Aracin 4 yanindan gelen sesler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan RynR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kadjar alan birisi vardı şunu yazmıştı." Umarım audi a5 de yaşadığım sorunları bu araçta yaşamam "

Gittiğiniz servis sıkıntılı olabilir servisi değiştirmeyi deneyin ,tabii servis bazı kısımları söküp tam oturtamamışsa sorun düzelmez büyür , bu sıkıntıların olması marka imajı için iyi değil tabii ama yukarıda arkadaş yazmış ,diğer markalarda da olan bu tip sorunlar arasında en mantıklısı renault
:eyv
 
Suan Kadjarda böyle seslerle karsilasmadim fakat ilerleyen gunlerde ne olur bilinmez, pisman etmez ins [emoji17]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hemen hemen her araçta artı ve eksi yönler var. Hemen her aracın kronik sorunları illaki var. Bence önemli olan satış ve servis olayı, daha önce de yazdığım gibi Captur dan önceki aracım subaru impreza idi, yedek parça sorunu olmasa servis olayı 4/4 lüktü en azından İzmir deki Servisi Bayraktar Otomotivin kendi servisi olduğu için çok iyiydi. Ancak Reno sanırım nasıl olsa yaygın servis ve satış ağım var ne yaparsak yapalım gelir alırlar gibi bir düşünceye sahip olacak ki ilgi alaka servis kalitesi neredeyse 0. Bayi sözleşmeyi imzalayana kadar süper davranır ancak sözleşme imzalanıp kapora alındı mı olay biter. Araç teslimi dahi doğru düzgün yapılmaz baştan savma yapılır, lastik basınçları dahi düşürülmez ki bırakın ses yapacak ayarsız yerleri kontrol etsinler size öyle teslim etsinler. 1 ay içinde aracın her yerinden ses gelmeye başladı Başka bir servise gittim adamlar ayarsız olan yerleri düzelttiler, güzelce elden geçirip teslim ettiler. Şimdilik bir ses seda yok araçta.
 
Maalesef söylediklerinizin gerçek hayatta karşılığı yok, bakın haksızsınız demiyorum, piyasa bu, aynı paraya daha kaliteli ve dolu seçenek olsa tamam diyeceğim, verdiğimiz para çok bu bir gerçek ama bu piyasa şartlarında bu paranın karşılığı bu...
aşağıdaki linke bir göz atın gerçi segment farklı özelliklere bakınca yinede şaşırıyor insan; arada 20.000TL fiyat farkı var!!
http://kiyas.la/tr/araba/karsilasti...1.5-DCi-Icon-vs-Toyota-Auris-1.4-D-4D-Premium
hocam yanlış anladınız beni.ben Toyota yada volswagen daha iyi demiyorum.benim söylemek istediğim servis sorunumu çözeceği yerde alay eder gibi renaultta olur böyle şeyler.sorun istemiyorsan Toyota yada volswagen alın demesi.adamların eyvallahı yok.takdir edersinizki 20 aylık aracın toplam 10 kez adanadaki tüm servisleri gezerek,7 kez parça değişimi yapılmasına rağmen alttakım seslerinin artarak devam etmesi normal karşılanacak bi durum değil.servise gitmekten usandım artık,adamlar teşhis bile koyamıyor.rastgele şundan olabilir bundan olabilir diye alttakımda değişmedik parça bırakmadılar.sorunu bulamayıncada clio böyle bu araçta bunlar normal deyip kestirip atıyorlar.benim kızdığım renaultta herşey parayı alana kadar.arabayı sattıktan sonra ürünlerinin arkasında durmuyorlar.
 
tabi bu konuda haklısınız, yerinizde olsam sikayetvar.com, mais, twitter internet ve sosyal medyanın tüm kanallarından şikayet yağdırırım, çalışma arkadaşımın clio yu neziroğluna tamire bırakmıştık kaza sonrası, 15 gün aracı beklettiler, şikayet var ve maise yazdık iki gün sonra aracı hazır ettiler, üstüne de motor ve boya koruma hediye ettiler, tabi sikayetvar.com daki kaydı silmemiz karşılığında :)
 
bende aynı sorunu yasıyrum arkdslarım araca bındıgınde verecek cvp bulamuyorum ne yazıkki seslerler yasamayı ogrenecezz 6-7 sene sonra aracı satmamdakı en buyuk sebepte sesler olacak
 
tabi bu konuda haklısınız, yerinizde olsam sikayetvar.com, mais, twitter internet ve sosyal medyanın tüm kanallarından şikayet yağdırırım, çalışma arkadaşımın clio yu neziroğluna tamire bırakmıştık kaza sonrası, 15 gün aracı beklettiler, şikayet var ve maise yazdık iki gün sonra aracı hazır ettiler, üstüne de motor ve boya koruma hediye ettiler, tabi sikayetvar.com daki kaydı silmemiz karşılığında :)
Renault servileri müşteri memnuniyetininden renaulttan aylik para alıyor, sizin sikayetiniz üzerine bu paradan yararlanamiyor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Renault servileri müşteri memnuniyetininden renaulttan aylik para alıyor, sizin sikayetiniz üzerine bu paradan yararlanamiyor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Evet bakımlardan sonra bile memnunmusunuz diye ayrı bir anket şirketi arıyor , servisi şikayet etmeniz servis açısından çok önemli ,servisteki müşteri temsilcisine durumu anlatın o da aynı kafadansa onuda şikayet edin ,renault müşteri hizmetlerine önem veren firma vw servislerini okuyup bmw servisini gördükten sonra söylüyorum :eyv
 
Renault un karninin tokluk sebebi filo kiralamalarinin yuksek olmasi ticari amacli kullanimlari oldukca fazla ve buda musteri kalitesinin dustugunu istatistiki olarak gosterir. Binek araclarda toyota vw mercedes bmw audi skoda seat vb markalarda ufak tefek sikinti olabilir ama asla baska marka gidip al demezler diyemezler..

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Laf olsun torba dolsun kıvamında içimdeki Renault hıncını kusayım şeklinde bir yorum. Duyanda toyota, vw filo satışı yapmıyor ve her servise gittiğinizde kırmızı halı ile karşılanıyorsunuz sanır. Skoda, Seat zaten satmıyor. Ayrıca kişiye özel yaşanan sorundan bir genelleme çıkıyor içinizdeki hınç yüzünden. Ben serviste hiç böyle bir sorun yaşamadım, büyük ihtimal ile 1 senede 10-15 kere servise gitmediğimden kaynaklıdır. Her kurumun, her insanın dayanım sınırı vardır ve o sınır dolduysa mantıklı bir yorumla "bizim kalitemiz ve yapabileceğimiz bu kadar, sizin beklentileriniz başka ise satıp, diğer markalara yönelin" denmesi normal.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst