- Katılım
- 3 Eyl 2016
- Mesajlar
- 1,492
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
https://i.hizliresim.com/lWmpgb.jpg sanırım bunu kopyalıyorız mr.clio
Bu resimdekiler pasli olanlar mi? Lastigi sokunce ic kisim mi paslanmis?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
https://i.hizliresim.com/lWmpgb.jpg sanırım bunu kopyalıyorız mr.clio
Merhaba benim kastetmek istediğim göle dönmüş yollara girmek di . Kampana içindeki pistonun itici uçlarına bakır gres sürülse faydalı olabilir yüksek ısıya dayanıklıdır özelliğini kolay kolay yitirmezmerhaba coşkun bey kmpananın içinde olan merkezlere su girmesi sorunum bu merkezlerde ki pistonlar lastikle korunuyor suyun buraya girmesi için direk olarak pistonların içine tazyikli su tutmam lazım buda kampanayı sökmeden neredeyse imkansız...
Resimleri yeni gördüm [emoji43] lastik den içeri su nasıl girmiş lastik yuvasında boşluk var ise gene su girer usta bunu düşünerek bi çözüm üretimi?https://i.hizliresim.com/lWmpgb.jpg sanırım bunu kopyalıyorız mr.clio
açıkcası bana çok mantıklı gelmiyor açıklamalar, kampanalar kapalı hücre değiller içlerine son derece rahat bir şekilde su girdiği gibi son derece su çıkarda dolayısıyla petrolde tazikli su yada su birikintisine girilmekten sızan su araç normal koşullara döner dönmez çok çabuk yer çekimi ile dışarı sızacaktır bunun yanısıra kampanalar aşırı derecede yüksek ısıya sahipler ve içeride kalacak olan her hangi birikinti yada nem çabucak buharlaşacaktır.
360,000kmde 1992 model honda civiği su gibi basit koşullardan çok daha beter koşullar olan tuzlu yollar ve karda kullandım kanada'da ve 2 kere kampana balatası değiştirmek içindeki tozlu pası çekiçle vurup temizlemek haricinde bir işlem yapmadım kaldıki burda ondan 25 yıl ileri teknoloji ve ona rağmen çok daha az km ile çok daha şiddetli pastan söz ediyoruz.
bence normal değil , gündem frenlerinde asbestos yasaklanıldı kanserojen diye (eskiden ömür için kullanılan içerik gerek ön gerek arka gerek debriyaj balatalarında) ve yerine konulan malzeme demir/çeliği aşındırıcı efekt ediyor olabilir.
zaten hepimiz aşırı derecede çabuk aşınan ön frenlerden,disklerden ve debriyaj balatasından dolayı defalarca konu okumadıkmı? benim 3üncü clio 4üm toplam 200bin üstü km yaptım henüz birinde bile önler 17binden fazla dayanmadı balatalarımın.