Bir buçuk aylik triger kayişinin kopmasi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nvzt
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Allah o ustayi bildiği gibi yapsin. Usta hatasi. Ama gel gör ki iscilik vermeyecem desen küplere binerler, Motor masrafini sirtlamasi gerekirken.

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle kabul etmezler hatalarını allaha havale ettim artık
 
Normalde Triger kayışıyla beraber devirdaimi de değiştirir işi bilen ( seni düşünen ) ustalar. Devirdaim arızalandığı zaman triger kayışı değişiyormuş gibi işçilik parası ödersiniz. Kayış koptuğu için Pistonlar hareket etmeyen sübaplara vurmuştur. Eğer marşada bastıysanız hasar görmüştür. Yeni takılacak olan kayışın orjinal mais olmasına dikkat edin ve arada motor çalışırken dinleyin sürtünme sesi vs gelmesin.
90 km hızla giderken koptu zaten kayış tabi 5. vitesteydi araba haliyle subaplar yamuldu değişecek artık yeni kayışıda orjinal aldık araba toplansında biraz yol yaptıktan sonra gidip baktırırım herhangi bir sürtme var mı diye
 
Benim kayış değişirken devir daim pompası da değişti. Usta bilerek değiştirdi... bunu bilen bir ustanın sizi uyarması lazım...
 
Öncelikle geçmiş Olsun kesinlikle sorumluluk tamicide gergi denilen bir rulman var onun ayarı çok önemli devirdaimde bile dediği gibi sorun varsa onu tespit etmekte doğal olarak onun işi benim sanayideki usta değiştirdiğinde adam hem motoru çevirip bakıyor hemde ses dinleyip kontrol ediyor sonrasındada tekrar gözle her yere bakıyor.Triger hasarı maliyetli oluyor sizin adınıza üzüldüm çok geçmiş olsun.
 
Benim kayış değişirken devir daim pompası da değişti. Usta bilerek değiştirdi... bunu bilen bir ustanın sizi uyarması lazım...

Maalesef bizimki bir şeyden anlamıyormuş ki bu olay başıma geldi bazı şeyler tecrübeyle öğrenilir bende öğrenmiş oldum artık sağık olsun demekten başka bir şey yok
 
Öncelikle geçmiş Olsun kesinlikle sorumluluk tamicide gergi denilen bir rulman var onun ayarı çok önemli devirdaimde bile dediği gibi sorun varsa onu tespit etmekte doğal olarak onun işi benim sanayideki usta değiştirdiğinde adam hem motoru çevirip bakıyor hemde ses dinleyip kontrol ediyor sonrasındada tekrar gözle her yere bakıyor.Triger hasarı maliyetli oluyor sizin adınıza üzüldüm çok geçmiş olsun.

Çok teşekkür ederim bizimki kontrol edeceği parçaları araç büyük hasar açtıktan sonra kontrol ediyor baksana, hata ustada yüzde 99 ama iş işten geçti artık adamın gırtlağını da sıkamıyorsun senin yüzünden oldu diye, evet masraflı oluyor 2000 lirayı buldu bana masrafı inş bundan sonra sağlıklı bir şekilde binerim tekrar teşekkür ederim.
 
yeni takılacak olan kayış kısa zaman sonra yine mi kopacak anlamına geliyor bu söylediğiniz
Tam olarak onu kastetmedim forumlarda denk geliyorum triger değiştik triger koptu tarzı. Genelde değişimdeki hatalı montaj sonrası oluyor bu tip sıkıntılar.
 
Tam olarak onu kastetmedim forumlarda denk geliyorum triger değiştik triger koptu tarzı. Genelde değişimdeki hatalı montaj sonrası oluyor bu tip sıkıntılar.

Anladım teşekkür ederim benim başıma gelen olay da tam olarak bu sanırım.
 
Ucuz etin yahnisi olmazmış.Bu yüzden hep yekili servisi tercih ederim ki ,hakkımı arayabileyim.Geçmiş olsun .
 
Geri
Üst