- Katılım
- 22 May 2011
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 33
güzel bi yazı olmuş kardeşim emeğine sağlık. 245 lastik olayı harbiden tuhaf cuprada bile orjinal 225 hehe
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Eline Sağlık, Cok güzel bir karşılaştırma olmuş.
Bence C5 in Latitude a göre 1.6 motor da otomatik vites seceneğinin olması en büyük avantajı, Direksiyon simidinin göbekten ayrı dönmesininde tek sebebi kaza anında airbag en doğru pozisyonda olsun diye böyle bir şey yaptıklarını açıklamışlardı. Bizde de C4 Picasso var ilk başlarda rahatsız etsede sonradan alışıyorsun.
Bu karşılaştırma için değil zaten Böyle konular açmak ve yazmak hoşuna gittiğini düşünerek demiştim .
Yani amaç fotoğrafı görmekse zaten google a yazarım
Ben oto dergilerinde ki karşılaştırma gibi olursa daha iyi olur ondan dedim . Hem daha süslü hemde inandırıcı olur . Okuyucu kafasında olayı kurgulamaz bizzat yaşar
Chip var chip var biz ilk standart chip yaptığımızda araç kendine geldi ama o kadarda ahım şahım değildi ikinci defa biraz daha yüksek yazılım atılınca gidişi falan değişti...Chipli C5 bulamadım denemek için bakalım sonuçlar nasıl olacaktı
Chip var chip var biz ilk standart chip yaptığımızda araç kendine geldi ama o kadarda ahım şahım değildi ikinci defa biraz daha yüksek yazılım atılınca gidişi falan değişti...
Birde C5 lerde partifikül filtresi de yok o da etki yapıyor gidişe baya bir )) Ben senin yanına gelecem yene aklımda bir kaç proje var aytuğ başkana söyledim ama ben proje adamı değilim dedi
Benimki şuan senin test ettiğinden dahada iyi abi yan, biraz 4 ve 5 vites baya iyileşti tabi 2300 devirden itibaren.
hehehehe KAt ve partifikül iptali söylemiştim )O zaman kafasına yatmamıştır projen...