Bi zahmet bakıverin lütfen önemli

Rezistans'ın arızalanmıştır, aracın bu durumda normal fanda açmaz, hareret yaptırırsın; sonucu ise conta yakmaya kadar gider, dikkatli ol.

rezidans dediğiniz şu torpido söküldükden sonra ulaşılan melet şeymi artı eksi iki ucu var genelde oksitlenme temazsızlık oluyormuş.birde normal fandan kastınız radyatör fanımı?
 
Araçlar Normalde Rolanti'de Çalışır İken Çoğu Araç 800 Devirde Çalışır, Eski Kara Düzen Zamanından Kalma Jikle Denilen Olay Aracın Motorunun Daha Çabuk Isınmasını Sağlayarak Aracınızı Tahmini Olarak 1100 d/d Aralığında Çalıştırır. Yeni Nesil Enjeksiyonlu Dediğimiz Araçlarda Herhangi Bir Jikle Düğmesi vs. Yok Elektronik Olarak Ayarlıyor Her Şeyi, Sabah İlk Çalıştırmada Rolantide 1000 - 1100 Arası Çalışır Ardından Yavaş Yavaş 800 Devire Kadar Düşer. Bu Normal Bir İvmedir :eyv
 
teşekkürler kaan kaptan
 
rezidans dediğiniz şu torpido söküldükden sonra ulaşılan melet şeymi artı eksi iki ucu var genelde oksitlenme temazsızlık oluyormuş.birde normal fandan kastınız radyatör fanımı?
Bahsettiğim klima rezistansı. Fan çıtasının üzerinde bulunur, fan kademesini ayarlar. Klima açınca 1.kademe, sıcaklık müşürü açınca 2. kademe çalışır. Arızalandığında 40A'lık sigortası atmaz, direk kendini yakar. Kademe çalışmadığından dolayı da aracınızın fanı çalışmaz ve ciddi ısı problemleri çıkarabilir.
 
Bahsettiğim klima rezistansı. Fan çıtasının üzerinde bulunur, fan kademesini ayarlar. Klima açınca 1.kademe, sıcaklık müşürü açınca 2. kademe çalışır. Arızalandığında 40A'lık sigortası atmaz, direk kendini yakar. Kademe çalışmadığından dolayı da aracınızın fanı çalışmaz ve ciddi ısı problemleri çıkarabilir.

aracın neresinde tam olarak bu dediğiniz parça
 
Geri
Üst