Bak sen şu Das Auto'ya

konu dışı olacak ama ben wv grubuna biraz sitemkarım. yıllardır satış rakamları üst sıralarda ama ülkemizde fabrika açmaya yanaşmıyorlar

Ayrıca ülkemize gelen wv araçlar yurtdışındaki standart donanımlarına göre düşük donanımlarda araçlar olarak geliyor, göğüs kalitesi bile farkediyor. ( alıntıdır : doğuş oto megatronic mühendisinin açıklaması )


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Araç işi elektronik gibi şans işi birazda araç üretim bandıydayken ne oluyor bilemezsiniz, tabikide bi sürü para veripte kusursuz mal istiyoruz fakat herşey her zaman yoldunda gitmeyebiliyor, bu arada bu boya dökülme olayları arttı son günlerde ve bende bas basa bağırıyorum suç firmalarda değil, ya yan sanayide kullanılan boyalarda yada bu boyanın sac ve plastiğe yapışmasını sağlayan maddenin tek üretim yeri olan japonlarda sıkıntı var
 
[MENTION=14383]karacan[/MENTION]@ fabrika açma konusunda yeni bir düzenleme yapılıyor. Düzenlemeden sonra türkiyede araç satmak isteyen markalar üretimide türkiyede yapmak zorunda bırakılacak. İthalattan caydırılacak :)
 
@karacan@ fabrika açma konusunda yeni bir düzenleme yapılıyor. Düzenlemeden sonra türkiyede araç satmak isteyen markalar üretimide türkiyede yapmak zorunda bırakılacak. İthalattan caydırılacak :)
VW bi ara amarok için Türkiyede fabrika açmayı düşünüyordu hatta yer olarak yine Bursa deniliyordu faka noldu o iş bilmiyorum yattı mı yoksa olcak mı bilinmez fakat tabikide olması en iyisi :)
 
Aman bu konu açılır mı vallahi VW'ciler benzin döküp yakarlar burayı :silah
 
bir markada olunca yerden yere vurulması, daha pahalı olduğu halde diğer markada olunca ses edilmemesi başta garip geliyor kulağa gerçekten. bence de ufak sorunlar belki çok abartılıyor, ama araçlarına çok düşkün olanları da yargılayamam. herkesin kendi dünyası.

o farkın nedeni belki de, renault kullanıcılarının -yanlış anlaşılacak bir şey yok genelleme sadece- daha orta sınıf olduğu, araca ancak o kadar bütçe ayırabildiği ya da ayırdığını düşünürsek, araçtaki en küçük hatalar bile daha çok gözüne batıyor olabilir.
vw cilerin araca ayırdığı ya da ayırabildiği bütçe malum daha yüksek olabiliyor, bunun bir rahatlığı, amaan ne olacak düşüncesi olabilir. ya da vw vefası mı denir ne denirse, güvenliğine güvendiklerinden ya da marka sadakatinden bu tip konuları büyütmüyor olabilirler.
 
bir markada olunca yerden yere vurulması, daha pahalı olduğu halde diğer markada olunca ses edilmemesi başta garip geliyor kulağa gerçekten. bence de ufak sorunlar belki çok abartılıyor, ama araçlarına çok düşkün olanları da yargılayamam. herkesin kendi dünyası.

o farkın nedeni belki de, renault kullanıcılarının -yanlış anlaşılacak bir şey yok genelleme sadece- daha orta sınıf olduğu, araca ancak o kadar bütçe ayırabildiği ya da ayırdığını düşünürsek, araçtaki en küçük hatalar bile daha çok gözüne batıyor olabilir.
vw cilerin araca ayırdığı ya da ayırabildiği bütçe malum daha yüksek olabiliyor, bunun bir rahatlığı, amaan ne olacak düşüncesi olabilir. ya da vw vefası mı denir ne denirse, güvenliğine güvendiklerinden ya da marka sadakatinden bu tip konuları büyütmüyor olabilirler.

