''Citröen C5 vs Renault Latitude'' karşılaştırma ''

güzel bi yazı olmuş kardeşim emeğine sağlık. 245 lastik olayı harbiden tuhaf cuprada bile orjinal 225 hehe
 
Eline Sağlık, Cok güzel bir karşılaştırma olmuş. :eyv

Bence C5 in Latitude a göre 1.6 motor da otomatik vites seceneğinin olması en büyük avantajı, Direksiyon simidinin göbekten ayrı dönmesininde tek sebebi kaza anında airbag en doğru pozisyonda olsun diye böyle bir şey yaptıklarını açıklamışlardı. Bizde de C4 Picasso var ilk başlarda rahatsız etsede sonradan alışıyorsun.

Teşekkürler abi.

MCP şanjıman o kadar da başarılı değil aslında pek kabı yok LTT'ün çünkü 1 ve 2 ci viteslerde geçişleri şoför ayarlamassa sarsıntı yaşanıyor araç içinde.

Direksiyon içinde zaten ilk başlarda sıkıntı olur diye söyledim ama şöyle durumda var abi Citröen radio tuşları,hız sabitleme,hız limitörü,yol menusu tuşlarının hepsi C5 direksiyonunun üstünde haydi direksiyona alıştın dönmesine, bu tuşlara alışmak hayli zaman alır.
 
Bu karşılaştırma için değil zaten :) Böyle konular açmak ve yazmak hoşuna gittiğini düşünerek demiştim .
Yani amaç fotoğrafı görmekse zaten google a yazarım :)
Ben oto dergilerinde ki karşılaştırma gibi olursa daha iyi olur ondan dedim . Hem daha süslü hemde inandırıcı olur . Okuyucu kafasında olayı kurgulamaz bizzat yaşar :)


Evet yazmak hoşuma gidiyor ayda bir böyle yazılar sunmayı düşünüyorum :) görselli daha güzel olur dediğin gibi bundan sonrakilerde eklemeyi unutmayacağım :):)
 
Chipli C5 bulamadım denemek için bakalım sonuçlar nasıl olacaktı :)
Chip var chip var biz ilk standart chip yaptığımızda araç kendine geldi ama o kadarda ahım şahım değildi ikinci defa biraz daha yüksek yazılım atılınca gidişi falan değişti...:)
 
Latitude'yi Tek Geçerim C5 İle Latitude'nin Aynı Segment'te Olması Bile Saçmalık :eyv
 
Chip var chip var biz ilk standart chip yaptığımızda araç kendine geldi ama o kadarda ahım şahım değildi ikinci defa biraz daha yüksek yazılım atılınca gidişi falan değişti...:)

Birde C5 lerde partifikül filtresi de yok o da etki yapıyor gidişe baya bir :))) Ben senin yanına gelecem yene aklımda bir kaç proje var aytuğ başkana söyledim ama ben proje adamı değilim dedi :dans

Benimki şuan senin test ettiğinden dahada iyi abi yan, biraz 4 ve 5 vites baya iyileşti tabi 2300 devirden itibaren.
 
Birde C5 lerde partifikül filtresi de yok o da etki yapıyor gidişe baya bir :))) Ben senin yanına gelecem yene aklımda bir kaç proje var aytuğ başkana söyledim ama ben proje adamı değilim dedi :dans

Benimki şuan senin test ettiğinden dahada iyi abi yan, biraz 4 ve 5 vites baya iyileşti tabi 2300 devirden itibaren.

O zaman kafasına yatmamıştır projen...:D
 
güzel bilgiler...Emeğine sağlıık...
 
Çok güzel bir karşılaştırma olmuş.C5 sadece sportif görüntüsüyle ve biraz da konforuyla latitute un önünde diye düşünüyorum fiyat tüketim donanım bagaj hacmi kullanışlılık açısından her anlamda latitude önde.bence latitude yakında makyaj geçirir farlarda yenileme ve led gündüz farı eklemesi ile bazı açılardan hantal görünmesini giderir biraz daha sportifleştirir. zevk meselesi tabi ki, belki de genç olmamdan dolayı ben lagunanın tasarımını özellikle şu türkiyeye getirilmeyen makyajlı kasayı latitute dan daha çekici buluyorum o kasanın türkiyeye getirilmemesi çok büyük hata.fiyat avantajına rağmen renaultun D sınıfında gerilere düşmesinin en büyük nedeni
 
Geri
Üst