- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 18 Mar 2015
- Mesajlar
- 90
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 34
şuan 1800 devir aşağısı uzun kullanmayın bayılması performans düşüşü yaşatabilir . 3000 deviride geçmeyin çok az arada 3250 3500 yapabilirsiniz yokuşlarda .onun dışında motora evel Allah birşey olmaz ben bir keresinde debriyaj kavrasından kaydırınca geri frene basıyorum diye dalmıştım cüzdana bakarken kaydı araba piknik alanına girerken 5500 devir olmuştu çok pis bağırmıştı hemen düzelttim tabi durumu ama o günden sonrada sürüşü çok farklı zevk veriyordu hızlanması filan siz tabi yapmayın bilerekte. . herşeyin orta hali iyidir bu arada benim yorumlarım bir usta veya uzman yorumlarım değildir deneyimlerim ve edindiğim bilgilere dayalıdır ve en önemlisi bende sizin gibi acemiyim aslında hala .
Estafrullah, tecrübeli insanlara inanıp görüşlerine ve yönlendirmelerine göre haraket etmek lazim diye düşünüyırunm Bu hafta sonu bi piknik operasyonu düzenlemeyeliyim desene Araç yeni oldugu için haliyle bu sekil davraniyoruz davranmak zorundayiz. bi kac ay sonra araç düzene girdikten sonra hiç bişey umrumda olmaz sanırım geriye tadını almak kalir. suanda araçta extra bir kafa karıştırıcı birşeyle karsilasmadim inşallah bu şekilde devam eder heleki vites boştayken durur halde motorun sessizliğine hayran kaldım, bir kaçkez bu yüzden stop ettiğim bile oldu ve birde kartlı sistem, kart cepte herşeyi yapiyorsun bu arada start'a bastığımız anda direksiyon kutusundan gelen TIK sesi (sanki şalter,sigorta sesi gibi) normal bir ses mi ? sanırım sorularım fazla oldu . yordum gece gece sizi.