- Katılım
- 26 Ara 2012
- Mesajlar
- 326
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
Uzun bir suredir dusundugum modifiyeyi sonunda tamamlamis bulunuyorum.
Turkiye'de ilk ve tek Hella Bi-Xenon modifiyesi yaptik, bu sayede hem farlarim daha guzel bir goruntuye kavustu, hem yolda giderken aydinlanmam artti ( Meger kor kor gidiyormusum ) hemde cok iyi bir sellektore sahip oldum.
Farlar acilarak icerisine Porsche Panamera'dan cikan yeni tip boyut olarak cok kisa olan Hella bi-xenon mercekler takildi. Daha sonra Bmw yeni 1 kasalarda kullanilan mercek kapaginin bizim farlarin yapisina en uygun kapak olduguna karar verdik.
Farlari acmisken icerisinde bulunan krom cizgileride kapaklar ile birlikte arac govde rengine boyatarak farkli bir boyut kazandirmak istedim. Boya kodumuzdan boyamizi yaptirim boyacima kapaklarimi ve seritleri boyattik.
Ampul olarak Osram D1S 4300K xenon kullandik. Balast icin Bosch Gen5 balast ise sellektor hizimizi arttirmasi icin tercih edildi.
Sonuc olarak bir sure arabasiz kalmama degen bir modifiye yapmis oldum.
Turkiye'de ilk ve tek Hella Bi-Xenon modifiyesi yaptik, bu sayede hem farlarim daha guzel bir goruntuye kavustu, hem yolda giderken aydinlanmam artti ( Meger kor kor gidiyormusum ) hemde cok iyi bir sellektore sahip oldum.
Farlar acilarak icerisine Porsche Panamera'dan cikan yeni tip boyut olarak cok kisa olan Hella bi-xenon mercekler takildi. Daha sonra Bmw yeni 1 kasalarda kullanilan mercek kapaginin bizim farlarin yapisina en uygun kapak olduguna karar verdik.
Farlari acmisken icerisinde bulunan krom cizgileride kapaklar ile birlikte arac govde rengine boyatarak farkli bir boyut kazandirmak istedim. Boya kodumuzdan boyamizi yaptirim boyacima kapaklarimi ve seritleri boyattik.
Ampul olarak Osram D1S 4300K xenon kullandik. Balast icin Bosch Gen5 balast ise sellektor hizimizi arttirmasi icin tercih edildi.
Sonuc olarak bir sure arabasiz kalmama degen bir modifiye yapmis oldum.