- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 33,892
- Tepkime puanı
- 1,845
- Puanları
- 113
- Yaş
- 56
Renault Captur aracımızın klima kompresörü arızalandığı için uygun fiyatlı orjinal ürün arayışına girdim, internette araştırınca bu siteyi buldum www.renaultparcadeposu.com .
Ürünün orjinal olduğunu anlayınca teyit etmek amacıyla telefonlarını aradım (0850) 339 67 55 ve fiyatın doğru olduğunu parçanın Renaulttan tedarik edildiğini elime ulaşmasının 4 gün sürebileceğini söylediler, bunun üzerine sitelerine üye olarak siparişimi verdim ve ürün bedeli+kargo ücreti+3 taksit farkı toplam 1582 TL tutarında ki ödemesini kredi kartımla yapıp ürünü beklemeye başladım, dün sistemlerinden baktığımda ürünün önce onaylandığını daha sonra satışın iptal edildiğini gördüm, mailime baktığımda çekilen paranın kartıma iade edildiğini gördüm.
Hemen firmanın telefonunu aradım telefonu açan şahıs dışarıda olduğunu ve Pazartesi günü aramamı arkadaşlarının yardımcı olacağını söyledi.
Sitelerinde ki destek hattına mail atarak durumu anlattım yaptıklarının yanlış olduğunu esnaflığa sığmadığını, telefonda teyit almama ve siparişin onaylanmasına rağmen tek taraflı iptal ettiklerini sitelerindeki fiyatı yükselttiklerini her ne olursa olsun gerçekleşen satışın iptal edilmemesini yardımcı olmalarını belirterek hatalarını düzeltmedikleri takdirde bunu kurucusu olduğum www.renaultfanclub.com da duyuracağımı yazdım.
Geri dönüş yaptıklarında bana sattıkları ürünün Kale marka olduğunu ve tedarik sıkıntısı çektikleri için satışı iptal ettiklerini, fiyatı değişen ürünün o ürün olmadığını bunun orjinal ürün olduğunu ve fiyatının bu şekilde girildiğini söylediler.
Bu aksaklığı ve satış iptalini RFC Forumuna duyurmamın hiç hoş olmayacağını belirttiler.
Alışveriş ve iptal sürecinin ekran görüntülerini almıştım sizlerle paylaşıyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
İnternet alışverişlerinde dikkatli olmanızı ve her siteden alışveriş yapmamanızı öneriyorum.





Ürünün orjinal olduğunu anlayınca teyit etmek amacıyla telefonlarını aradım (0850) 339 67 55 ve fiyatın doğru olduğunu parçanın Renaulttan tedarik edildiğini elime ulaşmasının 4 gün sürebileceğini söylediler, bunun üzerine sitelerine üye olarak siparişimi verdim ve ürün bedeli+kargo ücreti+3 taksit farkı toplam 1582 TL tutarında ki ödemesini kredi kartımla yapıp ürünü beklemeye başladım, dün sistemlerinden baktığımda ürünün önce onaylandığını daha sonra satışın iptal edildiğini gördüm, mailime baktığımda çekilen paranın kartıma iade edildiğini gördüm.
Hemen firmanın telefonunu aradım telefonu açan şahıs dışarıda olduğunu ve Pazartesi günü aramamı arkadaşlarının yardımcı olacağını söyledi.
Sitelerinde ki destek hattına mail atarak durumu anlattım yaptıklarının yanlış olduğunu esnaflığa sığmadığını, telefonda teyit almama ve siparişin onaylanmasına rağmen tek taraflı iptal ettiklerini sitelerindeki fiyatı yükselttiklerini her ne olursa olsun gerçekleşen satışın iptal edilmemesini yardımcı olmalarını belirterek hatalarını düzeltmedikleri takdirde bunu kurucusu olduğum www.renaultfanclub.com da duyuracağımı yazdım.
Geri dönüş yaptıklarında bana sattıkları ürünün Kale marka olduğunu ve tedarik sıkıntısı çektikleri için satışı iptal ettiklerini, fiyatı değişen ürünün o ürün olmadığını bunun orjinal ürün olduğunu ve fiyatının bu şekilde girildiğini söylediler.
Bu aksaklığı ve satış iptalini RFC Forumuna duyurmamın hiç hoş olmayacağını belirttiler.
Alışveriş ve iptal sürecinin ekran görüntülerini almıştım sizlerle paylaşıyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.
İnternet alışverişlerinde dikkatli olmanızı ve her siteden alışveriş yapmamanızı öneriyorum.




