- Katılım
- 31 Eki 2015
- Mesajlar
- 40
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
Selam arkadaşlar çok değerli flash S aracımla benim koyduğum ismiyle tosun paşamla neredeyse 3. yılımızı geride bırakırken bu sıralarda bazı sorunlar yaşamaya başladık. Bende bu sıkıntıları sizlere danışırken bir kaçta resim paylaşmak istedim.
öncelikle özlediğimiz yaz günlerinden bir kaç kare
bu resimlerde günümüzden malum hava şartları
araba neredeyse tamamen buzla kaplanmış bu halde bile tek marşta çalıştı maşallah keşke bi kapalı garajım olsaydı
Bu kadar resim yeter şimdi sıkıntılarımıza gelelim
1. aracım yaklasık 2 aydır neredeyse hiç ısıtmıyor kalorifer resmen soğuk üfürüyor aldığım günden beride çok sıcak üfürüyor sayılmazdı ama genede ılıktı ama şu son aylarda tamamen soguk üflemeye başladı sanayide gösterdim petek tıkalı diyorlar değişmeside baya işmiş göğüs falan komple sökülecek denildi önerirmisiniz petek değişecek derken başka sıkıntılar çıkarmı acaba.
2. aracın ön göğüs kısmından tam yerini kestiremiyorum bazen sanki direksiyonun altındanmış gibi geliyor bir rüzgar sesi var hızlandıkcada artan bir ses uğultu gibi bir ses soğuk falan gelmiyor sadece rüzgar sesi var baya inceledim ama gözle görülür bi açıklık vs. yok bunu nasıl çözerim.
3. ve en büyük sorunumuz da söyle aracımda ilk çalıştırmadan itibaren kuvvetli şekilde bir vuruntu var ve motor tamamen ısınana kadar da oldukça kuvvetli bir şekilde vuruntu yapıyor motor tamamen ısındıktan sonrada kesilmiyor ama minimum derecede azalıyor. Bu vutundu olayı epey uzun süredir var önceleri çok azdı kulak ardı ediyordum ama bir sorun olduğunun farkındaydım şu sıralarda ise ciddi şekilde arttı o dereceki aracın motor resmen sallanıyor direksiyon falan sallanıyor o derece bir vuruntu var bu durum rolantiden degil çünkü devir kesinlikle 1000 devir aldına düşmüyor hani arabanın rölantisi düşerde motor titrer ya benim sorunum öyle bir şey değil motor kulakları falan geldi aklıma baktırdım sağlam rölantiden de değil hem benzin hem gazda yapıyor denedim inş. sıkıntımı anlatabilmişimdir bu vuruntuyla ilgili birkaç ustayla görüştüm motor sıcakken baktılar normal dediler ama bence normal değil bir arkadaşımın flası var onun arabasına bindikten sonra benim araçta sorun olduğu net anlasılıyor yani bendeki vuruntu onun aracında yok koltuğa oturunca falan net şekilde vuruntu hissediliyor ama çok değerli ustalarımız normal diyor işte ben aracımı seviyorum 3 senedir de 1 kez bile yolda kalmadım allaha şükür allah nasip ederse en az bi 3 sene daha binmek istiyorum ve bu sıkıntılarıda çözmek istiyorum hatta komple motor yaptırmayı bide düşünüyorum bir motor yenileyen usta ile görüşmüştüm aracın motor durumu iyi demişti zaten aracımda yağ su eksiltmesi yok bakımlarını düzenli yaparım yağı bile tertemiz duruyor aracın gidişi vs. de gayat iyi 2,500 devirde zorlanmadan 95-100 km hıza ulaşıyor ki bu en sevdiğim yanı 3000 devirde neredeyse 120 km hız yapıyor ve yakıtıda gayet iyi gerçi su sıralar gaz pahalı havalar soguk biraz fazla yakıyor ama yani aracımdan çok memnunum bu sıkıntılar hakkında ne düşünürsünüz.
çok uzattım ama kusura bakmayın okuyan zaman ayıran herkeze şimdiden teşekkürler..
öncelikle özlediğimiz yaz günlerinden bir kaç kare

bu resimlerde günümüzden malum hava şartları

araba neredeyse tamamen buzla kaplanmış bu halde bile tek marşta çalıştı maşallah keşke bi kapalı garajım olsaydı
Bu kadar resim yeter şimdi sıkıntılarımıza gelelim
1. aracım yaklasık 2 aydır neredeyse hiç ısıtmıyor kalorifer resmen soğuk üfürüyor aldığım günden beride çok sıcak üfürüyor sayılmazdı ama genede ılıktı ama şu son aylarda tamamen soguk üflemeye başladı sanayide gösterdim petek tıkalı diyorlar değişmeside baya işmiş göğüs falan komple sökülecek denildi önerirmisiniz petek değişecek derken başka sıkıntılar çıkarmı acaba.
2. aracın ön göğüs kısmından tam yerini kestiremiyorum bazen sanki direksiyonun altındanmış gibi geliyor bir rüzgar sesi var hızlandıkcada artan bir ses uğultu gibi bir ses soğuk falan gelmiyor sadece rüzgar sesi var baya inceledim ama gözle görülür bi açıklık vs. yok bunu nasıl çözerim.
3. ve en büyük sorunumuz da söyle aracımda ilk çalıştırmadan itibaren kuvvetli şekilde bir vuruntu var ve motor tamamen ısınana kadar da oldukça kuvvetli bir şekilde vuruntu yapıyor motor tamamen ısındıktan sonrada kesilmiyor ama minimum derecede azalıyor. Bu vutundu olayı epey uzun süredir var önceleri çok azdı kulak ardı ediyordum ama bir sorun olduğunun farkındaydım şu sıralarda ise ciddi şekilde arttı o dereceki aracın motor resmen sallanıyor direksiyon falan sallanıyor o derece bir vuruntu var bu durum rolantiden degil çünkü devir kesinlikle 1000 devir aldına düşmüyor hani arabanın rölantisi düşerde motor titrer ya benim sorunum öyle bir şey değil motor kulakları falan geldi aklıma baktırdım sağlam rölantiden de değil hem benzin hem gazda yapıyor denedim inş. sıkıntımı anlatabilmişimdir bu vuruntuyla ilgili birkaç ustayla görüştüm motor sıcakken baktılar normal dediler ama bence normal değil bir arkadaşımın flası var onun arabasına bindikten sonra benim araçta sorun olduğu net anlasılıyor yani bendeki vuruntu onun aracında yok koltuğa oturunca falan net şekilde vuruntu hissediliyor ama çok değerli ustalarımız normal diyor işte ben aracımı seviyorum 3 senedir de 1 kez bile yolda kalmadım allaha şükür allah nasip ederse en az bi 3 sene daha binmek istiyorum ve bu sıkıntılarıda çözmek istiyorum hatta komple motor yaptırmayı bide düşünüyorum bir motor yenileyen usta ile görüşmüştüm aracın motor durumu iyi demişti zaten aracımda yağ su eksiltmesi yok bakımlarını düzenli yaparım yağı bile tertemiz duruyor aracın gidişi vs. de gayat iyi 2,500 devirde zorlanmadan 95-100 km hıza ulaşıyor ki bu en sevdiğim yanı 3000 devirde neredeyse 120 km hız yapıyor ve yakıtıda gayet iyi gerçi su sıralar gaz pahalı havalar soguk biraz fazla yakıyor ama yani aracımdan çok memnunum bu sıkıntılar hakkında ne düşünürsünüz.
çok uzattım ama kusura bakmayın okuyan zaman ayıran herkeze şimdiden teşekkürler..
Son düzenleme: