- Katılım
- 6 Ocak 2017
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 37
Merhaba arkadaşlar;
Aracımın triger kayışını 53000 km de değiştirdim normalde 60000 km diye bilinen bir söylem var ancak fabrikadan çıkalı 4 yıl olduğu için kafamın da rahat olmasını istediğim için tavsiye edilen bir tamircide değiştirdim. Değişimin üzerinde 3000 km geçmişti pazar günü yolda giderken araç stop etti ve çalışmadı tabi trigeri değiştiren tamircinin oraya aracı çektik dün yani pazartesi günü tamirci baktı triger kayışının koptuğunu söyledi bende yeni değişen kayışın kopmaması gerektiğini söyledim neyse kendim baktım kayışa, kayışın düz tarafı bir yere sürterek aşınmış tabi en sonunda da kopmuş tamircinin söylediği şey devir daimin zor döndüğü ve bunun neticesinde kayışın oradaki sürtünmeden dolayı aşınarak koptuğu yönünde sonuç olarak silindir kapağı söküldü supaplar değişecek tabi haliyle masraf açtı başıma. Buna benzer herhangi birşeyle karşılaşan oldu mu ve kayışın kopmasıyla ilgili farklı bir düşüncesi olan var mı ? Teşekkürler.
Aracımın triger kayışını 53000 km de değiştirdim normalde 60000 km diye bilinen bir söylem var ancak fabrikadan çıkalı 4 yıl olduğu için kafamın da rahat olmasını istediğim için tavsiye edilen bir tamircide değiştirdim. Değişimin üzerinde 3000 km geçmişti pazar günü yolda giderken araç stop etti ve çalışmadı tabi trigeri değiştiren tamircinin oraya aracı çektik dün yani pazartesi günü tamirci baktı triger kayışının koptuğunu söyledi bende yeni değişen kayışın kopmaması gerektiğini söyledim neyse kendim baktım kayışa, kayışın düz tarafı bir yere sürterek aşınmış tabi en sonunda da kopmuş tamircinin söylediği şey devir daimin zor döndüğü ve bunun neticesinde kayışın oradaki sürtünmeden dolayı aşınarak koptuğu yönünde sonuç olarak silindir kapağı söküldü supaplar değişecek tabi haliyle masraf açtı başıma. Buna benzer herhangi birşeyle karşılaşan oldu mu ve kayışın kopmasıyla ilgili farklı bir düşüncesi olan var mı ? Teşekkürler.