Hibrit teknolojisini demokratikleştirmek ve sunduğu benzersiz sürüş deneyimini herkes için erişilebilir kılmak için popüler ve ikonik bir modelden daha iyi ne olabilir? 160hp E-TECH Plug-in Hybrid versiyonundan sonra, Yeni Captur şimdi 140hp E-TECH Hybrid motorla sunuluyor. İlkinin tamamlayıcısı olan bu teklif, özellikle kalkış ve hızlanma sırasındaki anlık tepkiler sayesinde elektrikli sürüş keyfine erişim sağlayarak farklı kullanımları karşılamak üzere tasarlanmıştır. Yeni Captur E-TECH Hybrid, genişletilmiş elektrikli sürüş yeteneği sayesinde şehirdeki yakıt tasarrufunu en üst düzeye çıkarır. Frenleme ve yavaşlama sırasında otomatik olarak yapılan şarj etme konusunda endişelenmenize gerek yok.
MOTOR
Yeni Captur'un E-TECH Hybrid motoru, Alliance'ın yeni nesil 4 silindirli 1.6 benzinli motorunu temel alıyor ve hibrit teknolojisine uyarlanıyor. Bir 'e-motor' ve bir Yüksek Gerilim Marş Jeneratörü (HSG) olmak üzere iki elektrik motoruyla birlikte, 1.2 kWh (230V) pil ve yenilikçi çok modlu debriyajsız şanzımanla çalışır. 140 hp toplam güç çıkışıyla, pazar lideri dinamik yanıt verme ile kullanımda maksimum verimlilik sunar. Çalıştırma her zaman %100 elektriklidir.
YAKIT TÜKETİMİ
1,2 kWh (230V) akülerin yüksek kendi kendini şarj etme kapasitesi ve E-TECH sisteminin verimliliği ile birlikte rejeneratif frenleme tüketimi optimize eder. Bu, şehir içi çevrimde içten yanmalı bir motora kıyasla %40'a varan yakıt tüketimi kazancı için şehirdeki sürüş süresinin %80'e kadarının tamamen elektrik gücüyle elde edilebileceği anlamına gelir. İşletme maliyeti, seriden kaybolan Dizel versiyonlarınkine yakındır.
ŞARJ
Yeni Captur E-TECH Hybrid'in pili, sürüş sırasında otomatik olarak şarj olur. Yavaşlama sırasında, sürücü ayağını gaz pedalından kaldırdığında ve araba yavaşlarken veya fren yaparken, elektrik motoru bir jeneratör gibi çalışır ve tekerleklerin dönmesiyle üretilen enerjiyi elektriğe dönüştürür. Vites kolundaki "B" konumu, aküye geri dönen enerji miktarını daha da optimize ederek gelişmiş rejenerasyonu etkinleştirir.