- Konuyu Başlatan
- #11
- Katılım
- 3 Mar 2012
- Mesajlar
- 296
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
ben bıde su 170 tl olanla 70 tl bıde 30 tl olanın arasındakı farkımerak edıyorum acıkcası bukadar barıs bir fark olması bence kafada (?) olusturuyor :S
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ben gecenlerde bosch sordum takımı 70 lira filandı demek sen memnun kaldım bende NGK yada bosch alıcam bu gidisle
bu arada, bilgi olsun, LPG'li araçlarda eğer orjinal buji kullanılıyorsa buji ömrü neredeyse yarıya iniyor diye bir durum da, söylentiler o yönde, onu da ilave etmek istedim... bu sebepten orj buji kullanıyorsanız daha erken değiştirin diyorlar.
valla bende zamanında çok araştırdım, hem uzun ömürlü hem kaliteli bulabilidiğim en iyi ürün bosch'du.
mesela çift tırnaklı yok 4 tırnaklı vs buji al falan diye öneriler duydum ama onlarla ilgilide sıkıntı oluyor vs diye yorumlar buldum.. sonra en iyisi tek tırnaktan şaşmamak dedim
bana sorarsanz şiddetle bosch öneririm, ben gerçekten memnunum..... araba daha stabil çalışıyor lpg'de.
karar sizin neticede...
aynen bende yarın bosch alıcam kardesim en iyi çözüm o olcak
Buji sadece ateşlemede kullanılan bir parça,aracınız özel bir modifikasyonla geliştirilmediyse sadece boşa para verirsiniz.Neticede en makulu fabrikanın tavsiye ettiği parçayı kullanmaktır.Stok arabaya 255 lastik sığdırıp zaten gitmeyen aracı iyice zorlayıp,masraf yaratmaktan başka işe yaramaz.Ayrıca ateşleme sırası ve yoğunluğu değişen araç başka sıkıntılar yapabilir.
Kardeşim ben bosh 4 tırnaklı bujiyi taktım arac motor olarak baya farketı eskısıne göre