Bakımlar hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan omer26
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Daha yeni triger setini degistirdim. Triger seti devirdaim ve işçilik 800tl tuttu. Yağ bakımıda butun fıltreler dahi 500 600tl ortalamayla tutuyor tabi kullanacagınız yagında markası fiyatı belirler 1300tl 1500tl maksimum gibi bir rakam tutar. Disklerinide değiştirmek isterseniz arkalar mutlaka orjinal olacak ben valeo marka 600tl aldım önleri bosh marka aldım 350tl balata ve disklerde 1250tl gibi bir rakam tutar bunları serviste degil kendi ustamda yaptırdım.

Çok teşekkür ederim, bence gayet makul fiyatlar çok şükür renoult parça konusunda da üzmedi :)
 
Yorumun için teşekkürler bugün renoult parçası satan tanıdığımdan fiyat aldım parçaların toplamına 1400 lira fiyat verdi işçilik ile 2000 civarı tutacak gibi duruyor.

her nekadar yerli üretim ve yerli parça kullanılsa bile özellikle bu yıl geçen yıllara göre parça fiyatları aldı başını gitti.
dolayısı ile işçilik ücretleride bir miktar arttı.
2.el otomobilde yaşına bakılmaksızın yıllık yağ bakımları parça ve işçilik dahil 400-600 tl den aşağı tutmuyor.
forumlardan takip ettiğim kadarı ile garanti kapsamında mecburiyetten yıllık bakım için servise giden yerli yabancı her türlü araç 1000 tl den aşağı vermiyor.premium markalarda 1500 tl leri geçiyor.
eskiden yetkili servisler pahalı olduğu için garantisi biter bitmez sanayi yolu tutulur özel servis veya ustalara iş yaptırılırdı.
şimdi artık sanayiye zorunlu olmadıkça adım atılmamaya başlıyor.hatta bir kaç arıza birleştirilip tek kalemde halledilmeye çalışılıyor.
her zaman derim para sıkıntısı yoksa yetkili servis
araçdan az çok anlarım ve takip etmem gerekliyse sanayi.
parçaları internet veya parçacılardan fiyat alıp halletmek günümüzde mantıklı.
şu an için parçaların orjinalı+yansanayi+yansanayi yansaniyisi var.aralarındaki fiyat farkıda dehşet derecede.
 
her nekadar yerli üretim ve yerli parça kullanılsa bile özellikle bu yıl geçen yıllara göre parça fiyatları aldı başını gitti.
dolayısı ile işçilik ücretleride bir miktar arttı.
2.el otomobilde yaşına bakılmaksızın yıllık yağ bakımları parça ve işçilik dahil 400-600 tl den aşağı tutmuyor.
forumlardan takip ettiğim kadarı ile garanti kapsamında mecburiyetten yıllık bakım için servise giden yerli yabancı her türlü araç 1000 tl den aşağı vermiyor.premium markalarda 1500 tl leri geçiyor.
eskiden yetkili servisler pahalı olduğu için garantisi biter bitmez sanayi yolu tutulur özel servis veya ustalara iş yaptırılırdı.
şimdi artık sanayiye zorunlu olmadıkça adım atılmamaya başlıyor.hatta bir kaç arıza birleştirilip tek kalemde halledilmeye çalışılıyor.
her zaman derim para sıkıntısı yoksa yetkili servis
araçdan az çok anlarım ve takip etmem gerekliyse sanayi.
parçaları internet veya parçacılardan fiyat alıp halletmek günümüzde mantıklı.
şu an için parçaların orjinalı+yansanayi+yansanayi yansaniyisi var.aralarındaki fiyat farkıda dehşet derecede.

Dediğiniz gibi çok ciddi fiyat farkları var parça konusunda, güvenlir ve kaliteli bir parçacı bulmam lazım Eskişehirde. İnternet alışverişine bu tür önemli motor parçaları konusunda güvenemiyorum.
 
Herşeyini kendim zorlanarak yapıyorum. El freni ayarına 100 lira istediler muayene öncesi elime pense alıp ön konsolu körüğü söktüm el freni ayarını kendim yaptım muayeneden de geçti. Evinizin önü musaitse eliniz yatkınsa herşeyini kendiniz yapın.
 
Herşeyini kendim zorlanarak yapıyorum. El freni ayarına 100 lira istediler muayene öncesi elime pense alıp ön konsolu körüğü söktüm el freni ayarını kendim yaptım muayeneden de geçti. Evinizin önü musaitse eliniz yatkınsa herşeyini kendiniz yapın.
Kendim o kayışları felan değiştiremem , işin ehli ustam var fiyat konusunda da üzmez lakin kaliteli parça temini biraz beni düşündürüyor.
 
Triger kayışı dışında herşeyini kendiniz yapabilirsiniz.
 
Geri
Üst