09-298778257/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ciddi-alicilara-300425071/detay


farklı forumlarda lpg taktırmış kişiler periyodik olarak paylaşımlarda bulunuyor. 40bin kmdir tek bir problem yaşanmadığından bahsedilmiş. subap uzaması sürtünmenin aksine zamanla meydana gelecek bir şey değil. ısıyı yiyen malzeme uzar. öyle aylarca ısı altında kalmasına gerek yok.

Hocam açıkçası dediğin mantıklı. Lpg nin yüksek ısıda yanması anında uzama yapması lazım.
Ama subap arızası kronik olan ecotec motorlarda bile bu olay 80 bin kmde gerçekleşiyor.
Açıkçası ben piyasada 80 bin km lpg ile kullanılmış tce görmedim.
Ben sadece risklerden bahsediyorum 1.2 yılların motoru olduğundan başımıza ne gelir ne gelmez kestirebiliyoruz.
0.9 tce de lpg kaynaklı bi sorun yaşarsanız sanayide anlayan usta bulmanız oldukça zor. Lpg burnunuzdan gelebilir
 
sahıbındende 150 bın km de 1.2 75 b buldum aradım sahıbını dedım boyle ben alıcı degılım sen ne zamandır bu aracı kullanıyosun lpg de.ben aracı sıfır aldım aldıgımda taktırdım dedı bu km yıde lpg de yaptım dedı ısı geregı yol yapıyormus hıcbır sorun yasamadım lpg ıle en ufak dedı rahat rahat tak kullan dedı.ondan sonra bende taktırdım su an bı sorun yasamadım aracım daha 13 bınde bu ıslerde en onemlı faktor kıt ten zıyade ustadır arkadaslar..
 
1.2 2013 icon mevcut lpg li sehir için 19,5krş şehir dısı 14,9kurus yakmaktadır arac suan 41bınde sıkıntı cıkartmadı arıza ısıgı yakmadı
inş. da bişi olmaz atiker var üzerinde marka olarak da
 
Arkadaşlar ben de taktırmayı düşünüyorum ama bagaj olayı çok kafamı karıştırıyor. Simit lpg takılabilse şimdi kalkıp gider taktırırım. Ama bagaj zaten çok küçük. Bununla ilgili fikri veya projesi olan var mı? Yılda ortalama 5-6 bin km yapıyorum ama yine de taktırmaya niyetim var.
 
Selamlar. Clio'ya özel bir koruma karteri yaptıklarını görmüştüm simit lpg takmakmak için. İsterseniz google'a bir sorun detaylı resimleri falan var. Muhtemlen usta bilgisine falanda ulaşabilirsiniz.
 
Geri
Üst