Bosch performans bujisi ?

ben bıde su 170 tl olanla 70 tl bıde 30 tl olanın arasındakı farkımerak edıyorum acıkcası bukadar barıs bir fark olması bence kafada (?) olusturuyor :S
 
ben gecenlerde bosch sordum takımı 70 lira filandı demek sen memnun kaldım bende NGK yada bosch alıcam bu gidisle

az önce baktım, şu an tanesi 15,65 TL bosch LPG bujisinin.. her bosch car servisce de yok buji, izmirde çok arandım bulamadım, bir izmit firması var, adam internetten satıyor, hatta benim far ampüllerini de oradan aldım, almayı düşünürsen o siteyi tavsiye ederim sana...

fotoğrafı netten buldum, ucu böyle sivri bişi, tek tırnak;
file.php


herkes NKG dedi bana da ama güvenemedim nedense, bosch dedim adı var en azından al bakalım nasıl olacak, çok da iyi oldu, 13bin km'dir üstünde, maşallah'ı var, arabanın ateşleme sistemi on numara çalışıyor.. bakalım 30bin km'yi görecek mi? onu çok merak ediyorum. ama bosch'un kendi sitesinde buji ömrü 30bin olarak yazması almamdaki en büyük etkendi. orj. buji takımı 13 lira, 10bnde bir değiştiriyorsun 30bin km de 40-45 lira yapıyor. ama bunu 50 ye aldım direk 30bin biniyorum, yani aslında parayı bir seferde toptan veriyorsun olarak baktın mı aslında çok da pahalı gelmiyor insana :) ben o açıdan bakarak bosch'u tercih ettim...
 
Son düzenleme:
ben bizim burda bosch service'de buldum yarın gidip bakcam büyük ihtimal ya bosch yada orjinal bujileri takcam NGK filan araştır araştır kafa iyice karıştı daha da bakmıycam bu buji işine zaten o kadar çok para vermek istemiyorum açıkcası LPG her türlü bitirecek zaten o bujiyi
 
bu arada, bilgi olsun, LPG'li araçlarda eğer orjinal buji kullanılıyorsa buji ömrü neredeyse yarıya iniyor diye bir durum da, söylentiler o yönde, onu da ilave etmek istedim... bu sebepten orj buji kullanıyorsanız daha erken değiştirin diyorlar.
valla bende zamanında çok araştırdım, hem uzun ömürlü hem kaliteli bulabilidiğim en iyi ürün bosch'du.
mesela çift tırnaklı yok 4 tırnaklı vs buji al falan diye öneriler duydum ama onlarla ilgilide sıkıntı oluyor vs diye yorumlar buldum.. sonra en iyisi tek tırnaktan şaşmamak dedim :D
bana sorarsanz şiddetle bosch öneririm, ben gerçekten memnunum..... araba daha stabil çalışıyor lpg'de.
karar sizin neticede...
 
bu arada, bilgi olsun, LPG'li araçlarda eğer orjinal buji kullanılıyorsa buji ömrü neredeyse yarıya iniyor diye bir durum da, söylentiler o yönde, onu da ilave etmek istedim... bu sebepten orj buji kullanıyorsanız daha erken değiştirin diyorlar.
valla bende zamanında çok araştırdım, hem uzun ömürlü hem kaliteli bulabilidiğim en iyi ürün bosch'du.
mesela çift tırnaklı yok 4 tırnaklı vs buji al falan diye öneriler duydum ama onlarla ilgilide sıkıntı oluyor vs diye yorumlar buldum.. sonra en iyisi tek tırnaktan şaşmamak dedim :D
bana sorarsanz şiddetle bosch öneririm, ben gerçekten memnunum..... araba daha stabil çalışıyor lpg'de.
karar sizin neticede...

Kesinlikle doğrudur kardesim 5000 km oldu degistirdiğim su anda motorda çalışmada bir sarsıntı bir dengesizlik olusmaya basladı şimdi söksem bujileri kesin yanmaya başlamıştır, senin dedigin gibi bosch olur büyük ihtimal yarın bi bakıyım gidip kablo olarak ne kullanıyorsun yan sanayimi servisten alınma mı?
 
walla kardeşim bende çok araştırdım 4 tırnaklı devam bosh buldum 4 tırnaklı alıyorum valla hafta sonu :eyv

 
aynen bende yarın bosch alıcam kardesim en iyi çözüm o olcak
 
Buji sadece ateşlemede kullanılan bir parça,aracınız özel bir modifikasyonla geliştirilmediyse sadece boşa para verirsiniz.Neticede en makulu fabrikanın tavsiye ettiği parçayı kullanmaktır.Stok arabaya 255 lastik sığdırıp zaten gitmeyen aracı iyice zorlayıp,masraf yaratmaktan başka işe yaramaz.Ayrıca ateşleme sırası ve yoğunluğu değişen araç başka sıkıntılar yapabilir.
 
aynen bende yarın bosch alıcam kardesim en iyi çözüm o olcak

Kardeşim ben bosh 4 tırnaklı bujiyi taktım arac motor olarak baya farketı eskısıne göre :eyv
 
Buji sadece ateşlemede kullanılan bir parça,aracınız özel bir modifikasyonla geliştirilmediyse sadece boşa para verirsiniz.Neticede en makulu fabrikanın tavsiye ettiği parçayı kullanmaktır.Stok arabaya 255 lastik sığdırıp zaten gitmeyen aracı iyice zorlayıp,masraf yaratmaktan başka işe yaramaz.Ayrıca ateşleme sırası ve yoğunluğu değişen araç başka sıkıntılar yapabilir.

Kardeşim ben bosh 4 tırnaklı bujiyi taktım arac motor olarak baya farketı eskısıne göre :eyv

Bende cumartesi günü ustama gittim onunla konuştum bu konuyu aynı ogün abinin dedigi gibi açıklama yaptı bana gerek yok boşuna başına iş açma hemde fazla yaktırırsın ben tavsiye etmiyorum dedi bende ona güvenerek gitmedim bosch servise orjinalle devam ediyorum, senin arabanda etkili olabilir sonuçta senin araban dizel ve sanırım chipli ben takımı 18 lira olan orjinallerle devam ediyorum yoluma dostum :) kafa ütüsü bitti benim için en azından buji konusunda :)
 
Geri
Üst