Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 hp Teknik Özellikler

Herkese merhaba. Geçen haftasonu captur outdoor 1.2 turbo EDC 120 hp aracı satın aldım. Eşimin de kullanma durumu olduğu için otomatik şanzıman seçeneği cazip geldi. Sürüşü oldukça keyifli. Şimdilik 200km de ve ortalama 8.5 lt yakıt harcaması ile gidiyorum. Kullanım kılavuzundan edindiğim bilgiye istinaden ilk 1000km yüksek en yüksek viteste 130km/h ile veya 3000-3500d/d 'yı geçmemek gerektiği yazıyordu. Araç tüm performanslarını ancak yaklaşık 3000km sonrasında gösteriyormuş. 3000km deviren kullanıcı arkadaşlar ortalama yakıtlarını yazabilirler mi acaba? Herkese kazasız belasız kullanım dilerim.
 
Herkese merhaba. Geçen haftasonu captur outdoor 1.2 turbo EDC 120 hp aracı satın aldım. Eşimin de kullanma durumu olduğu için otomatik şanzıman seçeneği cazip geldi. Sürüşü oldukça keyifli. Şimdilik 200km de ve ortalama 8.5 lt yakıt harcaması ile gidiyorum. Kullanım kılavuzundan edindiğim bilgiye istinaden ilk 1000km yüksek en yüksek viteste 130km/h ile veya 3000-3500d/d 'yı geçmemek gerektiği yazıyordu. Araç tüm performanslarını ancak yaklaşık 3000km sonrasında gösteriyormuş. 3000km deviren kullanıcı arkadaşlar ortalama yakıtlarını yazabilirler mi acaba? Herkese kazasız belasız kullanım dilerim.
3000 deviri geçmeden kullanmaya devam edersen motor sağır kalır adaşım, kış aylarında eşimin kullanımıyla İstanbul'un sıkışık trafiğinde 9.5 litre ortalama yakıyor...
Araç sıfırken otobanda 180 km gördüm, yaklaşık 2000 kilometredeyken manuelde 5. viteste 210 km gördüm, şimdi tutabilene aşk olsun mermi gibi gidiyor maşallah...

1236025_10151791654627622_595275265_n.jpg
 
3000 deviri geçmeden kullanmaya devam edersen motor sağır kalır adaşım, kış aylarında eşimin kullanımıyla İstanbul'un sıkışık trafiğinde 9.5 litre ortalama yakıyor...
Araç sıfırken otobanda 180 km gördüm, yaklaşık 2000 kilometredeyken manuelde 5. viteste 210 km gördüm, şimdi tutabilene aşk olsun mermi gibi gidiyor maşallah...



1236025_10151791654627622_595275265_n.jpg

Teşekkür ederim ilginiz için. Sağır kalmak terimini tam olarak anlayamadım. Biraz daha açıklarmısınız?
 
Teşekkür ederim ilginiz için. Sağır kalmak terimini tam olarak anlayamadım. Biraz daha açıklarmısınız?
Motorun açılmadığı, randımanlı olmayacağı, basınca gitmeyeceği anlamına geliyor...
 
Peki hocam nasıl kullanmalıyız aracımızı bir öneriiz var mı?

Arasıra otobana çıkın ve yolun boş ve kontrolü olduğunu hissettiğinizde gazı kökleyin gidebildiği noktaya kadar sonra pedaldan ayağınızı çekin motoru kendi haline bırakın biraz öyle kendisi gitsin devir ve sürat düştüğünde yeniden gazı kökleyin bir önceki gidebildiği devir ve km.den biraz daha yükseğe çıkmasını sağlayın. Böyle yaparsanız motor açılır ve Ustamın dediği sağır olma durumu ortadan kalkar.
11079535_774532549321132_3198628980128210872_o.jpg

 
Teşekkür ederim Aykut Bey ve Mustafa Bey. Önerilerinizi dikkate alacağım. İyi çalışmalar dilerim. Saygılar...
 
Geri
Üst