Çift tırnak ve Tek tırnak buji tecrübelerim , performans farkları / megane 2 1.6

ben aracımın performansını pek beğenmiyodum gözle görülür bir artış oldu son hızımı değiştiremiyorum 5.viteste 4.devirde 120 130 anca gidiyo
 
ben bujide iridyum buji tercih ediyorum. hele araç LPG li ise. bosch iridyum/lpg daha uygun fiyat olsa da biraz fazla verip NGK iridyum bujileri tercih ederim. zamanında ateşleme sistemi arızalarından çok çektiğim için fiyat farkını önemsemiyorum.
 
arkadaşlar sabahları bişey farkettim aracım çalıştıktan sonra gitmeye başladığımda gaz tepkimesi geç oluyo araç bian boğuluyor sadece orta susturucum iptal gaz tepkimelerim değişti
 
arkadaÅŸlar sabahları biÅŸey farkettim aracım çalıştıktan sonra gitmeye baÅŸladığımda gaz tepkimesi geç oluyo araç bian boÄŸuluyor sadece orta susturucum iptal gaz tepkimelerim deÄŸiÅŸti

Arabayı sabah ilk çalıştırdığında gaza fazla basarsan motor zaten boğulur. elektronik gaz pedalı olan araçların gaz tepkime süresi zaten üretici tarafından beyine atılan yazılım yüzünden uzun tutuluyor ve gaz kelebeği tam olarak açılmıyor. eğer tepkimelerin değiştiğini düşünüyorsan gaz kelebeği konum sensöründe bi arıza olabilir.
 
araba çok kasılmış gidiyordu egzozcuya gösterdim orta susturucumun öldüğünü katında yanmış olduğunu söyledi ben sadece ortayı iptal ettirdim yerine düz boru çektirdikten sonra arada bir geri düşüş oluyodu araçta şimdi triger v kayışı değiştirdikten sonra çift tırnak buji yaptırdım araç serileşti ama gaz geri tepkimesi biraz daha fazlalaştı boğulma gibi oluyo acaba katıda iptal etsem araç rahatlarmı
 
Geri
Üst