Bugun lastikler sayesinde hayattayım !!!

Büyük geçmiş olsun,Allah korumuş. Sen sen ol viraj girerken vites küçült ve direksiyona, gaza ve frene ani tepkilerden kaçın. Hazır yeri gelmişken belirteyim, yağmurun ilk yağmay başladığı andan itibaren sadece virajda değil bütün bir yol boyunca ilk 10 dakika ani direksiyon, gaz ve fren tepkilerinden kaçın! Çünkü ilk 10 dakikada yolda o zamana kadar birikmiş toz ve pislikler çamur etkisi yapar ve aşırı derecede kaygandır. Lstiklerin de tutunmakla tutunmamak arasında kararsızlık gösterir. Aman dikkat!!!:eyv

eline sağlık utku, bende aynı konuya değinecektim sen açıklamışsın. renolarımız önden çekişli böylesi durumlarda aracı boşta bırakmak yerine hafif gazı kullanara yol almak en doğrusu. herşey gibi şöförlükte tecrübe istiyor zamanla başa gelince öğreniyor insan. Çok geçmiş olsun İlyas, allah beterinden korusun. Bizlerinde başından geçti böyle aksilikler....
 
Büyük geçmiş olsun,Allah korumuş. Sen sen ol viraj girerken vites küçült ve direksiyona, gaza ve frene ani tepkilerden kaçın. Hazır yeri gelmişken belirteyim, yağmurun ilk yağmay başladığı andan itibaren sadece virajda değil bütün bir yol boyunca ilk 10 dakika ani direksiyon, gaz ve fren tepkilerinden kaçın! Çünkü ilk 10 dakikada yolda o zamana kadar birikmiş toz ve pislikler çamur etkisi yapar ve aşırı derecede kaygandır. Lstiklerin de tutunmakla tutunmamak arasında kararsızlık gösterir. Aman dikkat!!!:eyv
Abi dun izmire yamur yagdı babam kullanıyordu aracı virajı donerken ford taunus kasalı olanı onumuzde sipin attı allahtan babam kullanıyodu abi iyice korkmaya başladı bu virajdan
 
eline sağlık utku, bende aynı konuya değinecektim sen açıklamışsın. renolarımız önden çekişli böylesi durumlarda aracı boşta bırakmak yerine hafif gazı kullanara yol almak en doğrusu. herşey gibi şöförlükte tecrübe istiyor zamanla başa gelince öğreniyor insan. Çok geçmiş olsun İlyas, allah beterinden korusun. Bizlerinde başından geçti böyle aksilikler....
Teşekkür ederim yorumun için çok yardıınız oldu cidden
 
Geri
Üst