Carbon clean

mustafa_33

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eki 2017
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Merhaba arkadaşlar aracım megane 2 2008 dizel 138.000 de bu zamana kadar herhengi bir enjektör temizliği carbon clean veya depoya atılan würth tarzı enjektör temizleyici kullanmadım.Motorun ve aksamlarının kurum bağladığını bir temizliğe ihtiyaç olduğunu düşünmekteyim.Carbon clean yaptırmayı düşünüyorum tavsiyeniz ne olur
 
Merhaba arkadaşlar aracım megane 2 2008 dizel 138.000 de bu zamana kadar herhengi bir enjektör temizliği carbon clean veya depoya atılan würth tarzı enjektör temizleyici kullanmadım.Motorun ve aksamlarının kurum bağladığını bir temizliğe ihtiyaç olduğunu düşünmekteyim.Carbon clean yaptırmayı düşünüyorum tavsiyeniz ne olur

Bana sorarsanız bu arabaya yapılacak en iyi işlem aracınızı iyi bir pompacıya götürün enjektörleri söktürüp temizletin bunun cihazları var o cihaz hem temizliyor hemde arıza tespiti yapıyor aracın farkedemediği küçük sıkıntıları bile görür. Sonra EGR yi temizletin her ne kadar iptal edilmiş olsa bile. Son olarakta katalizör temizliği yaptırın. Bütün bu işlemleri yaptırdıktan sonra farkı fazlasıyla hissedersiniz. Bu işlemlerden sonrada yakıtı tavsiyemdir shell den alın. Bunlardan sonra 100.000 km kafanız rahat olur. Bu işlemler dizel arabada 100.000 km de bir yapılması gerekli.
 
görüşünüz teşekkür ederim dediğiniz gibi en güzeli enjektörleri söküp temizletmek ister istemez insanın aklında soru işaretleri kalıyor söktürünce eski düzeni tutacak mı bi de sökünce enjektörlerin değişmesi falan gerekirse fatura bi hayli kabaracak ben onun için için az masraflı carbon clean düşünmüştüm
 
görüşünüz teşekkür ederim dediğiniz gibi en güzeli enjektörleri söküp temizletmek ister istemez insanın aklında soru işaretleri kalıyor söktürünce eski düzeni tutacak mı bi de sökünce enjektörlerin değişmesi falan gerekirse fatura bi hayli kabaracak ben onun için için az masraflı carbon clean düşünmüştüm

Bi defa şunu aklınızdan çıkarın sökülmesinin hiç bir şeye zararı yok. Enjektörler için en mantıklısı bu. Sökülüp cihaza bağlanırsa ilerde oluşabiliecek sıkıntılarında önüne geçmiş olursunuz. Ben bunları yaptırdım en ufak sorun yaşamadım. Enjektörleri cihaz test ederken bitanesi arıza verdi çok az damlama yapıyordu sadece uç kısmını yani meme dedikleri yeri değiştirdiler. Arıza küçük olduğu için aracın beyni bunu farkedemeyebiliyor. Bu işlemden sonra hem temizlendi hemde o arıza giderildi kafam dahada rahatlamış oldu.
Eskisinden daha iyi olur bu şekilde. Zaten bir arıza varsa bunu yolda kalmadan tespit etmiş olursunuz ilerde belki daha fazla çıkacak masrafların da önüne geçmiş olursunuz.
 
Nedret bey birde motor içi temizlik var heryerde yok ama cihaza bağlanıp motorun içine hava ile solvent tarzı temizleyici püskürtüp temizliyorlarmış yağı boşalttıktan sonra mazot döküp temizleyende var bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz
 
Nedret bey birde motor içi temizlik var heryerde yok ama cihaza bağlanıp motorun içine hava ile solvent tarzı temizleyici püskürtüp temizliyorlarmış yağı boşalttıktan sonra mazot döküp temizleyende var bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz

Şöyle söyleyim bana kalırsa bunun faydası olmaz en fazla şu olur motorun içindeki eski yağı komple temizlemiş olursunuz. Motorun içini dört dörtlük temizlemenin tek yolu motoru komple indirip dağıtıp öyle temizlemektir.
 
Carbon clean islemi bir cok uretici tarafindan servislere yasaklanmisken ( vw audi skoda ) ford ve renault gibi firmalar bu islemi yapmaktalar. Hangisi dogru acaba?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst