Broadway Motor Rektifiye

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan wololow
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın bende yaklaşık 70 bin km önce revizyon olan r9 u kullanıyorum çok memnunum hararet ilk 100 km yüksek olacaktır 1000 km sonra subap ayarı yapilacak kapak tekrar sıkılacak 3000 km sonra tam performans verecektir motor açılınca harika ben hala cekis ve yakittan çok memnunum bahsettiginiz ses karbüratör ikinci bogazı açınca gelen ses hava filtresi borusunda bant var mı bakın hava filtesi kirli olabilir iyi geceler
 
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın bende yaklaşık 70 bin km önce revizyon olan r9 u kullanıyorum çok memnunum hararet ilk 100 km yüksek olacaktır 1000 km sonra subap ayarı yapilacak kapak tekrar sıkılacak 3000 km sonra tam performans verecektir motor açılınca harika ben hala cekis ve yakittan çok memnunum bahsettiginiz ses karbüratör ikinci bogazı açınca gelen ses hava filtresi borusunda bant var mı bakın hava filtesi kirli olabilir iyi geceler

hocam selamlar, şuana kadar yaklaşık 500 km yol yaptım. bir depo benzini yedi bitirdi bizim düldül :) yakıt tüketimi ilk etapta fazla olacak dendi aynen de öyle oluyor. Çekiş olarak da motor yapılmadan önceki halinden daha iyi ama ben bu arabanın motorunun sağlam hallerini de bildiğim için o noktaya gelmedi malesef memnun değilim henüz. gelen ses ikinci boğazdan geliyor olabilir ama bildiğim kadarıyla ikinci boğazı 3500-4000 devir den sonra açmıyor mu ? ben gaza yüklenince 2000 devirde de olsa o böğürme sesi geliyor. Karbüratör de elden geçti ayarları yapıldı boruda bant vardı o söküldü mesela. karbüratörcü ben bunu orjinal haline getirdim bu böğürtü sesi sente ayarıyla alakalı dedi. sente ve sübap ayarı yaptır dedi. motoru yapan usta da sente ayarına gerek yok arabada ne bir vuruntu ne bir şıkırtı hiçbişey yok dedi ki haklı gerçekten yok. bakalım şimdilik bekliyorum 1000 km olsun zaten yağ değişimi yapılacaktı o zaman gittiğimde sübap ayarı da yaptırıcaz. Hamama giren terlermiş, biz de terliyoruz :)
 
Hayırlı olsun 2.boğaz kelebeği gaz pedalına basma oranı ile alakalı açılır devir rölanti de olsa dip gaz yada yarım gaz yapınca da açılır . Aracınız bir miktar yağ eksiltir motoru yeni olduğu için dikkat edin yüksek devirde kullanmayın motor ısınmadan devirli kullanmayın bana kalırsa aracı bu süreçte benzinde kullanın ki kurumlasma daha sağlıklı olsun
 
Hayırlı olsun 2.boğaz kelebeği gaz pedalına basma oranı ile alakalı açılır devir rölanti de olsa dip gaz yada yarım gaz yapınca da açılır . Aracınız bir miktar yağ eksiltir motoru yeni olduğu için dikkat edin yüksek devirde kullanmayın motor ısınmadan devirli kullanmayın bana kalırsa aracı bu süreçte benzinde kullanın ki kurumlasma daha sağlıklı olsun

eyvallah hocam teşekkür ederim aynen dediğiniz gibi yapıyorum bir depo benzin bitti bile ikinciyi doldurdum. yağını her seferinde kontrol ediyorum ilk 500 km de çok az bir eksiltme oldu ki bu benim için mucize. Eskiden 500 km demek kafadan 2 lt yağ demekti :D ustayla görüştüğümde dedi ki artık yavaş yavaş basmaya başla motor sağır kalmasın. Ben de çevre yolunda biraz zorladım 120-130 lara çıktım ama zorlandı yani daha tatlı daha efektif hızlanmasını beklerdim. Neyse şu 1000 km yi doldurmayı bekliyorum dolsun zaten yağ değişimi yapılacak sübap ayarını da soracağım. ondan sonra yavaştan lpg ye alıştırmayı düşünüyorum tabi lpg ayarı da yapılacak şuan lpg de hiç kullanmadım durum nedir bilmiyorum bakalım.
 
güle güle kazasız belasız cezasız sağlıkla kullanın
 
selamın aleyküm hayırlı olsun güle güle kullanın. Bende Geçen hafta rektefiye ettim aracı. 1996 model 2009 da almıştım. İlk yağ eksiltmeye başladı 10 binde 1,5 litre civarında sonra rampada erken bayılmaya başladı tabi bujileri erken değiştirmeye başladım sonra ufaktan teklemeye başlayınca işimi şansa bırakmadım ustama gittim soktuk motoru üst kapakta eksantirik milinden kırılan bi pul vardı allahtan başka yerlere zarar vermemiş. Pistonları siyahtı üst kısmı kurum bağlamıştı hep. Eksantirik zincirinin gergiside iyi durumda değildi yoktu bi kısmı. Karterin iç kısmında talaş vardı yağın içinde. Piston kol yataklarını sarmıştı ana yataklarda daha iyi durumdaydı kol yataklara göre. Üst kapak taşlanmış elden geçmiş pistonların yükseklik ayarı filan gibi işlemler yapılmış rektefiyecide. Bide antifiriz önemli gerçekten 4 mevsimde ben dikkat ederdim antifirize motor içi iyiydi o yönden. Şu an 340 km oldu 2500 3000 devir aralağında kullanıyom. Eskiye göre harareti yüksek biraz tabi 1500 km sonra sibop ayarına gidecek benzinde kullanıyorum sürekli zorlama sıkıştırma yapmadan kullanıyorum. Kazasız belasız sürüşler.
 
Geri
Üst