İlginç insanlarsınız.
Özellikle
@Emir38 konuya ani olarak yatay geçiş yapmış ve dikkate değer biriymiş gibi estirmiş.
O metni oraya yazmayıp bana özel mesaj göndermen gerekiyordu. Öğrenecek şeylerin olduğunu düşünüyorum. Yanlış anlama, herkes herşeyi çok iyi bilemez kesinlikle ve insan ömrü boyunca eğitimini sürdürmelidir. Seni kendi forumuma davet ediyorum. Site yönetme konusunda bilgi alışverişi yapabiliriz. (
www.stilotr.net)
@Kadir Sağlam şuanki 2006 model Laguna II Phase II Privilage aracımdam memnun olmadığma dair herhangi birşey yazmadım. Keyfime düşkün biri olduğum için genellikle donanım zengini araçlar tercih ederim.
Bugüne kadar 10'dan fazla arabam oldu ama ben hayatımda hiç servise gitmedim.
Arkadaşlar beni yanlış anlamayın. Hepimiz müşteri olarak aynı taraftayız. Önceki yazdıklarım ve şuan yazacaklarımı Renault markasına indirgemeyin. Tüm markalar için gerçerli bir durumdur bu.
@Burakdemirel dünyanın parasını verip sıfır araba almışsın. Camında problem olmuştur, plastik aksamında sıkıntılar oluşmuştur, bunlar olur. Lakin önemli olan nokta servisi kendi haline bırakmayıp, işlerinizi en fazla bir haftada hallettirmenizdir. Dedimya ben hayatımda hiç servise gitmedim. Ama gidecek olursam ve sıkıntımı 2,5 ayda çözemezlerse, inanın büyük konuşmuyorum ve abartmıyorum, o servisin müdürünü hala o koltukta oturtturmam!
Herkes işini düzgün yapmalı. Toplum olarak aramızda çürük elma barındırırsak gün gelir bizim de başımıza dert çıkarır. Biraz önce trafikteyken akıl almaz bir kazaya şahit oldum. Yol kenarını süpüren devasa temizlik kamyonlarını bilirsiniz. Milletin işten eve dönüş saatinde, ana bulvarın sol şeridinde ilerlerken, adamın biri gelmiş arkadan gömmüş. Panjur, arka koltuğa yapışacak kadar büzülmüş araba.
Kime ne dersinki! Söyleyecek çok şey var.........
Artık bu konuyu takip etmeyi bırakıyorum. Kafanızı şişirdiysem kusura bakmayın, para sizin zevk sizin, keyif sizindir. Allah kaza bela vermesin, keyifli sürüşler dilerim.