Hocam bu dediğiniz çok eskide kaldı artık. Renault GT-Line serileri 70.000TL'nin üzerine kadar çıkabiliyor. En basit Polo'nun başlangıç fiyatından bahsetmeme gerek bile yok zaten.

Anlamadığım bir nokta ise Golf'ü bir kenara koyalım, Polo'ya nasıl kaliteli duruyor diyebiliyorsunuz anlamış değilim. Eminim ki Clio 4'e şu an ki tüm hataları ile birlikte VW amblemi koyup Polo diye çıkarsalardı şu an o araç ilah olmuştu hakkında da ufacık bir şikayet duyamazdık.
Son olarak Evren abininde yazdığı gibi ülkemize yollanan araçlarda bariz kalite farkı var maalesef...
 
hic bir sey ve hic kimse dort dortluk degildir illaki sorunu olacak
 
Hocam bu dediğiniz çok eskide kaldı artık. Renault GT-Line serileri 70.000TL'nin üzerine kadar çıkabiliyor. En basit Polo'nun başlangıç fiyatından bahsetmeme gerek bile yok zaten.

Anlamadığım bir nokta ise Golf'ü bir kenara koyalım, Polo'ya nasıl kaliteli duruyor diyebiliyorsunuz anlamış değilim. Eminim ki Clio 4'e şu an ki tüm hataları ile birlikte VW amblemi koyup Polo diye çıkarsalardı şu an o araç ilah olmuştu hakkında da ufacık bir şikayet duyamazdık.
Son olarak Evren abininde yazdığı gibi ülkemize yollanan araçlarda bariz kalite farkı var maalesef...

ben kendimce yorumladım durumu, tabii ki renault'nun da yüksek fiyatlarda araçları var ama ülkemizde satış oranı kaçtır, ya da onları alanlar da o kadar her sorunu dile getiriyor mu? yani benim mantığa bürüdüğüm noktalar ya araç fiyatı-alım gücü-aracın sahibinin hayatındaki mali değeri ya da marka bağımlılığı. dışarıdan bir göz olarak qw
 
Konuyu uzatmak istemiyorum ama şunu da eklemeden geçemeyeceğim. Alman kalitesi diye övdüğümüz ve artık şehir efsanesi haline gelmiş araçların parçaları Çin de Çinliler tarafından üretilip, Almanayda Türk ya da Meksikada Meksikalı işçiler tarafından birleştiriliyor. yani eskisi gibi Alman olmakla alakası yok. sadece ülkemizde yerleşmiş bir klişe. Doğuş Otomotivin gazı ile buralara geldi. eskiden millet sadece Ford alırdı, Koç grubu biraz geride kalınca, Toyota' dan Sabancılar çekilince bu boşluğu iyi değerlendiren Doğuş Grubu ve VW ön plana çıktı. Hiç bir donanım vermeden pahalı araba satıyorlar, donanım istediğinde de daha çok para istiyorlar. Neymiş kaliteliymiş. Tüm markaların artık birbirine karıştığı ( Opel Fiat motoru ve şanzımanı, BMW ve Peugeot Citreon aynı motoru, Mercedes yeni A serisinde Renault motoru kullanıyor), fabrikaları ucuz iş gücünden faydalanmak için başka ülkelere taşıdığı bir dönem yaşanıyor. Almanya'da Golf GTD ile Megane GT line arasında 2000-3000€ oynuyor, bizim ülkemizde Doğuş Grubunun satış politikası nedeniyle 10000-15000 TL oynuyor. alt donanımlarda ara dahada düşük. Burada gene 10000-15000TL. Evet VW kaliteli araba üretiyordu, ama şimdi diğer markalarda kaliteli araba üretiyor. ve aradaki bu fiyat farkları mantıksız ve saçma. Ama ne yapalım biz seviyoruz bu tarz kandırılmaları.
 
Geri
Üst