Bakım Sonrası Kalorifer Sorunu

Suanki neredeyse tum servisler arac sahiplerini iceriye yani araclarinin yanina almiyor bir yerde mantikli bir yerde sacma guvenlik vs acisindan tamam lakin arac sahibinin de araci inceleme acisindan en azindan gorus mesafesi altinda olmalidir ankarada bir kac bayii boyle hatta Sponsorumuz INANLAR OTOMOTIV servis bolumude arac sahibinin aracini gorecegi mesafede ben rahat olamiyorum bu durumlarda araci gormek istiyorum ama elde degil ilgisizlik ve tam yapilmayan uygulamalar bir hayli onemlidir aslinda bu ilgisizlik bayiiden ziyade Personelin zafiyeti ilgisizligi ozensizligidir yinede servisten araci aldiktan sonra cok uzaklasmadan birde goz ve his karariyla bizlerinde incelemesi muazzam olucaktir ben boyle yapiyor ve yaptiriyorum :o

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yetkili servislere müşteri alınmasına karşıyım kardeşim.
Bazı art niyetli cibilliyetsiz mahlukatlar başka müşterilere ait ve bakım için gelen araçların resimlerini çekerek internet ortamında asılsız yazılarla paylaşıyorlar,amaçları mal sahibini maddi manevi zarara uğratmak...!
 
  • Beğen
Tepkiler: kubılay
Yetkili servislere müşteri alınmasına karşıyım kardeşim.
Bazı art niyetli cibilliyetsiz mahlukatlar başka müşterilere ait ve bakım için gelen araçların resimlerini çekerek internet ortamında asılsız yazılarla paylaşıyorlar,amaçları mal sahibini maddi manevi zarara uğratmak...!

O konuda kesinlikle haklisin abi var oyle zihniyetli zavalli insanlar...

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bizim burda bekleme odasından tamir alanını görebiliyorsunuz oturduğunuz yerden. Tabi kaç saat oturup beklemeniz lazım..
 
polen filtresi aracın neresinde hocam?Torpidodamı yoksa sağ kaporta altındamı?
 
Valla aynı sorun bende de baş gösterdi ama ben polen falan değiştirmedim ama yine de gidip polen filtresini bir kontrol ettireyim bakayım..sorun tıpa tıp aynı
 
Geri
Üst